|

وقتی سمیرا حسن پور از حرمسرای جیران میعکسه و همه خاتونا لَمیدن؛ جولافش چلا سولاخه!

samira hasanpur shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر محبوبیه که خیلیم پر کار شده و اینبار تصویری از پشت صحنه خانومانه جیران منتشر کرد که همه با هم لم داده بودند!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سمیرا حسن پور از بازیگرای مشهور و جذاب کشورمونه که سیس نمیاد و هم در سینما و شبکه خانگی فعالیت میکنه و هم در سریال های تلویزیونی! سمیرا حسن پور حتی در حال حاضر هم دو سریال تو پخش داره که یکیشون سریال شبکه خانگی "جیران" می باشد و نقش گلین خاتون رو ایفا میکنه و دیگری در سریال تلویزیونی "بی همگان".

جالب اینجاست سمیرا حسن پور در هر دو نقش هم از کاراکترای مثبته کاره و کلا فیسشو خدا یجور آفریده که باس بهش گفت آفرین!! چرا که بر خی از هنرمندان هستند همانند خانوم رویا نونهالی که کلا منفی باز می باشند! حالا یعنی چی؟ یعنی اگه یکم فکر کنید می بینید رویا نونهالی رو 99 درصد در نقش های منفی دیده اید و کلا این مدلی بهشون میاد. برخی هم هستند همانند سمیرا حسن پور که برعکسن و اصلا اگه در کاراکتری غیر باشند باز مخاطب منتظره تا یه جای کار یه مدلی دیگه بشه و برگرده به راه راست!!!

از این ها که بگذریم و برسیم به سمیرا حسن پور باید بگیم خانوم خانوما به شدت اهل انتشار تصاویر مختلف از خود و دوستان و همسرشون هستند و ترجیحشون بر اینه تا پیجی متنوع و جذاب داشته باشند. اما در این بین گاهی مشکلی پیش میاد که در ادامه خواهیم گفت! ابتدا با تصویری از خانومای دربار شروع کنیم که کاربران ریز بین ساپورت سوراخ نقره رو هم اشاره کردن!!

unknown_306578943_2007197076143267_3691392132723827281_n

وقتی حسن فتحی اروتیک و قَمیش و لباس و آرایش رو ترکیب میزنه سمی!

میدونید که سریال جیران این روزا تبدیل به یکی از سریال ها بسیار پرطرفداری شده که مخاطبینش جمعه به جمعه منتظرند تا ببین ادامه کار حرمسرای ناصر خان چی میشه! خب کارگردان این سریال یعنی آقای حسن فتحی از اونجایی که اومده و هوشمندانه این کار رو طراحی کرده تونسته خوبم پول ازش دراره و مخاطب رو شیفته سریال کنه.

حالا چرا چون حسن فتحی همه جوانب رو سنجیده و مطابق با سلیقه و البته کنجکاوی ایرانی پیش رفته. مثلا شما یه دقت ریز به آرایش غلیظ خانومای دربار بی اندازید که اونقدر با مواد میکاپ و لنز اومدن اونهارو تغییر دادن که همشون حتی از واقعیت خودشم خوشگلتر شدند!

4654684

از طرفی لباس های رنگارنگ و زیبایی که دوخته شده و با کمی قر و قمیش امثال ستاره خانوم کلی جلوه جذابتر پیدا کرده!! 

اینها به کنار! همینکه ناصر خان اینهمه با معشوقه خود گفتارهای اروتیک و خصوصی داره هم برای مخاطب مطلبی جدیده که باعث میشه ناخودآگاه جذب سریال بشه به خصوص اینکه تیکه های این مدلیش تو اینستاگرامم هی با تیترای عجیب پخش میشه و جَو داده میشه!

سمیرا حسن پور انگاری اول مدل بوده بعد دست و پا درآورده!

از جیران که بیایم بیرون و برسیم به سمیرا خانوم حسن پور باید بگیم که ایشون ازر هنرمندای فعال در مدلینک هتسند که خب عکساشونم کم و بیش میذارن اینتساگرام! اما نکته اینجاست که چرا هر خانومی در این عرصه تا حوصلش سر میره میزنه تو کار مدل شدن برای لباس و ارایش!

مگه غیر اینه که برای مدلینگ باید یکسری موارد و آیتم هارو در ظاهرت داشته باشی؟ اما ظاهرا در میان بازیگران ما تنها شهرت مهعمه و هرکی دلش خواسته شده مدل!!

IMG_6379

گلین خاتون تو عهد بوق بی ریا و ساده، تو عصر حاضر ژیگول و نامتعارف!

سمیرا حسن پور در مجموع از چهره های حاشیه دار نیست که سرش درد کنه برای ایجاد جنجال اما خب استایل هایی که خانوم خانوما ازشون استفاده میکنه کاملا جنجالی هستند در حدی که بسیار نامتعارف میشن!

مثلا همین چند هفته پیش سمیرا حسن پور برای یکی از مراسمات سینمایی همراه با همسرش سامان سالور حضور پیدا کرد اما سِت مانتو کتی و شلوار خانوم بازیگر اونقدری ناجور بود که به دلیل اینکه جلو باز هم بود سمیرا حسن پور برای گرفتن هر یک ژست کلا یه دور آبروش میرفت که البته ظاهرا براشون اهمیتی نداشت!

این اولین باری نبود که سمیرا حسن پور این مدلی ظاهر میشه و تقریبا هر بار یه نکته از خانوم بازیگر میزنه بیرون که با وجود اینکه خیلی از بانوان سینمایی نامتعارف پوش شدند اما باز هم عادی نشده و همچنان سمیرا از صدر جدولی هاست!

w

 

ac-image-2g1662782246bE

البته که بی انصافی نشه و این رو هم بگیم که سمیرا حسن پور از بانوان جذابیه که برای هر با اکران اومدنش استایلی زیبا طراحی میکنه و این مدلی نیست که آدم وقتی تریپشو میبینه بگه چه زشته!! ملا امثال خانوم بهاره رهنما رو تقریبا هیچوقت با استایل زیبا نمی بینیم که خب این در نوع خودش چندان جالب نیست.

f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها