|

حالی به حولیه نگار جواهریان رو قله دور از چشِ رامبد؛ لامصب تغییر کرده عمرا بشناسیش!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان بازیگر و همسر رامبد جوان که این روز داره با فیلمای خفنش میترکونه، جدیدا زده تو کار استایلای تکراری و حسابی فاز به فاز شده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نگار جواهریان بازیگر خوش چهره و خاتون سینما و تلویزیونه که اخیرا شده یه سلبریتی تموم عیار و دیگه تو هر اثری که بازی میکنه، قطعا همه میدونن اون اثر بی نظیره. از اونجایی که نگار جواهریان در بازیگری همواره پیشتاز بوده و تونسته رقبای بسیارش رو در این زمینه کنار بزنه، دل آقای رامبد جوان رو هم چند سالی میشه که برده و رابطه بسیار خوب میون اونا فوق العاده طرفدار داره. نگار جواهریان این اواخر در در سریال خاتون به خوبی تونست نقشی بی نظیر رمانتیک و البته انقلابی رو بازی کنه که باعث شد بار دیگه نام این بازیگر فوق دوست داشتنی سر زبونا بیفته.

این روزا بسیاری از سلبریتیا با استفاده از طراحان حرفه ای در حوزه مد سعی دارن یک سبک استایل خاص برای خودشون بسازن و اینطوری به عنوان الگوی تعداد زیادی از مردم قرار میگیرن. با این وجود برخی از بازیگرا هم هستن که میخوان از همون ظاهر و شال و مانتویی که برای پوشش کلیشون استفاده میکنن، کمک بگیرن و با این کار بعضی اوقات سوژه رسانه ها میشن.

به عنوان مثال نگار جواهریان که بعضی از کارشناسان مد معتقدن سبک خاصی از پوشش رو دنبال میکنه، اما گاها دیده شده که با یه مدل شال خاص مدام تو چشمه. این در حالی است که نگار خانوم عادت نداره مدام تو مراسم های مختلف شرکت کنه و با این وجود برای تیپ زدناش وقت خاصی نمیذاره. مثلا مدتی پیش با یکی از طرفدارانش عکس انداخته بود که با ظاهری نه چندان شیک و پیک به نظر میومد و بعدش عکسی خیلی خفن ازش منتشر شد که توی اون هم دوباره همون شال رو پوشیده بود.

hh

ژستای جذاب نگار جواهریان که ازش اعتماد به سقف میباره!

نگار جواهریان از اون دسته بازیگراییه که همواره سعی کرده ساده و بی آلایش باشه و اصلا خودش رو درگیر هیچ حاشیه ای نکنه. اما گویا این موضوع تنها مدتی برای خانوم خوش چهره قابل تحمل نبود و بعد از اینکه دید کلی از سلبریتیا دارن از این راه محبوبیتشون رو بیشتر از قبل میکنن، زد تو کار اینستابازی.

البته با استفاده از تیپ و استایلای فوق العاده خاص خودش که نشون داد اگه بخواد میتونه فوق العاده خاص و تو دل بروباشه و این همش بستگی به خودش داره. در این میون نباید از ژستای شیکول خانوم بازیگر و میکاپای ریزی که از فیس این بازیگر رسما یکی دیگه رو بیرون کشیده بود، غافل شد!

e

yy

فاز رویایی و سوپر اروپایی نگار جواهریان نوک کوه!

نگار جواهریان این اواخر حسابی سعی داره از خودش یه غول خفن که از بقیه عقب تر نیست تو فضای مجازی بسازه. در ادامه ی انتشار عکسای آتلیه ای که خانوم ثابت کرد توی این کار هم مثل بازیگریش خیلی شاخه، حالا میخوایم بپردازیم به فازای ورزشکاری این خانوم خوش استایل که یهو با پست کردنشون شوکه شد.

چند وقت پیش نگار جواهریان عکس هایی توی پیج اینستاش گذاشته بود که او رو با یه تیپ کوهنوردی در بالای کوه نشون میداد که یعنی یه قله رو فتح کرده بود. اما نکته ای که درباره این عکس نظر کاربران رو به خودش جلب کرده بود اینه که خانوم خانوما بدون آقا رامبد و با یه اکیپ ترکیبی رفته بود کوه!

oo

o

کمی بیشتر با نگار جواهریان!

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. این بانوی بازیگر تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است. حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود. 

ثب

gt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها