|

الیکا ناصری بازیگر اَبرای یاغی رو دیدی؟ مروارید کاشته تو چشاش ضیغمیِ هزار عملو پکوند!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری یا همون ابرای یاغی از بازیگرای خوش بر و رویی هستش که چشمای خدادیه خانوم حسابی داره فیس رقیبارو میزنه کناررر!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- احتمالا شما هم از بینندگان سریال های شبکه خانگی باشید چرا که حداقل این روزا خیلی بهتر از صدا سیما داره عمل میکنه و تنوع بالایی تو موضوعاتش داره. اما خب اینم بگیم که میدونید اگه بزنه و یه سریال خوب از آب دراد چقدر میتونه درآمد برای اون کارگردان داشته باشه در حد پول ریزووون. یکی از این سریال ها که پرطرفدار شد "یاغی" بود که شروعی طوفانی داشت و پایانی آبکی! سریال یاغی در رابطه با پسری جوان بود که شیفته دختری به نام اَبرا بود و براش همه کار میکرد. ابرا خانوم هموم الیکا ناصری هستش که تازه وارده ولی خوووب مشهور و پرطرفدار شد!

الیکا ناصری و یاغی جانش از دو دهه متفاوت هستند اما تو سریال حسابی به هم میومدن و خیلیارو شیفته خودشون و عشقشون کرده بودند! الیکا ناصری به مانند خیلی از همکارای نوپا و جَوونش کارش رو از سریال شبکه خانگی شروع کرد و حالا همچون ترامپولین به بالا پریده حسابیییی!

این بازیگر جوان برخلاف اینکه سنش کمه و اقتضای سنشه، چندان عکس از خودش منتشر نمیکنه و مثل خیلیا خوره عکس نداره اما خب دیگه به عنوان یک هنرمند انقدر کم تصویر به اشتراک گذاشتن هم جای تعجب داره! اما در ادامه تصویری زیبا از این بازیگر جوانمون مشاهده می کنید که چشمای جذاب و رویاییش حسابی دلبری کرده برا بعضیا.

biography-elika-naseri-pendarmovie-com-10

دلبری اَبرا خانوم نه تنها برا آق جاوید، بلکه برا یه اینستااا

الیکا ناصری از همون ابدای سریال بود اما خب اونقدری نقشش کمرنگ شد که کلا از یه به بعد دیگه بود و نبودش اهمیتی نداشت. الیکا خانوم همونطور که در ابتدای متن هم گفتیم چندان اهل انتشار عکس و فیلم و خلاصه شلوغ بازی نیست اما با این وجود تا به حال تونسته تو پیج هیچی ندارش نزدیک به 200 هزار دنبال کننده برسه.

این تعداد به قدری تند تند اضافه شد که خب مشخصه بینندگان عزیز در انتظار دختری بسیار جینگول مستون بودند اما با پیج کم عکس و کم محتوای الیکا روبرو شدند!

zendegi-elika-naseri-8

الیکا ناصری روی نیوش ضیغمی رو کم کرد بَدددا

خب دیگه میدونیم که این روزا عمل جراحی زیبایی بین خانوما خیلییی زیاد شده و از طرفیم استفاده از لوازم آرایش تو خانومای ایرانی اونقدری زیاد هست که ایران تو هر چی رتبه نیاره تو استفاده از لوازش ارایش از مقام دارااااست! که خب این نشون دهنده کمبود اعتماد به نفس بانوان ایرانیه!

حالا این موضوع بین بازیگرای زن در سینما و تلویزیون هم زیاده که خب جدیدا بین دهه هشتادیا هم به شدت دیده میشه. شاید بگین چقر گیر داده به سارا و نیکا اما شاید باورتون نشه سارا و نیکا فرقانی حتی در این موضوع هم ید طولایی دارن و از سن خیلی کم 13-14 سالگی آرایشای غلیظ میکردن تا همین حالا که تازه 18 ساله شدن!

اما الیکا ناصری در این موضوع چندان زیاده روی نمیکنه و معمولا کم آرایش دیده میشه! از طرفی هم چهره ای نچرال داره که هنووووز وارد وادیه عمل ممل نشده، تا ببینیم بعد ها چی میشه! در عوض نیوشا خانوم ضیغمی خوب جای الیکا رو پر کرده و هییی میره زیر آمپولای ژلی!

Untitled (2)

الیکا ناصری از همون اول یه ستاره بود!

شاید تصور کنین سریال یاغی اولین نقشیه که الیکا ناصری تجربه اش کرده، ولی آیا شک نمیکنین  به این همه حرفه ای بودن تو اجرای نقش که مو نمیزنه با ستاره های بزرگ سینما؟ الیکا خانوم خیلی سال پیش وقتی تقریبا هفت سالش بود تو یه سریالی به اسم "میان ماندن و رفتن" بازی میکرد که اگه ببینینش باورتون نمیشه همین اَبرا خانوم بوده که اونجا بازی میکرده.

elika-naseri-abra-yaghi

ydtrs

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها