|

وقتی سحر با این عکس قدیمی دلش خُرد خمیر شد؛ فیگور لایک خورش با شلوار ریش ریش!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی از وقتی که اومده دبی هم هچنان پرحاشیه است و حواشی ریز و درشت زیادی داشته از ایعه ازدواج دوباره گرفته تا تغیرر چهره عجیبش

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر قریشی حالا نزدیک به 6 ماهه از ایران رفته و اول ترکیه بود و حالا دبی و تو این مدت هیچ فعالیت سینمایی و تلویزیونی نداشت و فقط یه فیلم تازه از خانم اکران شد و اون هم تو این شرایط کشور چندان مورد توجه قرار نگیرفت و اقبالی ازش نشد. با همه این ها خود سحر قریشی حسابی تو فضای مجازی مورد توجه بود چه زمانی که با امیر تتلو بود و ازشون عکس های عجیب و غریب منتشر می شد و پشت سرش هم چیزهایی می گفتن که به عقل جن هم نمی رسید. بعد از اینکه سحر و تَتل کات کردن و سحر خانوم قریشی از ترکیه رفت دبی بار دیگه خانوم اومدن تو کانون توجه. این بار اما خود سحر می خواست بیاد وسط گود و یه جورایی تلافی اون چند ماه کم فروغیش پیش تتلو رو دراره. تو ادامه این مقاله نگاهی می اندازیم به حواشی تازه ای که سحر قریشی بعد اومدنش تو دبی ایجاد کرد.

ویدیویی که حسابی دل سحر رو میشکنه!

در ویدیویی که سحر قریشی منتشر کرده، فیلمبرادر از یک خانم افغانستانی می پرسد که کدام فرزندت را می خواستی بفروشی؟

او دست کودکی 4 تا 5 ساله را می گیرد و می آورد مقابل دوربین و می گوید کسی این بچه را در بازار قندهار مفت نمی فروشد. بچه زیاد است و خریداری نیست.

این ویدیو اکنون با واکنش سحر قریشی مواجه شده است. او با بازنشر این ویدیو از ایموجی قلب شکسته و ناراحتی استفاده کرده است.

1

تغییر تیپ و استایل شوکه کننده سحر قریشی در دبی

سحر قریشی هفته های گذشته رسما اعلام کرد که دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد و ادامه مسیر شغلی اش را در امارات پیگیری می کند.

اما نگفت که چه شغلی و کسب و کاری را در دبی راه اندازی می کند. اما برخی فعالان رسانه ای ادعا کردند که کسب و کاری در کار نیست و او تنها قصد درامدزایی از یوتیوب را دارد.

سحر قریشی اخیرا هم ویدیویی از تغییر تیپ و استایل خود در یک باشگاه بدنسازی منتشر کرده که کاملا متفاوت با استایل گذشته او است. این موضوع اکنون سبب شده تا توجه برخی رسانه ها و گروهی از کاربران جلب شود.

سحر قریشی دیگه خوشگل نیست!

تصویری از سحر قریشی با چهره ای که به کلی عوض شده و دیگر زیبا نیست در فضای مجازی منتشر شد. این تصویر عجیب سحر قریشی است که گویا برای ترمیم ظاهرش و دوباره خوشگل شدن رفته پیش یه خانوم دکتر زیبایی تو دبی که گویا حسابی هم مطرح هستن.

23

وقتی سحر قریشی با شلوار پاره پوره ژست میگیره!

سحر قریشی هر چند تو این چند ماه از لحاظ ظاهری تغییر کرده و دیگه اون جذابیت گذشته رو نداره اما همچنان خانوم خانوما طرفدار زیاد داره و برای اینکه دل هواداراش رو بدست بیاره و همچنان رو بورس باشه هر از گاهی ژست و فیگور میاد و عکس می گیری و منتشر می کنه تو اینستاگرامش و حسابی لایک و کامنت می خره. آخرین عکسی هم که خانوم بازیگر منتشر کرده این ژست نیمرخ جذاب هست با شلوار پاره تو لحظه غروب خورشید.

25

و در آخر شایعه ازدواج سحر قریشی با عرب ثروتمند...

سحر قریشی نامش با حاشیه عجین شده و تو این همه سال همیشه برخی منابع مجازی با منتشر کردن یک عکس از سحر قریشی در مسجد مدعی شدند او برای برگزاری مراسم عقد با همسر جدید خود که فردی عرب و ثروتمند اهل امارات است، در این مکان مذهبی حضور پیدا کرده است.

بررسی ها نشان می دهد ماجرای برگزاری مراسم عقد سحر قریشی و همسر عرب جدیدش در مسجدی در دبی امارات صحت ندارد.

سحر+قریشی+در+مسجدی+در+دبی+_+التماس+دعا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها