|

نگار عابدی بازیگر ساده دودکش یادته؟ اینستا باس چشارو گرفت واسه عکساش بس که گشت لازمن!

negar abedi shayanews

نگار عابدی بازیگر سریال دودکس برخلاف اونچه که در این سریال از خانوم خانوما دیدیم تیپ میزنه و به شدت از بانوان اهل جلب توجه!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگار عابدی از بازیگرای محبوب و دوست داشتنیه سینما و تلویزیونه که البته بیشتر خانوم خانومارو تو قاب جادویی دیدم نه پرده نقره ای اما نگار عابدی تو همون چند سریال جوری خودش رو تو دل کاربر جا کرد و تواناییش رو نشون داد که بس بود برای کارنامه کاری جذابش! نگار عابدی از اون دسته بانوانی هستش که در این عرصه دو بُعدی میتونه کار کنه!

حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم بازیگر هم میتونه مظلوم و ساده باشه همانند نقش افروز در سریال دودکش و پادری، و هم میتونه سیس قاطی و شیطووون داشته باشه همچون نقشش در سریال شمعدونی! الحق که هر سه سرایل هم از باحالای تلویزیون بودند و کلی طرفدار داشتد. اتفاقا دوتای اولی رو هم این شبا از شبکه آی فیلم پخش میکنه که خانوم خانوما یه جور مظلومن آدم باورش نمیشه افروز همووون نگار عابدیه که عمساش تو اینستاگرام و فضای مجازیه!!

مثلا در ادامه نمونه ای از تصاویر وی را مشاهده می کنید که نشون میده خانوم بازیگر از جینگول مستونای این عرصه هستند و حتی گاهی نامتعارف نیز میشن!!

زندگی-نگار-عابدی-11

نگار-عابدی-اینستاگرام

وقتی خانومای بازیگر تو استایل کورس گذاشتن و نگار عابدی از پرچم داراست!

البته که دیگه میدونید این روزا سینما و تلویزیون خیلی بیشتر از اونچه که فکر می کنیم راحت و باز شدن و تقریبا هر چه که دل تنگشون میخواد میپوشن و جولون میدن. این حرکت تو خانومای بازیگر خیلی بیتره و آقایون کمتر هستند مگه اینکه همانند نوید محمدزاده به ندرت دیده بشه!

اما خانومای بازیگر یه جور با هم کورس انداختن و همه جوره ه عجیب میپوشن و هم نامتعارف که انگاری واقعا در مسابقه ای بزرگ هستند که اگه کسی از قافله عقب بمونه باخته!

خیلیاشونم همانند نگار خانوم عابدی یهو مخاطبو سورپرایز میکنن و جوری میان دیده میشن که آدم میمونه چی بگه!

abedinegar-photokade-com-6

اما اگه واقعیت مسئله رو بخوایم نگاه کنیم خب درسته که بازیگران به خصوص اونهایی که نوپا تر هستند تا پاشون به این عرصه باز میشه درجا فاز متفاوت بودن و اجق وجق پوشی میگیرن، اما خب باید این رو هم در نظر داشت که استایل و تریپ هر شخص تنها به خودش مربوطه که حالا خوشتیپ باشه و یا بدتیپ! 

بنابراین نمیشه گفت چون فلان بازیگر مثلا مثل خانوم نرگس محمدی تو سریال ستایش چون ساده و محجبه بودند پس در واقعیت هم باااید چنین باشند و یا مثلا فریبا نادری نقشی منفور داشت پس احتمالا در واقعیت نیز شخصیتی بد داره!

هنرمندان به اقتضای شغلی که دارن ممکنه به ده ها شکل و شمایل دربیان اما در آخر اونچه که از بچگی بزرگ شدن همون میمونن!

img_61198fa2b0e3e

تئاتر و صحنه نامتعارفی که باس چشارو بست!!

البته که این نامتعارفی تنها در مراسمات سینمایی و زندگی شخصی بازیگران نیست! میدونید که تلویزیون از سینما خیلی بیشتر مراعات میکنه و سینما هم از تئتار بیشتر مراعات داره!

حالا دیگه شما فکر کن تو تئاتر چه خبره و چه ها میگذره! نگار عابدی عاشق و شیفته تئاتر هستش و خودش رو مدیون این صحنه میدونه اما انگاری تئاتر کار دست خانوم بازیگر میده و برای یکی از اجراهایی که داشته حسابی مورد توجه و سوژه قرار میگیره!

در این تئاتر لباس نگار عابدی با حرکاتی که میزنه به شدت نامتعارف هستند و نشون میده راحتی اونجا بسیارررره!

2

celebrityha_ir_1633523458_6

بیوگرافی جالب نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی می باشد که تنها یک دختر از همسر سابقش دارد.

ازدواج با بازیگر مشهور

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی بازیگر تلویزیون داشت و بعد از بدنیا آمدن دخترشان، زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد که در نهایت به طلاق منجر شد.

نگار در خصوص جدایی از هدایت هاشمی گفته بود: وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس کردیم که مسیر زندگی مان را باید از هم جدا کنیم.

البته هدایت هاشمی خیلی زود دوباره ازدواج کرد و از همسر دومش مهشید ناصری یک دختر هم دارد.

نگار-عابدی-خانواده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها