|

وقتی نیکی کریمی بعد یاغی یهو غیب شده؛ خانوم با تیپای مکُش مرگ مایش حسابی رفته رو عرش!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر خوش استایل و محبوب که این روزا با چهره همیشه جذابش داره میترکونه، اخیرا داره تو موفقیت غَلت میزنه حسابی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیکی کریمی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که بعد از یاغی دوباره تونست اسمش رو به عنوان یه بازیگر همه چی تموم سر زبونا بندازه. از اونجایی که نیکی کریمی از هر نظر مستعد سلبریتی شدنه، چند وقتی میشه که از استایل های بی نظیر و جذابش رونمایی میکنه که کمتر کسی تابحال دیده. همین موضوع هم باعث شده تا نیکی کریمی با خفن بازیای باورنکردنیش بشه یکِ خوشگلا و همه واسه اینکه بتونن کمی به زیبایی خدادایش برسن، با عملای مختلف درگیر شن.

نیکی خانوم در طی این مدت داره مرزهای موفقیت رو در می نورده و اگه قبلا فقط با استایل های جذابش تبدیل میشد به یه سلبریتی فوق العاده، حالا از طریق رفتن به جشنواره های خفن آمریکایی و بردن جوایز متعدد واسه فیلمی که ساخته، داره تبدیل به یک کارگردان، هنرپیشه و مدل آرتیست بی بدیل در سینمای ایران میشه که تا مدت ها کسی نمیتونه به گرد پاش برسه. این بازیگر از زمان ورودش به عرصه سینما تونست جوایز فوق العاده ای رو در سراسر جهان کسب کنه و این موفقیت برای همه ایرانی ها مایه افتخار و غروره.

کسی از نیکی کریمی خبر دارد؟

به گزارش برترین ها تقریبا در پنجمین هفته بی‌خبری از نیکی کریمی هستیم. خانم کارگردان و بانوی هنرپیشه‌ها که راه به راه در جشنواره‌های خارجی شرکت می‌کند و تیپ‌های مکش مرگ مایش هم معرف همه ملت هست، از آن طرف فیلمسازی برایش کاری ندارد، چون همیشه شرایط مهیا بوده.

نوش جانش! منتهی مساله این است که شاید باید برخی اوقات حضور داشت، در این «برهه حساس کنونی» وقتی نباشید، توقع نکنید که چرا بعدا مردم به آثار شما بی‌تفاوت هستند. به هر حال مردم میان آن کس که در شرایط حساس حضور دارد و آن که ناگهان غیب می‌شود، فرق می‌گذارند.

sa

وقتی نیکی کریمی همه دنیا رو ما جذابیت خاصش میکنه!

تو دنیا سلبریتیای بسیاری وجود دارن که به طور خدادادی چهره خاص و فوق العاده ای دارن و خیلی از ایرانیا بر این باورن که امثال آنجلینا جولی دیگه تو دنیا نیستن و نخواهند اومد. در این میون بازیگرای ایرانی هم واسه اینکه بتونن خودی نشون بدن دست به دامن کسایی میشن همچون نیکی کریمی که با زیبایی باورنکردنی و فراتر از انتظارش روز به روز داره جذابیت ظاهریش رو به رخ میکشه و به قدری بیش از پیش جوون میشه که باید گفت بنجامین باتن روزگار ما ایشونن و تمام!

البته بعد از اینکه تو سریال ممنوعه بازی کرد و با استایل سر اندر پا سفیدش یه چهره و استایل آنجل طوری رو از خودش به نمایش گذاشت، حالا تو یاغی یه طور دیگه ای رخ داد که همه شوک شدن. ولی در همون مواقعی که یاغی داشت پخش میشد خانوم با چیتان پیتان جذابش چشم همه دنیا رو  تو نیویورک به سمت خودش برگردوند و همه رو مات جذابیتش کرد!

gf

خانواده نیکی کریمی تو جذابیت یکِ بین المللن!

شاید تصور کنین که چشم رنگی بودن در خونواده نیکی کریمی به طور اختصاصی فقط و فقط برای این بازیگر وجود داره و کس دیگه ای نیست که اینقدر جینگول باشه، اما توی خانواده کریمی برادر این بازیگر هم فوق العاده خوش چهره و البته چشم رنگی تشریف دارن و با اینکه خارج نشین هستن و کلی هم شیک و پیک، ولی در کنار نیکی کریمی یه ترکیب خفن میسازن.

چند وقت پیش که نیکی خانوم از برادرش عکسی منتشر کرده بود خیلیا رو شوکه کرد که این همه خفن بودن و توجه خاص به چشم رنگی شدنشون جالبه و بی تردید در اینکه این خانواده قصد ندارن پیر بشن هم به سبک زندگی اروپایی و بی نظیرشون برمیگرده!

fr

i

trey

نیکی کریمی پایه هر چی فستیوال خفن و خارجی!

نیکی کریمی متولد 19 آبان سال 1350 است که در شهر تهران متولد شد و تونست با بازی در فیلم "عروس" برای اولین بار هنرهای خاص خود رو به نمایش بذاره و این فیلم مقدمه خارق العاده ای برای موفقیت های آینده خانوم شد. نیکی کریمی بازیگر بسیار معروف در سراسر جهانه که به تازگی برای فستیوال رابرت دنیرو راهی نیویورک شد و حتی فیلم خود او یعنی "آتابای" هم در شمار این فیلم ها قرار داشت.

نیکی خانوم دو جایزه مهم رو برای فیلم "دو زن" در جشنواره تائورمینا ایتالیا و فیلم "سارا" در فستیوال نانت فرانسه و سن سباستین اسپانیا به دست آورد. همچنین برای فیلم "نیمه پنهان" موفق شد در جشنواره مصر که در قاهره به عنوان بیست و سومین فستیوال در آن شهر برگزار شد، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن بشه.

ddi

tr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها