|

تریپ دریایی زنِ شاهرخ استخری که با دخترش سِتیده ولی مدل خصوصی؛ رسما اینستارو سابیدین!

sepideh bazmipour shayanews

شاهرخ استخری از بازیگرای مشهوریه که دیگه خانومشم شده شاااخ و با انتشار فیلم و عکس از خودش و دختراش تولید محتوایی عجیب میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سپیده بزمی پور همسر جوان و جذاب شاهرخ استخری بازیگر محبوب کشورمونه که با بازی در سریال "دلنوازان" تو دهه هشتاد بود که دیده و البته حسابی مشهور شد. حالا تو صده 1400 هستیم و شاهرخ استخری از هنرمندان شاخ در اینستاگرام شده که همراه با خانومش خیلی تازوندن در حدی که شاید صدای برخی از کاربران رو هم درآوردن! حالا میگین چجوری؟

شاهرخ استخری قبلنا اون موقع ها که تازه مُهر ازدواجش خشک شده بود ادعایی عجیب داشت! آقای بازیگر بر این باور بودند که کسی حق نداره حتی قیافه همسر من رو ببینه و به همین دلیل هم حتی در مراسمات سینمایی با ایشون نمیام که خدایی نکرده تصویری از خانومشون تو مجازی پخش نشه! شاهرخ استخری انقدری رو این حرفش بود که واقعا همه کنجکاو شده وبدن مگه همسر آقا کیه و چه شکلیه که انقدر از انتشار عکسش خودداری میکنه!

اما حالا عکساییه که کرور کرور از سپیده بزمی پور و دوتا دخترای آقا و خانوم تو اینستاگرام ریخته و اونقدری زیادن که حتی کاربر حفظ شده این خونواده چه روزی چیکار میکنن و چیکارا کردن و ....

unknown_275710725_128577029734342_2372780090449456545_n

استفاده ابزاری سپیده بزمی پور از دختراش حتی تو لحظات خصوصی!

حالا اینهمه آسمون و ریسمون برای چی بود؟ برای اینکه سپیده بزمی پور در حال حاضر از بلاگرای مشهور و بسیااار فعال در اینستاگرام هستش و از ریز تا درشت زار و زندگیش رو میاد و میگه. این شرایط در حالیه که خب خیلی از بلاگرای اینستاگرام همین شدن و به همین روند و با استفاده از تبلیغات و معرفی ها درآمدی هنگفت دارن و شدن شااااخ مجازی!

حالا شما فکر کن دیگه همسرتم مشهور بوده باشه خب قطعا از این فرصت استفاده کرده و جهت همون درآمده پیش میری! سپیده بزمی پور که قبلنا اجازه نداشت حتی ک عکس از خودش در فضای مجازی بذاره، امروزه با استایل های مختلف چه خودش و چه دختراش میان جلو دوربین اینستاگرام و به هدفشون میرسند!

البته که بچها هنوز کوچیکن و نمیدونن چه اتفاقی داره میوفته، به خصوص نبات خانوم دختر کوچیکه! در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که این ویدیو جهت تبلیغات آماده شده و متنشم در کپشن هست.

حالا جالبه بدونید که نبات هنوز خیلی کوچیکه و شاید چندان از دنیای اطرافش آگاهی نداشته باشه اما پناه که حالا 9 سال سن داره، ظاهرا از این شرایط و فیلم و عکس گرفتنا چندان راضی نیست و از گوشی و دوربین مامان باباش فراریه!

unknown_273430082_327926372595388_2337741488693635362_n

سپیده و شاهرخ خان تولید محتوا میکنن یا شکنجه؟!

سپیده بزمی پور ظاهرا تنها جایی که گوشی به دست نیست موقع شب تا صبح خواب خودشه چرا که همونطور که گفتیم از هر کار بچها عکس و فیلم میذاره با توضیحات کااامل که حالا ممکنه خالی بندی هایی هم چاشنی کار شده باشه!

پناه دختر بزرگتر این خانواده هستش که ظاهرا به گفته باباش علاقه زیادی به عکس انداختن نداره اما با این حال تو پیج مامان جانش فَت و فراوونه از عکس های پناه خانوم که انگاری به خواسته خودش نیست! حالا در ادامه پست جدید سپیده بزمی پور رو مشاه ه می کنید که برای ایجاد پست حتی مجبور شد پناه رو سانسور هم کنه اما تولید محتواااش مختل نشه!

Untitled

خب پست رو دیدم و حالا پست شاهرخ استخری رو مشاهده می کنید که این گفته هارو نوشته و کامنت های کاربرانی که واقعیته اما خب انگاری تولید محتوا و اینستاگرام اهمیت بیشتری داره!

Untitled (3)

کپشن پست شاهرخ استخری

یه چیزی بگم؟

این تیکه‌ی قلبم (پناه) خیلی دوست نداره عکس بگیره مثل بچگی‌‌های خودم دیشب ازش خواهش کردم بیاد چونکه میدونم چقدر مورد لطف شما عزیزان هست.مرسی که انقدر هوای ما رو دارین

شاهرخ+استخری

بیوگرافی سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری متولد پنجمین روز دی ماه سال 67 و اهل تهران است، دو برادر به نام های سعید و امیر دارد .

سپیده وقتی 14 ساله بوده به همراه پدر و مادرش به کشور بلژیک مهاجرت کرده است. در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد .

خانم بزمی پور مترجم است و به سه زبان زنده دنیا تسلط ویژه ای دارد. وی علاوه بر مترجمی دارای مدرک مهندسی حسابداری نیز می باشد.

feryalsalmani_1640944927_3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها