|

چهره دست نخورده لاله مرزبان که بیوتی شده؛ دختر ساده ستایش با این تریپ وِری شلوخه!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان دختر ساده ستایش تو ستایش هستش که البته در اینتساگرام از خانومای هالیوودیه که استایلاش حسابی مورد توجه و تعجب قرار میگیره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لاله مرزبان از بازیگرای خوش فیس و محبوبی محسوب میشه که با بازی در سریال پربیننده "ستایش" حسابی تونست خودش رو تو دل مخاطب جا کنه. البته که لاله مرزبان دارای چهره ای بسیار ساده و یه جورایی مظلومه که با باطن شیطونش زمین تا آسمون فرق داره، به همین سبب خانوم خانوما در این سریال هم چنین بودند و ظاهری محجبه و ساده داشتند با خلق و خویی پُر رو  و شیطون!

لاله مرزبان مِن جمله خانومای پر جنب و جوشی هستش که دائما یا تو آتلیه و بیابون و لب دریاست و یا در مسافرت های خارجیش به سر میبره! جالبه که لاله مرزبان اهل دیدن شهرای داخلی نیست و تنها وقتی از ایشون عکس مسافرتی می بینیم که رفته باشه اورنورآب، اونم چه عکسایی!

لاله مرزبان به مانند خیلی از هم سن و سالاش و همکاراش بعد از اینکه کمی تا قسمتی مشهور شد زد تو کار انتشار عکسای اونجوری و جلب توجه های آنچنانی که البته این ها همه برمیگرده به نوع سلیقه شخص که دوست داشته باشه تا چه روندی رو پیش بره! مثلا در ادامه نمونه ای سلفی خاص از این بانوی هنرمند مشاهده می کنید که در نوع خودش جالب بود.

unknown_242203938_571000684314200_2241713931120191657_n

لاله مرزبان نابِ نابِ، بی رنگ و دست نخورده!!

خب همونطور که در تصویر بالایی دیدین لاله مرزبان چندان اهل آرایش نیست و چهره به نسبت ساده ای هم  داره! خب این موضوع تو دوره زمونه ای که خانوما در هر شغل و شرایطی که باشن علاقمندن تا حسابی آرایش کرده و با یه نیسان فیلتر اینستایی دیده بشن یه نکته مثبت برای لاله مرزبان میتونه باشه که جذابم هست چرا که دیگه فیسای عروسکی چه از لحاظ میکاپ و چه لحاظ عمل زیبایی و .... اونقدری زیاد شده که حتی خیلیاشونم شبیه به هم میشن!

irs01_s3old_1562951769644210

unknown_93421035_263089158180998_620790754317239149_n

وقتی جمالات لاله مرزبان با نازگل زمین تا کهکشان فرقشه!

شاید شما هم اولین باره که لاله مرزبان و یا همون نازگل ستایش رو با این جمالات می بینید و حسابی تعجب کردید! همه ما میدونیم که بعد از کرونا خانومای بازیگر به شدت تغییر فاز دادند و حلا با شکل و شمایل هایی به مراسمات سینمایی میان که فقط هر بار باید شاخ درآورد و خب مشخصه برای جلب توجه و بیشتر دیده شدن این حرکات رو میزنند اما در بین اونها برخی هستند همانند خانوم بهاره رهنما که واقعا به دسته منفورین پیوست خوردند و برخی هستند همانند لاله مرزبان که شاید عجیب پوش باشند اما خب محبوبند!

لاله-مرزبان-14

ناگفته نمونه درسته که یک بازیگر ممکنه در فیلم و سریال به شکلی باشه که بیننده اون مدلی ازش خوشش اومده باشه اما نمیشه گفت اون بازیگر باااید به همون شکل باشه وگرنه آدم بدیه!

یک هنرمند در فیلم و سریال های مختلف بازی میکنه و ممکنه هر بار به یک شکل متفاوت دیده بشه اما واقع اصلا اون مدلیا نباشه، پس نباید توقع این موضوع رو داشت که مثلا نرگس محمدی و یا لاله مرزبان چون تو ستایش چادری بودند پس در واقعیت اگه کم حجاب هستند نمیشه گفت پس شخصیتی دوگانه دارند!!

اصلا خانوم فریبا نادری رو در همین سریال به یاد دارید؟ کاراکتری بسیار منفور رو بازی کرد و کلی هم الفاظ رکیک از مخاطب تو خیابون شنید در صورتی که خودش زمین تا آسمون با اون نقش فرق داشت!!

Untitled

لاله مرزبان اینجوری میتازونه مثل بنز!

لاله مرزبان البته که قبل از ستایش در فیلمی به نام "مهمان خانه ماه نو" نیز ایفای نقش کرده بود که همراه با علی شادمان پارتنر بودند. سریال دیگری که لاله مرزبان با ان مشهور شد آنام می باشد که این سریال نیز هواداران بسیاری داشت.

لاله مرزبان همبازی با هدیه تهرانی نیز بوده اتس و کارنامه کاری نسبتا خوبی تا به حال داشته.

Untitled (1)

لاله مرزبان حجاب و خط قرمزارو اینجوری دور میزنه!

خانومای بازیگر ما خط قرمز هایی به نسبت هالیوود دارند که خب با ترفندایی دورش میزنن! مثلا تصویری که در بالا مشاهده کردید شال لاله مرزبان هم هست و هم نیست! و یا مثلا یقه خانوم بازیگر هم باز شده و هم طوریه که کسی بهش گیر نده!

این دختر دهه هفتادی تو تیپ و استایلاش خیلی هم اهل ریسکه و همانند آزاده صمدی دل و جرئت خوبی در انتخاب و ترکیب آیتمای خاص تو لباسش داره. مثلا چند روز پیش تصاویری از خود بر روی تختی کنار ساحل منتشر کرد که استایل بوهو داشت و برخی از کاربران هم گفتند خانوم بازیگر در مسیر تحولش حالا چرا با فرش زیرش ست زده!!

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها