|

نفیسه روشن زلم زیمبو انداخته ردیف؛ خانوم یه تشکیلات راه انداخته تو کلاس جهانی!

نفیسه روشن بازیگر جذاب سینما و تلویزیون این روزها از دنیای بازیگری فاصه گرفته و چسبیده به یه کار پر پول و نون و آب دار تازه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نفیسه روشن جزو اون دسته از بازیگرانی هستش که تو این یکی دو سال از بازیگری فاصله گرفته و برای خودش یه بیینس جذاب به راه انداخته البته نه تو پایتخت و بلکه تو شمال کشور. حالا چرا شمال؟ یه ضرب المثل هست که میگه مرد بعد ازدواج میشه اهل همون شهری که زنش اونجایی. این مثل اما انگار در مورد نفیسه خانوم روشن و همسرش برعکس صدق می کنه و حالا بعد ازدواج نفیسه شده اهل شمال و کار و زندگیش تو تهران رو ول کرد و رفت به شهر بابل و اونجا به پشتوانه همسرش یه سالن و کلینیک زیبایی باز کرد.

وقتی فاز غم و تنهایی نفیسه روشن داره برمی گرده!

نفیسه روشن به نظر روحیه خیلی حساسی داره و حتی خیلی زود افسرده میشه خانوم تو ماجرای طلاق و جدایی از همسر سابقش هم دچار افسردگی شدید شده بود و حتی کنترل خودش رو از دست داده بود و تو فضای مجازی برخی رو با الفاظی زشت خطاب قرار داده بود. حالا اما دوباره انگار حال نفیسه خانوم روشن چندان خوب نیست و خانوم کمی افسرده شده! نفیسه به تازگی جمله ای پر کنایه را که درباره حالات روحی او است به اشتراک گذاشت.

100

تعریف و تمجید نفیسه روشن از تلاش دختران زیباروش!

خود نفیسه تو زمینه آرایشگری و صد البته کلینیک زیبایی هیچ تخصصی نداره خانوم تو ابتدای کارش سوتی هم زیاد می داد در واقع اون اوایل اوضاع به قدری بد بود که یکبار پیج آرایشگاه نفیسه اینا ویدیویی جهت تبلیغ برای لاین فیشال منتشر کرد که ظاهرا ابتدا نوشته بوده فیشیال و بعد با کامنت و تذکر یکی از کاربران آن را درست کرده. سوال اینجاست که تیم فیشال کار خانوم بازیگر حتی هنوز تلفظ درست این کلمه رو نمیدونن! و بعد کلینیک هم میزنن! و این موضوع در کامنت ها ایجاد حاشیه کرده بود.

Untitled

اما حالا انگار با گذشت چند ماه اوضاع خیلی بهتر شده و نفیسه روشن و تیم مدیریتی شون تونستند با استخدام خانوم های متخصص و کاربلد به مشتریانشون خدمات بدن و رضایت اون ها رو جلب کنند.

نفیسه روشن عروس چیتان پیتان کرده هلووو!

نفیسه روشن برای سالن های خود دو پیج باز کرده که یکیش برای مواردی مثل فیشال و پاکسازی پوست و ... ایناست. دیگری هم برای آیتم هایی مثل آرایش عروس و رنگ مو و ترمیم ناخن و ... ایناست! که خب قطعا اینهمه لاین مدیریتشونم خیلی سخته و شاید اصلا به همنی دلیلم هست که چندان مشتری ندارند!

در ادامه نمونه کاری از آرایش عروسشون رو مشاهده می کنید که البته این تنها نمونه در پیج بود!!!!

hgf

نفیسه روشن زلم زیمبو انداخته ردیف!

نفیسه خانوم روشن خیلی زیاد علاقه داره که جواهر آویزون کنه جواهراتی که الحق و الانصاف باعث جذابیت خانوم هم میشن. بعضی وقتا اما انگار خانوم روشن کمی تو این مورد افراط می کنه و چندتا چندتا می آویزونه! مثلاً همین عکس که خانوم کفش پاشنه بلند اونم 30 سانتی و پابند طلای خانوم حسابی اومده تو چشم!

unknown_301591877_607513101017644_7550148875062749040_n+(2)

اینم باید بگیم که خوب نفیسه وقتایی که شارژه و افسرده نیست اعتماد به نفسش میرسه به سقف و به شدت اهل مد و خوشگلاسیون میشه! البته این امر تا حدودی اقتضای شغلشه چرا که هم بازیگرا باید جذاب و خوب باشن و هم اینکه خانوم خودش سالن و کلینیک زیبایی دارن. البته سطح انتظار و اعتماد به نفس خانوم فراتر از این حرف هاست و خانوم خانوما خودشون رو ملکه می دونن! و چند وقت پیش با یه میکاپ غلیظ و لبای خیلی خاص تاج گذاری هم کردن!

nafisehroshan_1571929897

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها