|

خصوصی ترین نقطه خونه شاهانه فریبا نادری بد توجه همرو جَلبید؛ خانوم سیگاری هستین؟!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگرای محبوبیه که گاهی استایلاش میره قاطی پاتیه جنجالا اما همچنان خوووشتیپه که خب اینبار تریپ تالاریش مورد توجه بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری همیشه از اون دسته بانوانی در عرصه سینما و تلویزیون بوده که هم محبوبیت خاص خودش رو داشته و هم استعداد ناب خودش! حالا شاید بگین بابا فریبا نادری که بازیش معمولیه کجاش خاص بوده! اما بهتره سریال ستایش رو به یاد بیارید که فریبا نادری به چه زیبایی تونست نقشی رو که بهش دادند بازی کنه و در بهترین حالت درش بیاره!

فریبا نادری اونقدری کاراکترش رو خوب ایفا کرد که مخاطب رو غرق نقش کرده بود در حدی که خیلی از مردم تا مدتها وقتی خانوم بازیگرو در خیابان میدیدند بهش الفاظی رکیک روانه میکردند چرا که حسابی پری سیما رفته بود تو جلدشون!! اما اگه بخوایم از کار و بار فریبا نادری در بیایم و بریم سر و سراغ زندگی خصوصی خانوم بازیگر باید بگیم که ایشون از جینگول مستونای اینستاگرام هستند که مدتیه پیجشون رو از حالت پابلیک درآوردن و قفله! جالب اینجاست که وقتی فالوشونم کنی پاسخگو نیستند که خب دلیل این حرکت با بیش از 2 میلیون فالوور مشخص نیست!

اما فریبا نادری تا دلتون بخواد عکسای جورواجور در فضای مجازی منتشر شده داره که برخی از اونها برای کاربر جای سوال ایجاد میکنه که فریبا نادری هم مگه با این تریپا ظاهر میشه؟ اصلا چنین استایلی برای کجا بوده که خانوم خانوما عکسشون رو منتشر کردند! در ادامه نمونه هایی از اونهارو مشاهده می کنید.

fariba-naderi-13

فریبا+نادری

فریبا نادری تو سولاریوم سوووخت از نوع ته دیگیش!

فریبا نادری هم اهل ترندای روز خوشگل کُن هست و هم نیست! یعنی مثلا خانوم بازیگر سالهااا پیش بینی خود را عمل کردند که خب تغییر شگفت انگیزی داشتند. از طرفی هم تو برخی از تصاویرشون انگاری یه ریز گونه ای هم تزریق داشتند که خب باز اینم میگیم خوب شده! اما مورد دیگه ای که دیده شده تغییر رنگ پوست خانوم بازیگر می باشد که به شدت تیره و تار شدند!

فریبا نادری تو برخی از تصاویری که از خود منتشر کرده به شدت رنگ پوستش به رنگ برنز دراومده که نشون میده این بازیگر دهه شصتی گریزی هم به سولاریوم زده!!

Untitled (1)

فریبا نادری خصوصی ترین قسمت خونشونم نشون میده!!

فریبا نادری اصولا اهل انتشار عکسای مختلفه! این مختلف بودنه دیگه یه طوریه که خانوم بازیگر حتی از خصوصی ترین قسمت خونشونم عکس میذاره! مثلا چه لزومی داره که یک بازیگر انقدر زیاد در حالت دراز کشیده تو تختش عکس بگیره بذاره؟!

فریبا نادری بارها و بارها این حرکت رو زده و هر دفعه هم خب از اونجایی که چهرش تو خونه همانند همه ما بدون آرایشه و شاید هم ژولیده، به همین دلیل یه فیلتر میندازه و تمااام!

FARIBA-NADERI-VAGHTESOBH-204x300

مایه تیلس که از خونه زندگی فریبا نادری مثل سیل میباره!

راستی ناگفته نمونه که فریبا نادری از دسته هنرمندان به شدت مایه داریه که البته با ازدواج دومش به شرایط جذاب رسید. خانوم خانوما اونقدری خونشون بالاشهر و مجلل هستش که وقتی در برنامه شام ایرانی شرکت کرده بود دیگر خانومای بازیگر حسابی کَف کردند!

فریبا نادری چندان اهل فخرفروشی نیست و معمولا هم زار و زندگیش رو چندان نشون نمیده اما در عوض یه صدباری تو ماشین لاکچریش ویدیو گرفته و گذاشته!!

Untitled (1)

فریبا خانوم نادری شما سیگار می کشید؟

احتمالا بدونید شاید هم ندونید که فریبا خانوم نادری رستوران دار هستند اسم رستوران شون هم دلی جان هست و لوکیشنش هم تو خیابون فرشته است. خانوم بازیگر برای اینکه کافه رستورانش رو تبلیغ کنه هر از گاهی یه سری از دوستان و سلبریتی های معروف رو اونجا دعوت می کنه تا با عکس ها و ویدیوهایی که بعداً این عزیران منتشر می کنن رای دلی جان تبلیغ بشه.

unknown_156746311_447740686281072_9144543425608220072_n

تو یکی از این دورهمی ها که کلی خانوم خوشگل و جذاب صبحانه مهمون فریبا خانوم نادری بودند و بعد از اینکه دور هم نشستن و کلی گپ زدن یه عکسی هم گرفتن هر کدوم گذاشتن تو اینستاشون. البته این عکس خوب یه نکته ریز هم داشت و اونم پاکت سیگاری که جلو دست فریبا خانوم بود که یکمی عجیب و دور از ذهن بود.

16563350112fba

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها