|

مدلینگی "آزاده صمدی" به سبک و سیاق خودش؛ خانوم ژذااابه و حسابی گنگش بالاس!

azadeh samadi shayanes

آزاده صمدی رو همیشه با استایل های مختلف دیدیم اما اینبار لاغریه عجیب خانوم بازیگر نسبت به چند ماه پیش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آزاده صمدی از بازیگرای جذاب و باحالیه که این روزا کمی تا قسمتی سکوت پیشه کرده و به مانند خیلی از همکارانش قدِ دو تا دونه پست گذاشته و رفته که رفته! انگاری هنرمندان کشور ما تنها جهت پول درآوردن هستش که صداشون گوش رو کر میکنه و در شرایطی که ثانیه ای احساس نا امنی کنند دُمشون رو میزارن رو کولشون و سکووووت! از این ها که بگذریم آزاده صمدی در کل شخصیتی شیطون داره که این روحیش رو میشه به راحتی تو نقشایی که بازی میکنه هم دید! خانوم آزاده صمدی ابتدا کار خود را با تلویزیون شروع کرد و در هر سه آیتم یعنی هم سینما هم شبکه خانگی و هم صدا سیما فعالیت داره.

آزاده صمدی از اون دسته بانوان انگشت شماریه که همیشه سعی داشته تا استایل هایی که انتخاب میکنه بسیار متفاوت و البته خاص باشن! این خاص پوشی گاهی برای خانوم دردسر ساز میشه چرا که خب مثلا فکر کنید در مراسمی هستید شلوووغ با کلی لنز دوربین که ازت دارن پشت بند هم عکس میگیرن.

البته که انگاری خانوم بازیگر چندان از این مدل دیده شدنه بدش هم نمیاد و راضیه، چرا که هر بار بدتر از پیش میشه و خلاصه که این روند ادامه داره! اما آزاده صمدی چند ماه پیش با استایلی پُر و لایه لایه در جشنواره حافظ حاضر شد که نشون میداد خانوم خانوما افزایش وزن پیدا کرده اند چون هر جور که فکر کنید دیگه زیر لباسش پتو نپیچیده که انقدر درشت بشه! همین شد تا خیلی از کاربران فضای مجازی این تصویر وی را با حال حاضرش مقایسه کنند و لاغری عجیبش رو هم سوژه قرار بدن!

Untitled

آزاده صمدی هنوز دلش برای هومن خان سیدی میره؟!

خب دیگه این روزا میدونید که ازدواج های شهرت دار مثل بازیگر با بازیگر و یا بلاگر با بازی شاید هم فوتبالیست با بازیگر و ....زیاد شده در حدی که روال میدونن و حتی طلاق میگیرن که مثلا با فلانی ازدواج کنند!

اما قدیم ندیما چند تا بازیگر بیشتر این مدلی نبود که یکی از این زوج ها هومن سیدی و آزاده صمدی بودند. این دو چهره ابتدای کار خود را در کنار هم شروع کردند و با هم پیشرفت داشتند و به شهرت رسیدند.

اما چند سالیه که هومن و آزاده جدا از هم زندگی می کنند و ازدواجشون منجر به طلاق شد! البته که هومن سیدی خیلی زود دوباره متاهل شده و حتی الان پدر هم هست اما آزاده خانوم صمدی همچنان تنهان و انگاری فقط با جاست فرند و اطرافیان لایف استایلشون رو میگذرونن!

آزاده صمدی در رابطه با زندگی با هومن سیدی احساس نارضایتی نداره و میگه ازدواجی موفق داشته.

آزاده+صمدی

آزاده صمدی رو در 101 استایل مختلف بینید!

خب اگه بخوایم یکی در میون بریم تا حوصلمون سر نره پس بهتره باز از طلاق خانوم بازیگر برگردیم سراغ استایلاش که از جالب ترین موارد در طول زندگیه آزاده صمدی هستش. اول اینکه با یه نگاه اجمالی در استایل کلی خانم آزاده صمدی در موقعیت های مختلف متوجه میشیم که راحت بودن یکی از مهم ترین مسائلیه چه ایشون بهش توجه می‌کنه.

دوم باید بگیم هیچ چیزی به اندازه لباسی که شما با اون احساس راحتی و رضایت داشته باشید نمیتونه به شما اعتماد به نفس بده. همون طور که در ادامه مشاهده می کنید ایشون در بسیاری از مراسمات با کفش های راحت و حتی کتونی حاضر شدند.

Untitled (1)

سوم اینکه آزاده صمدی ابایی در استفاده از آیتم های ترندی نداره و هرجایی که احساس کرده یک گزینه ترندی می‌تونه ظاهرش رو منحصر به فرد تر کنه ازش استقبال کرده!

زندگی تنها یکبار اتفاق میوفته پس چه قشنگ تره که به سلیقه خودمون احترام بزاریم و اون رو به بقیه هم نشونش بدیم چرا که این جوری حس بهتری پیدا میکنیم، البته تا جایی که فرهنگمون اجازه میده، مثل آزاده خانوم صمدی!

Untitled (2)

مدلینگی آزاده صمدی به سبک و سیاق خودش!

آزاده صمدی از لحاظ اینکه چهره ای خاص داره هم میتونه مدلی جذاب باشه و هم نباشه چرا که خانوم بازیگر کمی تا قسمتی چهشرون خشن مشنه و از طرفی هم همونطور که گفتیم چون خاصه میتونه جذاب باشه.

اما در ادامه تصویری از آزاده صمدی مشاهده می کنید که بر روی یکی از مجلات مطرح انداخته شده!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها