|

خط چشم خط کشی شده "روشنک گرامی" که فِیسشو خیلی یونیک کرد؛ تریپو باخ کوچول موچول!

roshanak gerami shayanews

روشنک گرامی بارزیگر تو دل برویی هستش که بیشتر استایل های خاص خودش رو داره و اینبار هم با فیس سادش حابی دلارو برد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- روشنک گرامی از بازیگرای خوش چهره و البته خوش استعداد در عرصه بازیگریه که تا به حال تونسته کارنامه کاری جذابی رو براش خودش بسازه. روشنک گرامی رو اگه حتی به اسم و رسم هم نشناسید اما قطعااا بازی خانوم خانومارو بالاخره تو یه فیلمی یا سریالی دیدن که در ادامه با چهره این بازیگر آشنا میشیم. اما روشنک گرامی برخلاف فیسش که حسابی بی بی هستش، در واقع از هنرمندای دهه شصتیه که اصلااا سن و سال بی بی طوری نداره!

روشنک گرامی یه دختر شیطون و خوش انرژیه که تو ظاهر به نظر میاد بی حال و خوابالو باشه اما در واقع خانوم خانوما دست شیطون رو از پشت میبنده! حالا چرا خیلی از کاربرا روشنگ گرامی رو خوابالو میبینن؟ چون این بازیگر محبوب چشماش حالتی خمار و خاص داره جوری که انگاری همیشه خوابش میاد!! 

اما از چهره خانوم بازیگر در بیایم و نگاهمون رو کمی بیاریم عقب تر میرسیم به استایل وی که اونهم در نوع خودش خاصه و البته چشم خیره کُن! در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید.

Roshanak-gerami-5

چهره ظریف روشنک گرامی با نقشای هِرکولی!

روشنک گرامی چهره بسیااار ظریف و زنونه ای داره که البته با توجه به اینکه چندان آرایش نمیکنه بهتره بگیم بیشتر دختره! اما حالا از این ها گذشته خانوم بازیگر برخلاف اونچه که در چهرشون دیده میشه نقشای خشن بیشتر بازی میکنه و یعنی کلا مدلش اینجوریه که اصلا طنز بهش نمیاد که هیچ، در کاراکتر های جدی هم بیشتر سعی داره تا خشن طور و یخ بازی کنه!

اگه بخوایم شمارو بیشتر با سبک کاری روشنک گرمی آشنا کنیم باید بگیم ایشون در کار هایی مثل هم گناه، ملبورن، هلن، یک کیلو و بیست و یک گرم، خانه دیگری و ... ایفای نقش داشته که خب اگه از هوادارای خانوم خانوما هستید میتونی به موارد گفته شئه رجوع کنید!!!

roshanak-gerami-5 (1)

unknown_301150566_187918660310755_130871517976286539_n

روشنک گرامی آرایش نکرد نکرد، یهو با این سیس اومد!!

این روزا خانومای بازیگر مثل بنز دارن در اینستاگرام جولون میدن و با انتشار تصاویر عجیب و جورواجور سعی بر حاشیه سازی دارند که خب 80 در صدشونم عمل کرده هتسند و همگی چهره هایی عروسکی پیدا مردن. روشنک گرامی نیز چنین است و چهره نچرالی نداره و خودشم میگه روی استایل و لباسش چندان فکر خاصی نمیکنه اما دختر با اعتماد به نفسیه و خودش از خودش خوشش میاد و حتی گهگاهی هم تصاویر بدون میکاپ خود را منتشر میکنه که خب این کاریه که کمتر بازیگر زنی انجامش میده!!

برسیم سراغ میکاپ های عجیبی که ابتدای متن گفته بودیم، روشنک گرامی مدتی پیش عکسی پست کرد که گریمی خاص داشت! خانوم بازیگر به گفته کاربران بیشتر شبیه به جادوگر شهر اُز شده بود تا گریم و فیلم. به همین دلیل خیلی از کاربران کنجکاو شدن بدونن این چه فیلمیه و کی قراره پخش بشه که چنین گریمی نیاز داشته!

hih

روشنک+گرامی

احتمالا تا اینجای مطلب متوجه سبک استایل روشنک گرامی شدید که خانوم بازیگر به شدت اهل متفاوت دیده شدنه در حدی که همین چند وقت پیش با یه تریپ اومد خاااص!

این خاص بودنه در حدی بود که با وجود اینکه دیگه عجیب پوشی بین بازیگرای خانوم به شدت زیاد شده اما پرای همه در برابر روشنک گرامی ریخت! این بازیگر جوان با کتی صورتی و کوتاه و شومیز سفید و شلوار پارچه ای گشاد و البته کفش پاشنه بلند و یه مینی اسکارف ریز اومد جلو دوربینا تا هیچکس از دیدن ظاهر خانوم خانوما بی نصیب نمونه!

دلیل اَجق وجق پوشی روشنک گرامی ریخت بیرووون!

هر وقت که آزاد باشم طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی عادی نمی خورد و در واقع آرت فشن محسوب می شوند.

hih (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها