|

وقتی نیوشا ضیغمی با شونصدتا عمل سنش هی میره عقب؛ هرکولا چه جشنی واسش گرفتن!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر جذاب و خوش فیسیه که ول کُن چهرش نیست و همچنان در کلینیک های مختلف به دنبال کاری جدید میگرده جهت زیباتر شدن!!!!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگرای مشهور و جذاب ایرانیه که این روزا حسابی سکوت رو بغل کرده و جیکِ خانوم بازیگر در نمیاد. نیوشا ضیغمی از دسته هنرمندانی بود که از همون ابتدای کار هم با سینما وارد این عرصه شد و با همون سینما هم مشهور و البته پر طرفدار شد. البته که شاید بگین نیوشا ضیغمی در سریال "در چشم باد" ابتدا دیده شد که خب درست می فرمایید اما اوج شهرت این بازیگر با فیلم "اخراجی ها" بود که معشوقه مجید خان سوزوکی میشد. 

نیوشا ضیغمی سالهاست که در سینما و تلویزیون فعالیت داره اما نکته اینجاست که خانوم بازیگر هیچگاه نتونست کاراکترای متفاوتی رو نشون بده و همیشه با یه مدل لحن و سیس دیده شده که حالا بنا به نقشی که داشته یه خورده آرایشش کمتر و بیشتر شده!!

مثلا خانوم الناز شاکردوست رو در نقش های جدیدش دیدن؟ این بازیگر مشهور قبلنا فقط به عنوان دختر خوشگله داستان ها بود اما چند سالیه که از اون فاز فاصله گرفته و حالا ظواهر و لحن های متنوعی رو ایفا میکنه و حالاست که مخاطب واقعا خودش رو دوست داره، نه صرفا برای زیبایی چهرش!

اما نیوشاض ضیغمی هنوز تو اون ما قبل تاریخش مونده و همچنان سمت ریسک نمیره اما اگه بخوایم از دیگر خصوصیات منفی این بازیگر بگیم اینه که همیشه و همیشه با افاده ای طبق طبقش عکاسی میکنه. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نیوشا ضیغمی حسابی واسه سبک لباس و ژستش سوژه شد!

Untitled

نیوشا ضیغمی رفت که برای شونصدمین کار زیباییش مصنوعی تر بشه!

بازیگران سینما به خصوص اونهابیی کخ همانند خانوم نیوشا ضیغمی اسم و رسم خاص خودشون رو دارند معمولا مبالغ بالایی هم دریافت می کنند. از طرفی شما فکر کن باز هم مانند نیوشاضیغمی شوهری پولدار داشته باشید که خب نور علی نور میشه در نهایت میشی همچون خانوم نیوشا ضیغمی که در شرایطی بسیار شاهانه زندگی می کند.

اما از این ها گذشته خانوم بازیگر میدونیم که عمل های زیبایی بسیاری داشته تا به چهره حال حاضرش رسیده که البته چندان هم چهرش خریدار و طرفدار نداره! اما این بازیگر کشورمون ظاهرا همچنان دست از زیباتر شدن بر نمیداره و مدام تو کلینیک های زیبایی در حال گشت و گذاره!

مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نیوشا ضیغمی در کنار پزشکشون ایستادن و تبلیغی هم جهت بالا بردن خانوم دکتر داشتند!

Untitled (3)

نیوشا ضیغمی چه زود زد کانال کوتاه موتاه!

نیوشا ضیغمی خیلی اهل عکس انداختنه اما خب اگه برین تو صفحه اینستاگرام خودش چندان فعالیت خاصی ازش دیده نمیشه و بیشتر خانوم خانوما عکساش رو تو پیج های فن و تبلیغی می بینیم.

در تصویری که مشاهده کردید خیلی ها به کت بسیار کوتاه نیوشا ضیغمی گیر دادن که چقدر راحت شدن بازیگرا! نیوشا خانوم کلا از اون دسته بانوانی نیست که خیلی نامتعارف ببینیمش اما خب با کت کوتاه زیاااد می بینیم!

خانوم بازیگر از اونجایی که خودش مایه داره و همسری مایه دارتر هم داره، خب از استایل و لباس هایی بسیار گرون استفاده می کنه و تقریبا هیچگاه هم با لباسا تکراری دیده نمیشه.

Screenshot_20190612-012328_Instagram

D29D4E81-468F-4DB9-AD7B-0D122985A711

B27C6843-1B68-413A-BDD7-A2A931CF478F

وقتی نیوشا ضیغمی 400 سالشه ولی هنوز 18 سالست!

حالا به جز این مسئله به تازگی تولد نیوشا خانوم ضیغمی بود که 43 ساله شدند اما پوست و چهرشون مثل دخترای 18 سالست! البته که دارندگی و برازندگی، و خب اگه پولشو داشته باشی چرا که نه به خودت برسی و پیر نشی! اما از هر طرف بوم افتادن اشتباهه و بیش از اندازه زیر تیغ جراحی و لوازش آرایش رفتن هم چندان جالب نیست مورد تمسخر قرار میگیره! حالا جدا از اینکه اعتماد به نفس پایین شخص رو نشون میده.

vy

از این ها که بگذریم و برسیم به تول بازی خانوم بازیگر باید بگیم که ایشون تصاویری رو از خود منتشر کردند که مشخص بود براشون جشن تولد گرفته شده اما جدیدا تصاویری دیگر درز کرد که نیوشا ضیغمی بین آقایان هیکلی هستند و هیچ خانومی حضور نداره! به همین جهت یکی از کاربران به شوخی نوشته بود انگاری تو سالن بدنسازی مردونه براش تولد گرفتن! که خب چندان غیر مرتبط هم نبود و با توجه به اینکه همسرشون هم حضور نداشتند موضوع طلاق رو پر رنگ تر کرد.

newshaaaa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها