|

وقتی ننه آشوبِ زامبی خوشگلای جیرانو گُرخونده؛ خاتونای واقعی شاه و بین چه ریختایی بودن!

jeyran series shayanews

جیران این روزها به قسمت های جذابش رسیده و ننه آشوب و مهد علیا حسابی دارن همه رو تحت تاثیر قرار می دن می خواید بدونید چجوری با ما همراه شید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مریلا زارعی جزو بازیگران جذابی و البته کم حاشیه است که هم تو نقش های تاریخی خوبه و هم تو فیلم های امروزی. خانوم بازیگر تو جیران نقش مهد علیا رو بازی کرده و اتفاقاً خیلی هم بازیش به چشم اومد. به تازگی مریلا عکسی از پشت صحنه جیران منتشر کرد که سلفی خانوم با تعدادی از خانوم های جیران که همه خندان و لبخند به لبن!

merilazareie6-vaghtesobh

اما آیا بازیگرای جیران شبیه خود واقعی شون هستن؟

سریال جیران بخش زیادی از جذابیتش رو مدیون بازیگران زن زیبایی است که نقش زنان حرمسرا را بازی می کنند. زنانی که البته شباهتون به اون شخصیتی که دارن بازیش می کنند محل بحث است. در ادامه نگاهی می اندازیم به بازیگران جیران و شخصیت هایی که به جاشون بازی کردند.

اما سکانس جنجالی ورود ننه آشوب به حرمسرا

یکی از سکانس های سریال جیران دکه در آن ننه آشوب برای تشخیص قاتل فرزندان جیران به کاخ  ناصرالدین شاه  می آید مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.

ننه آشوب در این قسمت به همراه جیران و دیگر همسران پادشاه به اتاق تاج السلطنه رفت و به دنبال ردی از او در مرگ فرزند جیران گشت. او البته در این بین اشاره ای هم به طالع سعد فرزند در راه شکوه السلطنه یکی دیگر از همسران ناصرالدین شاه داشت. فرزندی که در قسمت های پیشین شکوه السلطنه نام او را عنوان کرده بود: مظفرالدین میرزا یا همان مظفرالدین شاه قاجار.

کاراکتر ننه آشوب که بهناز نازی نقش آن را ایفا می کند و گریم سنگینی دارد در تاریخ به این شکل وجود نداشته اما بسیاری از تاریخ نویسان وجود سحر و جادو در دوران قاجار به خصوص در حرمسرای سلطانی را تایید کرده اند و اتفاقا در یکی از منابع تاریخی به قلم دکتر تولوزان به ارتباط رمالان و جادوگران با یکی از شاهزاده های مورد علاقه ناصرالدین شاه اشاره شده است.

اما ننه آشوب کیه؟

بهناز نازی که این روزها گریم و شکل و شمایل عجیبش در نقش ننه آشوب، سریال عاشقانه و تاریخی جیران در فضای مجازی مورد بحث کاربران قرار گرفته است، متولد 12 دی سال 1346 در تهران می باشد.

بهناز نازی به جز بازی در نمایش خانگی جیران در چند سال اخیر نمایش های فوق‌العاده ای داشته است و در سریال در مسیر زاینده رود، خانه ای در خیابان چهل و یکم، قطار آن شب، سریال ملکاوان و... بازی کرده است.

ننه+آشوب

چرا در جیران زنان روسری شون به یک طرف میندازن؟

برخی معتقدند یکی از دلایل اینکه زنان در سریال جیران روسری خود را به یک طرف می انداختند برای نشان دادن گردنبند و جواهراتشان بوده است، ازین رو روسری زنان به یک طرف انداخته شده بود تا طلا و جواهراتشان بهتر دیده شود.

یک نظریه دیگر برای اینکه زنان یک طرف روسری خود را به عقب می انداختند این بود که زنان بیوه با زنان شوهر دار و دختر های مجرد تشخیص داده شوند، ازین رو زنان متاهل یک طرف روسری خود را به عقب می انداختند و زنان بیوه هر دو طرف روسری خود را به پایین می انداخته و دختران مجرد هر دو پر روسری خود را به عقب می انداختند.

hij

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها