|

مهراوه شریفی نیا تا تقی به توقی خورد بالا تنه رو کرد اروپایی؛ ملیکاشون سیب بود شد خلال

mehrave s and melika harifinia shayanews

مهراوه و ملیکا شریفی نیا دو آخر جذاب سینما که حسابی طرفدار دارن و هر کدوم تو اینستا میلیونی فالوور دارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خواهران شریفی نیا جزو هنرمندانی هستند که با درسته به واسطه پدر و مادرشون به سینما و بازیگری راه پیدا کردن اما به پشتوانه استعداد و توانایی هاشون تونستن تو این عرصه بمونن و توانایی های خودشون رو اثبات کنند. البته تو بین آبجی ها مهراوه از ملیکاشون با استعدادتر بود و تونسته موفق تر باشه.

مهراوه البته به جز بازیگری و عرصه موسیقی هم به تازگی حضور پیدا کرده و تو چند تا بند به عنوان نوازنده هم حضور پیدا کرد. البته اوج کار مهراوه که باعث شد خانوم حسابی معروف بشه حضورش به عنوان داور تو مسابقه بندبازی بود. تو یکی از این قسمت ها هم مهراوه خانوم به عنوان نوازده رفت روی سن و فلوت نواخت که یکبار این نوازندگی مهراوه شریفی نیا احتمالاً به علت خانوم بودن حذف شد اما وقتی با اعتراضات تو فضای مجازی باعص شد که تو قسمت بعد بندبازی کل آیتم فلوت زنی مهراوه شریفی نیا پخش بشه.

مهراوه شریفی نیا که این روزها 41 ساله شده تو سینما و تلویزیون خیلی پرکار نیست و نهایت سالی یک یا دو فیلم و سریال بازی می کنه اوج کار خانوم بازیگر هم سریال کیمیا بود که هنوز که هنوزه سالی چند بار از شبکه های مختلف بازپخش میشه.

خودنمایی مهراوه شریفی نیا با گیس افشونش!

از این ها که بگذریم جذابیتای ظاهری مهراوه شریفی نیا موهاش هستش که البته خانوم خانوما هم بیشتر اوقات سعی داره تا این آیتم جذاب رو نشون بده و خودنمایی داشته باشه. از دیگر موارد زیبای خدادادیه مهراوه میشه به چشمای رنگیش اشاره کرد که در سینمای ایران داشتن چشمای رنگی به نوعی امتیاز مثبت حسابی میشه تا زودتر مشهور بشه و بره بالا...در ادامه تصاویر جالب خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که موارد گفته شده توشون داره داد میزنه!!

unknown_312431558_442169364655378_3513908290709600933_n

وقتی مهراوه بی حاشیه یهو میوفته وسط حاشیه!

مهراوه شریفی نیا در کل بی حاشیه است و سعی دارد تا در هیچ موضوعی هم اظهار نظر نکن تا چیزی هم پیش نیاید. اما گاهی تیپ و استایل های او مورد انتقاد قرار میگیره و میره تو حاشیه. مهراوه علاقه زیادی داره که رو پاهاش مانور بده و خب چون سفید پوست هم هست زیبایی زنانه اش دو برابر می شود. در ادامه تصاویری از خانم بازیگر مشاهده می کنید که این موضوع را نشان میدهد!

bazigarane_zan_style_1633714533

ملیکا خانوم شریفی نیا رو ببین چه تغییری کرده!

از مهراوه که گفتیم یکم هم از آبجی ملیکاش بگیم. ملیکا هم مثل آخر بزرگش دختری با استعداد و به دور از حاشیه است و طرفداران خود را هم دارد. او در اینستاگرام فعال است و 1.5 میلیون کاربر نیز دنبال کننده هستند.

ملیکا خانم موهایی فرفری دارد و اغلب هم از رژ قرمز استفاده می کند. در ادامه تصویری از او را در حالتی هنری مشاهده می کنید.

bazigaran_zaniran_1640017429_1

تو خانواده شریفی نیا به نظر ژن چاقی ارثیه و دخترا هم استعداد زود چاق شدن رو دارن به خصوص ملیکا که اصلاً یه زمانی حسابی تپل و چاق بود اما خانوم تو یه مقطعی تصمیم گرفت که لاغر بشه و با اراده تونست کیلو کیلو وزن کم کنه و حدود 30 کیلویی وزنش رو بیاره پایین و اینطور که از تصویر پایین و عکس و استوری های خانم خانما معلومه از وقتی که لاغر شده حسابی دلبری میکنه و از کفش های پاشنه بلند زیادی استفاده میکنه.

melikasharifinia_1562955190_1

ملیکا خیلی زود ازدواج کرد و زودم جدا شد

ملیکا شریفی نیا متود سال 1366 و 35 ساله است و یک بار ازدواج کرده است که این ازدواج به طلاق منجر شد. او در سن 19 سالگی با امیررضا طلاچیان ازدواج کرد و بعد مدتی از او جدا شد و اکنون مجرد است. در سال گذشته خبری مبنی بر ازدواج او با عموپورنگ نیز منتشر شد که این خبر کاملا کذب بود و از سوی او در برنامه خندوانه به طور جدی تکذیب کرد.

عموپورنگ+

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها