|

وقتی مینا دلشاد بازیگر ساده ستایش پری دریایی شده؛ تو نقشا ایرونی تو اینستا هالیوودی!

mina delshad shayanews

مینا دلشاد بازیگر سیال ماه و پلنگ می باشد که در اینستاگرام به کلی لایف استایلی متفاوت دارد اما اینبار دیگه فتوشاپم خورد تنگش و شد عجیب!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مینا دلشاد از بازیگرای مشهور اما تازه واردیه که البته تازه به این عرصه ورود نکرده بلکه تازه به شهرت سلام داده و ورود کرده!! شاید یکم سخت شد ولی خب به هر حال!! مینا دلشاد با بازی در سریال "ستایش" و در نقش همسر حمید آقا راننده پری سیما بیش از پیش دیده شد چرا که تنها شخصیت در سریال بود که لهجه ای شیرین داشت و کاراکترشم سوز دار بود!

مینا دلشاد اما با اونچه که در این سریال دیده اید زمین تا آسمون متفاوته که البته نمیشه هم خُرده گرفت بهشون چرا اکه ایشون یک بازیگر هستند و خب متناسب با کاراکتری که بهشون داده میشه باید دیده بشن که این موضوع هم در رابطه با ظاهره و هم اخلاق و رفتار! مینا دلشاد به مانند همه همکاراش تصاویر بسیاری از خود در فضای مجازی منتشر کرده اما یکی از جالبتریناش تصویریه که در ادامه مشاهده میکنید. حالا چرا چون مینا دلشاد با آرایشی تند و غلیظه و در عین حال لباسی عجیب که مختص عکاسی بوده ولی نکته اینجاست که یکی از هواداران این بازیگر جوان شیطونیش گرفته و پست سر چهره رو ساحلی کرده و این در حالیه که اصلا به عکس نمیاد و خانوم بازیگر سوژه ای برای کاربرا شد!

ac-image-Rh1573020901Fc

مینا دلشاد تو نقشا ایرونیه، تو اینستا هالیوودی!

البته درسته که مینا دلشاد در تصاویر اینستاییش که در ادامه مشاهده می کنید آرایش های بسیار غلیظی میکنه و فیگور هایی داره که باعث تغییر چهرش میشه اما برخی از خانوما هم هستند که با آرایش هایی که همه انجام میدن چهرشون خیلی با فیس نچرالشون متفاوت میشه و مینا دلشاد نیز یکی از همین چهره هاست.

اما با توجه به اینکه این روزا خیلی از خانومای بازیگر جَوونمون تنها با کمی شهرت و بازیگری فورا میرن تو اینستا جهت جذب فالوور و شهرت بیشتر عکس هایی عجیب منتشر میکنند، مینا دلشاد نیز چنین است برخی از سکانس هایی که بازی کرده رو هم به اشتراک گذاشته تا کاربر به راحتی ایشون رو بشناسه.

حالا یکم با چهره اینستایی خانوم بازیگر آشنا شیم!

minadelshad-photokade-com-6

unknown_82337833_710897459314983_7914633268448145648_n

دابسمشی که از مینا دلشاد انتظار نمیرفت!

مینا دلشاد یه دهه هفتادیه اما لب مرز دهه هفتاد! خب سن و سال بالایی نداره و علاقه بسیار زیادی هم به دابسمش های اینستایی داره به همین جهت ویدویوهایی به اشتراک گذاشته که جالبن و اتفاقا به فیس خانوم بازیگر هم خیلی میان!

 

مینا دلشاد از دسته خاص های جامعستااا ولی تازه فهمیده چخبره!

مینا دلشاد در واقع اونقدری تصاویر نامتعارف از خود منتشر کرده که حتی یکیشون کاملا کشف حجاب کرده است اما انگاری چون بازیگر بولد و خیلی مشهوری نیست بهش گیر نمیدن!!

مینا دلشاد تو هیچ موضوعی اهل سر و صدا نیست اما خانوم خانوما از هنرمندان گیاهخوار کشورمون هستند که تو صفحه اینستاش از این قضیه مورد خاصی نگفته اما به تازگی با انتشار تصویری در استوریش که سینی سبزیجات بود نشون داد گیاهخواره و در قسمت بیو هم اونرو نوشت. خیلی از هنرمندای خانوم سینما هستند که وگان می باشند و تازه وقتی میری اینستاشون میفهمی!

Untitled (1)

وقتی مینا دلشاد جلو 70 هزار نفر غش میکنه!

البته که ناگفته نمونه حیوان دوستی و یا گیاهخوار شدن یک سلیقه و یک انتخاب است که سبکی جذاب برای دنیای حیوانات میتونه باشه اما نمیشه بگیم فلانی آدم خوبیه چون وگنه و فلانی چون گوشت و مرغ میخوه آدم خوبی نیست! 

مینا دلشاد وقتی پری دریاییه موزیک ویدیو میشه!

خب میدونید که دیگه این روزا هر کی رسیده زده تو کار همسایه! حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا بازیگران زیادی هستند که شدن مدل شدن خواننده شدن بیزینس من و .... هزار کار دیگه حتی ممکنه توش هیچ استعدادی هم نداشته باشنا اما خب برای حفظ سیس کار و البته پول یا شهرت بیشتر رفتن سمتش!

مینا دلشاد نیز برخلاف تصور ها تو موزیک ویدیو ایفای قر و قمیش کرده و حضور داره! اما قضیه موزیک ویدیو چیه؟ داستان اینه که خانوم بازیگر مدتها پیش استوری هایی منتشر میکرد که لب دریاست و داره با یه گروه کار میکنه و این حرفا! حالا به تازگی در جدید ترین پستاش ویدیو مورد نظر رو منتشر کرد که خب مشخص شد موزیک ویدیو بوده و نقش پارتنر خواننده رو داره.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها