|

فیگور ناز الناز حبیبی که فقققط به خودش میاد نه هیشکی؛ ریزگی خانوم کنار رفقای هیکلیش!

elnaz habibi shayanews

الناز حبیبی که از بازیگرای جذابیه که بعد از عمل بینیش در سریال روزگار قریب، به شدت تغییر کرد و حالا چهرش شاخِ شاخارو میشکونه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الناز حبیبی از بازیگرای واقعا خوش فیسمونه که سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت داره و هم تو سینما و هم تلویزیون حسابی خودش رو دل مخاطبین و کارگردانان جا کرده! الناز حبیبی در ابتدای ورودش که سریال "تا ثریا" بود با نقشی جدی دیده و شناخته شد اما بعدها خانوم خانوما دید نخیررر، کاراکترای باحال و طنزن که حسابی میتونن استعداد ایشون رو بروز بدن! همین شد که الناز حبیبی از اون به بعد دیگه شد نقش یکه فیلم و سریال های طنز!

الناز حبیبی حالا از هنرمندای اسم و رسم داریه که دیگه غرور سر تا پای خانوم بازیگر رو گرفته و به هر کسی دستم نمیده چه برسه به پا! حالا چرا اینو میگیم چون رفتار الناز حبیبی کمی تا قسمتی تغییر کرده و تو تصاویر وی هم به خوبی میشه این خصوصیت رو نسبت به قبل حس کرد. الناز حبیبی از خانومای متاهلی بود که حالا به مجرد ها جوین شده و زندگی و حال خوبی رو برای خودش ساخته.

الناز خانوم در اینستاگرام فعالیت بسیاری داشت که در این مدت سکوت کرده اما تصاویر زیبای این بازیگر جوان در سرتا سر فضای مجازی وجود داره، البته اگه اسمش رو سرچ کنید. مثلا در ادامه نمونه ای جذاب از عکساش رو مشاهده می کنید که با لنز حسابی شیطون تر و ناز تر شده.

Untitled (1)

فیگور همیشگیه الناز حبیبی که فقققط به خودش میاد نه هیشکی!

الناز حبیبی جثه ای ریز دارد و شاید نصف نمکش هم به این دلیل باشد. اما اگه بخوایم راستشو بگیم سن و سالی اصلا ریز نیست و خب خوبیش به اینه که دیر تر پیر میشه!

الناز در اینستاگرام یک ژست و فیگور همیشگی دارد و آن هم این است که کلاه خود را تا روز چشم هایش پایین می کشد. مشخص نیست منظور الناز از این کار چیه اما خود خانم بازیگر در کپشن این عکس ها می نویسد: نمیخوام چشمام دنیارو ببینه!

elnazhabibi67_1647438084

وقتی به الناز حبیبی طلاق خوب ساخته!

الناز حبیبی خیلی زود شوهر کرد و قبل از اینکه معروف بشه هم کار رو یک سره کردن و طلاق و جدایی. الناز خانم انگاری مجردی حسابی بهش ساخته چرا که خیلی شاد تر و شنگول تر از دوران متاهلیه. الناز خانوم به شدت رفیق باز هستند و کلی هم رفیق خوشگل و شاخ دارند که انگاری اهل حال و تفریح هم هستند.

139933724_1862158903924777_6317252656881174864_n

elnaz.67.habibi_1606683541

قبل و بعد الناز حبیبی ازوناس که حساااابی تغییر کرده!

همونطور گفتیم الناز حبیبی هم مانند خیلی از خانوم های بازیگر عمل بینی داشته اما حداقل مثل بعضیا دائما در حال استفاده از فیلتر های اینستایی و پلنگ طور نیست و یا از آرایش های غلیظ و چهره عوض کن استفاده نمی کند. که خب این خودش نشون دهنده داشتن اعتماد به نفسه!

حالا شاید بگین دیگه با عمل معلومه که باید اعتماد به نفس داشته باشه که خب کاملا درسته اما خیلی از خانوما هم بین چهره های معروف و هم کاربران معمولی هستند که با وجود تمام اینها و اما بازم دو کیلو آرایش میکنن در اخر یه فیلتر پلنگ هم میزنن تنگش!

elnaz-habibi-ghablo-bade-amal

طلاق  خیلی زود الناز حبیبی و مصاحبه جنجالی خانوم بازیگر

الناز حبیبی خیلی زود و در سن 17-18 سالگی ازدواج کرد و به همین سرعت هم طلاق گرفت و جدا شد خانوم بازیگر که همه نزدیکانش در سوئد هستند و تقریبا با فرهنگ غرب بزرگ شده بعد از اینکه جدا شد بیشتر تایم خودش رو با دوستان و رفقای جذابش می گذراند. البته خانم بازیگر به واسطه همین فرهنگ غربی یک حاشیه بزرگ هم دارد و اون هم مربوط به مصاحبه ای بود که از او درباره نحوه برطرف کردن نیاز جنسی سوال شد. الناز خانوم خیلی صریح و رک گفت که برای رفع نیاز جنسی که حتماً نباید ازدواج کرد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها