|

وقتی تتلو بعد سحر حسابی دلبسته خانوم درامرش شده؛ امیر سلطان دود کردن پول مردم

امیر تتلو سرانجام نتونست کنسرتش رو اجرا کنه و برای اینکه به قول خودش از زیر دِین طرفداراش و کسایی که بلیط خریده بودن دربیاد یه کار خاصی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مهر ماه هم تموم شد و کنسرت پرحاشیه امیر تتلو هم آخر برگزار نشد. این کنسرت که قرار بود 28 مهرماه برگزار بشه به دستور فرماندار استانبول لغو شد تا امیر تتلو و تیمش بعد از چند ماه تمرین و برنامه ریزی و صرف هزینه زیاد بدون رفتن روی استیج به کارشون پایان بدن.

تتلو که از لغو برنامه اش حسابی عصبی بود با انتشار پستی نوشت: همه ی پول یه سال جلوترم هم پیش پیش دادم! پولمم پس نمیخوام وقتی که دارم میرم. من هرجا بفهمم بدرد نمیخورم خودم میرم. اصلا لازم نیست که عرصه رو برام تنگ کنید و منو به زور بیرون بندازین. یه پاسپورت ایرانیم رو هم بدین خودم میرم.

unnamed (2)

وقتی امیر تتلو به جای رفتن رو سِن تو لایو کنسرت گذاشت!

بعد از اینکه اعلام شد کنسرت امیر تتلو کنسل شده این سوال پیش اومد که حالا تکلیف اینایی که پول دادن و بلیط خریدن چی میشه؟ البته تتلو این اواخر یکبار اعلام کده بود که می خواد این کنسرت رو رایگان برگزار کنه اما خب این قضیه رو خیلی دیر اعلام کرده بود و تعداد زیادی بلیط رو خریده بودند. حالا و بعد از کنسلی آقای رپر لباس مخصوص کنسرت رو پوشید و نوازنده هاش سازهاشون رو کوک کردن و تیم برنامه ریز تتلو هم گوشی هاشون رو روشن کردن و شروع کردن به لایو گرفتن و تتلو و تیمش سه ساعتی برای طرفدارا لایو موسیقی اجرا کردن.

در آخر هم امیر تتلو متنی تو صفحه شخصیش منتشر کرد و نوشت: من برنامه ای که یه سریا به خاطرش پول پرداخت کرده بودن رو اجرا کردم دیشب به دلیل امنیت و قصه های اعتراضی کنسل کردن مسئولین ولی من بازم تمرینامو کرده بودم و برنامه رو هم آنلاین اجرا کردم براتون و تو سه قسمت لایو گذاشتم براتون فیلمش هست میتونید ببینید من به کسی بدهی ای ندارم من پول از جیبم گذاشتم که پولی برنداشتم و تازه برنامه رو هم اجرا کردم دیگه بحثی نمیمونه واقعاً.

unnamed

وقتی امیر تتلو حسابی دلتنگ ماری و می می میشه!

امیر تتلو تا به حال سه چهارتا کنسرت برگزار کرده و تو همه این کنسرت ها دوتا نوازنده ثابت داشته دو دختر جذاب ترک به اسم ماری و می می. البته زمانی که تتلو با سحر قریشی نامزد کرده بود به گفته خودش به خاطر سحر کلاً همه نوازنده های خانوم رو از تو گروه و بندش حذف کرد من جمله همین دو دختر نوازنده رو حالا و تو این کنسرت جدید دوباره تتلو می می و ماری رو به بندش اضافه کرد و روزها و ساعت ها با هم تمرین کردند و یه جورای بهم وابسته شدند. این وابستگی به حدی بود که تتلو تو لحظه جدایی حسابی دل تنگ اونا شد!

امیر تتلو تو پیج شخصیش نوشت: 

و من همچنان بیدار و درحال چیدن خانواده ی جدید. نوازنده هامون دارن میرن و من باید یه تیم جدید بچینم که کارای موزیک و تکامل و تتو و حتی موزیک ویدئو و چیزای دیگه رو ببریم جلو. خوابم نمیبره !! خیلی ناراحتم از رفتن می می و ماری و کِسو خدا بهم صبر بده عاشقی خوبه امّا بَدِ وابستگیشم …
 
unnamed (1)
عکس امیر تتلو در کنار نوازنده ها و اعضای بندش

سحر تو دبی چه جولونی میده!

سحر قریشی اما این روزها تو دبی مشغول خوشگذرونیه و اصلاً انگار از وقتی از تتلو جدا شده یه جورایی از بند آزاد شده! به تازگی یه سری عکس جذاب از سحر قریشی پشت فرمون یه شورلت کامرا خفن و روی عرشه یه کشتی تفریحی منتشر شده که حسابی شبه برانگیز شده! یه سریا با دیدن این عکسای خانوم اومدن گفتن احتمالاً سحر یه شوهر پولدار عرب کرده! اما حقیقت ماجرا چیز دیگه ای و این تصاویر مربوط به زمانی که سحر قریشی تو ایران بوده و خانوم رفته بود کیش و برای یه برند عطر اینجوری تبلیغ کرده بود.
 
سحر+قریشی
سحر+قریشی (3)
سحر+قریشی (4)
سحر+قریشی (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها