|

وقتی تیپ لاله مرزبان حسابی گشت لازمه؛ اونور به دنیا میومد جاش وسط هالیوود بود!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر خوش فیس ایرانیه که نشون داده با اونچه ما ازش در سریال ستایش دیدم فرق داره و اینبار با استایل آبی رنگش همرو سورپرایز کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

 شایانیوز- قطع به یقین شما هم سریال جذاب و پر بیننده "ستایش" رو دیدن و یا اصلا اگه از دنبال کننده های این سریال هم نبوده باشید باز اسمش رو شنیدین که جریان زنی محجبه و سخت کوش هستش که دو تا بچهاشو با چنگ و دندون بزرگ میکنه. حالا یکی از این بچها رو که دختر هم هست لاله مرزبان بازی میکنه که البته تو فصل آخرش لاله مرزبان میاد و در فصل قبل هنرمندی دیگر اون نقش رو ایفا کرده.

لاله مرزبان در این کار همانند مادرش ماه ثنا محجبه می باشد و ظاهری این سبکی داره اما در واقعیت لاله خانوم زمین تا کهکشان با اونچه که دیدین متفاوته و کاملا اروپایی طور استایل میزنه!! البته که نمیشه از این موضوع خُرده گرفت چرا که 99 درصد هنرمندان با کاراکتر هایی که بازی می کنند فرق دارند!

ناگفته نمونه لاله مرزبان ذاتا چهرش این مدلیه که اصلا بهش نقشای منفش نمیاد چرا چون مثلا برخی از هنرمندان همانند خانوم رویا نونهالی هستند که بهشون فقط منفی میاد و در بیشتر مواقع هم تو همین سبک کاراکتر ها دیده میشن، اما لاله خانوم برعکسه و انگاری بخواد منفور هم باشه باز مخاطب یه جای کار منتظره تا مثبت از آب دراد. خب هر چه که در رابطه با خانوم خانوما گفتیم زمینه ای بود تا با ظاهر و باطن لاله مرزبان آشنا بشید که در ادامه مشاهده می کنید.

laleh-marzban-9

لاله مرزبان باید اونور به دنیا میومد جاش وسسسط هالیووده!

لاله مرزبان از اون دسته بانوانی هستش که علاقمنده تا متفاوت و خاص دیده بشه و خب در این راستا هم تلاش بالایی داره و یه موقع خانم بازیگر رو با میکاپایی غلیظ و باحال می بینیم و یه موقع هم با استایلای زیادی خاص در حدی که میگی این چه حالی داره میره اینهمه عکاسی!!

در این بین برخی از کاربران هم بر این نظرند که لاله مرزبان خیلیم دوست داره تا شبیه به بازیگرای خارجی و هالیوودی دیده بشه و اصلا به همین دلیلم هست که با نازگلِ ستایش زیادی فرق داره. لاله مرزبان استایل های مختلف زیااادی رو تست میکنه و اینجوری نیست که فقط تو یه قالب بچرخه به همین علت از دید مد پرست ها نیز خوشتیپ به نظر میاد در حدی که وقتشه بزنه تو کار مدلینگ!

laleh.marzban_1573498965

nJCjDFtT8WCH

یه ترکیبیه پر رو که به تن لاله مرزبان شد از جذاباااا

این روزا دیگه ترند لباسا با چند سال پیش فرق کرده. مثلا اگه اون موقه ها کسی مانتو از این مدل کتی اداری ها میپوشید حسابی مسخرش میکردن و حتی تو محل های اداری و سرکار هم به زور میپوشیدن! اما حالا این مدل مانتوها حالا چه بلند و چه کوتاهش خیلی مد شده و خانومای جَوون استقبال زیادی ازش کردن.

مثلا خانوم لاله مرزبان همین چند وقت پیش بود که با مانتوی اتوکشیده و صاااف خود در اکران حضور پیدا کرد که همراه با مینی اسکارف بود و خب این ترکیب که یکیش از یه دنیاست و اون یکی از دنیایی دیگر، چندان جالب به نظر نمیرسید.

269254710_1079048712908290_3591626503563244910_n

بادی بیلدینگ تایم لاله مرزبان اونم تو خونه

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد میمیک صورت و قد بلند لاله ویژگی های خاصی برای او ساخته است. لاله اهل ورزش است و به قول خودش بادی بیلدینگ کار است و هر روز یا به باشگاه می رود و یا مثل ایام کرونا در منزل ساعاتی را به تمرین و نرمش اختصاص می دهد.

به همین جهت برخی از کاربران خانوم بازیگر رو مورد سوژه قرار دادن و ایشون رو هرررکول نامیدن که در نوع خودش جالب بود!

356041511647064696

لاله مرزبان و سیس گرفتنای خارج از کشورش! خانوم فهمیدیم رفتی اونورررر!

لاله مرزبان به شدت از اون مدل خانوماست که نمیذاره هیچ جوره زندگی براش بد باشه و به کامش بد بگذره. مثلا خانوم خانوما بارها و بارها رفته خارج از کشور و دور دور کرده و بدون هیچ ترسی عکساشم منتشر کرده. از طرفی لاله مرزبان خیلیم علاقمند به طبیعت گردیه و با گل و بلبل هم خوب میتونه ژست بیاد و عکاسی کنه.

در آخر اینکه خیلیم خوب میکنه که نمیذاره زندگی براش بد بگذره چرا که دنیا دو روزه و الان تو اوج جَوونیش نره و نچرخه و دنیارو نبینه، پس کی بره؟!

laleh.marzban_1525027755

laleh-marzban5-vaghtesobh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها