|

مهسا طهماسبی بازیگر ساده برف بی صدا می بارد بی آرایش ذخیره ملیه؛ یکم بومولی بَد نیستا

mahsa tahmasebi shayanews

مهسا طهماسبی از بازیگرای جذاب و محبوبیه که حالا هوادارای زیادی هم داره که براشون راه به راه عکس و پست به اشتراک میذاره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهسا طهماسبی شاید چندان به گوشتون آشنا نباشه و یا شاید هم با دیدن سریال "دیوار به دیوار" کاراکتر کیان رو به یاد بیارید که میگفتن خب یه آ هم به اسمش اضافه میکردین و اسمش میشد کیانااا. مهسا طهماسبی البته که در سریال "برف بی صدا می بارد" نیز ایفای نقش داشت و در مجموع گرچه هنوز تبدیل به چهره ای بسیار مشهور نشده اما کارنامه بسیار خوبی رو داره برای خودش ایجاد میکنه. 

مهسا طهماسبی از هنرمندای فعال در شبکه های اجتمعای و اینستاگرام است که تصاویر بسیاری هم از خودش منتشر می کنه اما خب جدیدا به دلیل شرایط نه چندان جالب کشور و اینکه خانوم خانوما باردار هم هستند، کمی تا قسمتی کم رنگ شده و زیاد عکس و فیلم نمیذاره! حالا چرا این رو بیان کردیم؟ چون مهسا طهماسبی از اون مدل بانوان شیطون بوده و هست که از قبل از ازدواجش تا بعد از تاهلش شیطنت رو داشت و کلا روحیه ساده و آرومی نداره! به همین جهت سکوت چنین چهره هایی یکم کاربر رو متعجب میکنه.

اما در ادامه نمونه هایی از عکسای خانوم خانومارو مشاهده می کنید که با شال های رنگی گرفتن و جالب اینجاست که کلا این مدلیه که مثلا یهو گوشیشو میگیره جلو فیسشو و چیک چیک، کار رو تموم میکنه!

biography-Mahsa-Tahmasebi-and-her-husband-pendarmovie-com-11

biography-Mahsa-Tahmasebi-and-her-husband-pendarmovie-com-8

مهسا طهماسبی یه شوهر کرد چه میتازووونه!

مهسا طهماسبی همانند بسیاری از همکارای خانومش که تا مشهور و دیده میشن میرن تو فاز عکس گذاشتن های اینستایی تا بیشتر به چشم بیان و جذب مخاطب کنند، ایشون نیز چنین شد و تصاویر بسیار زیادی از خود و همراه با همسرش که مدتی میشه ازدواج کردن منتشر میکنه که واقعا هم در جلب توجه مخاطب نقش تاثیر گذاری داره. اما این زوج عاشق به تازگی هم تصویری دیگر به اشتراک گذاشتن که در ادامه مشاهده می کنید.

tahmasebi-mahsa-photokade-com-1

مهسا طهماسبی بی آرایش جزو ذخایر ملیه! بابا اعتماد به نفسسسس

مهسا طهماسبی برخلاف بسیاری از بازیگرای امروزی که به محض یکم دیده شدن حسابی میزنن تو کار تبلیغات میکاپ و این حرفا، اصلا به این چیزا توجهی نداره و علاقه ای هم به کسب شهرت از این طریق نداره.

مهسا خانوم تقریبا تو تمام عکساش خیلی ساده و بدون هیچ میکاپی با شوشو جونش حضور داره و اینطوری که معلومه خانوم از شوهر جانش اعتماد به نفس بالایی دریافت میکنه که اینطور ساده و بی آلایش میگرده تو اینستایی که هر کی واسه خودش یه پا کینگیه!

unknown_185149296_373696354002955_3672054597203134669_n

مهسا طهماسبی پارتی داره در حد شاهووونه! خانوم یوقت زحمت نکشی!!

مهسا طهماسبی برای ورودش به بازیگری پارتی داشت درجه یک، اونم نه یکی! بلکه دو تا از بهترین هنرمندای سینمامون. 

حالا این پارتیای جذاب که کار خانوم کخانومارو مثل آب خوردن راحت کردند کیا هستند؟! مهسا طهماسبی از اون دسته بازیگرانی هستش که صرفا به دلیل استعدا خودش وارد این عرصه نشد که بخوایم بگین با تلاش و سخت کوشی رفت و تست داد و به زور انتخاب شد! خیر...

بلکه خانوم بازیگر به دلیل وجود عمه ای مشهور به نام مائده طهماسبی و شوهرل عمه ای مشهور تر به نام فرهاد آئیش به راحتی تونست به علاقش دست پیدا کنه و شناخته بشه.

مهسا طهماسبی حتی اولین بار در سریال دیوار به دیوار نیز با شوهر عمه جانش هم بازی بود! خیلی از بازیگران هستند که چنین با پارتی بازی وارد این عرصه شدن اما خب از یه جایی به بعد همه چیز دست استعداد و توانایی اون بازیگره که چطور خودش رو نشون بده!

باز خوبه مهسا خانوم ابتدا با سریال شروع کرد و همانند ماهور الوند دختر آقای سیروس الوند از همون اول نپرید سینما!

بیوگرافی-فرهاد-آئیش-8

بیوگرافی جالب مهسا طهماسبی

مهسا طهماسبی متولد 9 آبان 1372 در کرج ، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از 22 سالگی جلوی دوربین رفت.

ازدواج

مهسا طهماسبی 19 دی 1399 در 27 سالگی با انتشار متن زیر خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد و در 1 تیر 1400 مراسم عروسی خود را برگزار کردند. البته که خانوم بازیپگر ابتدا همسرشون رو به عنوان رفیق معرفی کرده بودند که همین باعث شد تا بسیاری از کاربران موارد دیگر رو هم بو ببرند!

خوش ‌تر از دوران عشق ایام نیست / بامداد عاشقان را شام ‌نیست / تا همیشه عاشقتم … مبارکمون باشه 

Untitled (4)

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها