|

استایل سانتی مانتال زنِ سپهر حیدری تو جشن شاهانه؛ زیبایی خانوم کنار یه پرنسس عیان شد!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که از خانومای سوپر لاکچری میان فوتبالیستاس، اما اینبار خانوم خانوما در کنار رفیقشون سوژه شدن نه تحسین!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که دیگه کم از آقاشون نداره و شهرتی جذاب پیدا کرده. البته که سپهر خان حیدری بعد از کلی فوتبالیست بودن و بعد هم پیشکسوتی به جایگاه حال حاضرش رسید اما همسرشون از راه انتشار عکس و فیلم از خودش و البته همسر سپهر حیدری بودن!

بله خب یکی اونجوری با تلاش دیده میشه و طرفدار پیدا میکنه و یکی هم اینجوری! آرام جوینده در دهه نود با حیدری جان ازدواج کرد و حالا این زوج دو فرزند جیگول و ناز به نام های آروکو و دیاکو دارن که در شرایط بسیار مرفهی دارن بزرگ میشن. سپهر حیدری خودش به تنهایی از چهره های خیلی گیر دار و حاشیه ساز نیست اما از وقتی که عیال وار شده پشت بند هم به خاطر ظاهر خانومش و البته رفتار هایی که داشتند مورد توجه و سوژه قرار میگیره.

حالا شاید بیاد تو ذهنتون که مگه این عکسا چیه که انقدر در رابطه باهاشون صحبت میشه! پس در ادامه ریز به ریز مشاهده کنید که جالب میشه. مثلا مدتی پیش آرام جوینده همراه با رفیقش در رستورانی مجلل تصاویری از خود منتشر کرد که خب در نوع خودش بسیار جذاب بود.

f27-1

خب همه ما میدونیم که تو فوتبال چقدر خوب پول هست و یک بازیکن پرسپولیس و یا استقلال به چه اندازه مایه تیله داره! تازه شما فکر کن طرف بازنشسته هم شده باشه دیگه اموال رو زده تو کار و بیزینس، از طرفی هم پولی که در گذشته داشت و هم پولی که در حال حاضر داره درمیاره به چه اندازه میشه!

سپهر حیدری نمونه بارز مواردی هستش که گفتیم و حالا در امارات لایف استایلی بسیار شیک و شاهانه داره. مثلا مدتی پیش آرام خانوم جوینده از اونجایی که برای آقاش تو کشتی تولد گرفته بود با لباسی بسیار جذاب و مجلسی همچون پرنسس ها حاضر شد. از طرفی هم صدای بسیاری از کاربران رو دراورد که چه پُزی میدین با تولدلای لاکچری و عشق و حالای آنچنانی!!

219673_641

لباس شب آرام جوینده تو تولد شاهانه سپهر خان حیدری!

خب در ابتدای متن گفته بودیم آرام جوینده از چه طریق مشهور شد! 

آرام جوینده تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه که همشونم با استایل های نکته دار هستند و به همین دلیل هم توجه بسیاری از کاربران خیلی زود جلب شد در صورتی که آرام خانوم تا همین چند وقت پیش دویست هزار دنبال کننده داشت و تنها با مدتی کوتاه پرایوت کردن پیجش به نیم میلیون دنبال کننده رسید.

البته که یک چهره هر چقدر هم که نامتعارف عکس و فیلم بذاره بالاخره جایی برای فالووراش تکراری و خسته کننده میشه به همین جهت شاید دیگه چندان کاری نداشته باشن و خب در این شرایط آرام خانوم هی بیشتر باید خودنمایی داشته باشند! و در آخر اینکه همین موارد باعث شد تا سپهر حیدری حالا از جنجالی ترین ها باشه.

unknown_137282727_922027925202900_5077189910031080072_n

5292972

وقتی آرام جوینده هوشمندانه میریزه بیرون!

آرام جوینده مدتی که تو امارات زندگی می کنه و طبق گفته خودش بین تهران و دبی در رفت و آمد هستن. آرام تو عکس هایی که تو پیجش منتشر می کنه همیشه سعی کرده تا بخشی از موهاش رو هم که شده با کلاه یا باندا بپوشونه تا اینجوری هم به نوعی حفظ حجاب کرده باشه و هم جذابیت ظاهری ش باعث بشه که فالوور جذ کنده.

vfy

وقتی آرام جوینده دوربین اینستاش تا رو زایمانشم میره!

از دیگر حواشی که وجود دارد، ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به دنیا آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم.

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگهدارد.

sepehrheydari_96_1615734329

کلکسیون آرام خانوم از استایلای مختلف

این دختر دهه هفتادی کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. او بیش از 233 هزار دنبال کننده دارد و در زمینه تبلیغات نیز درآمد خوبی را بدست می آورد.

آرام-جوینده-6

aram.jouyandeh_1631180694

aram.jouyandeh_1626973883

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها