|

وقتی الهام پاوه نژاد با مانتوی از آب برگشتش گشت لازمه؛ با آقای منوتویی چه اوکیه!

elham pavehnejad shayanews

اگه بخوایم لیستی از بازیگرای توانا رو نام ببریم الهام پاوه نژاد یکی از اوناست اما اگه بخوایم از نامتعارف ترین هاهم نام ببریم بازم ایشون هست!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الهام پاوه نژاد از بازیگرای مطرح و جذابیه که نشون داده استعداد خوبی در این زمینه داره و حالا کارنامه کاری پرباری هم داره که البته نتیجه دست رنج و تلاش خود خانوم بازیگره نه پارتی بازی! الهام پاوه نژاد از دسته هنرمندانی محسوب میشه که سابقه بازی هم در کاراکترای طنز رو داره و هم جدی، که خب این موضوع خودش یه نوع تواناییه که مخاطب رو بتونی با هر دو ظاهر و باطنت آشنا کنی و به عمق کار فرو ببریش! الهام پاوه نژاد این روزا اما به شدت کم کار شده که البته در زمان کرونا نمایش کار میکرد و حالا خبری ازش نیست!

الهام پاوه نژاد گرچه چندان حاشیه خاصی در میان بازیگرانی که همیشه خدا جنجالی هستند، نداره و دیده نمیشه اما جالبه بدونید خانوم بازیگر از نامتعارف پوشان در این عرصه هستند که بارها و بارها با استایل های عجیب و نه چندان جالبشون مورد توجه قرار گرفتند اما نه مورد تذکر!

مثلا در ادامه تصویری از این بازیگر مشهور کشورمون مشاهده می کنید که نشون میده خانوم خانوما تا کجا پیش رفتن و عین خیالشونم نیست!

celebrityha_ir_1638519683_2

celebrityha_ir_1638519683_1

الهام پاوه نژاد چه بَد ریز به ریزش رفت زیر میکروسکوب!

احتمال میره که شما هم در نگاه اول فکر کردید الهام خانوم پاوه نژاد دستش رو با باندی چیزی بسته اما با کمی تا قسمتی توجه متوجه این شدید که نخیرررر داستان یه چیز دیگست و این مدل آستینم خانوم بازیگره که در این حد و حدود بالا رفته و بقیش تنها با بند گرفته شده!

ناگفته نمونه که معمولا در این مواقع برخی از کاربران با هنرمند مورد نظر مخالف هستند و برخی هم موافق، اما در استایل الهام پاوه نژاد هیچ یک از کاربران در فضای مجازی از مدل مانتوی خانوم بازیگر خوششون نیومد و به نظرشون سبک قشنگی نبود و بیشتر به درد جلب توجه میخورد که خورد!!

از این ها گذشته الهام پاوه نژاد از طرفی میاد نیم بوت میپوشه و از طرفی مانتویی که آستین کوتاه به تن داره!

شاید هم در این بین بگید خب تیپ خودشه و به خودش ربط داره و این حرف ها! اما در رابطه با یک بازیگر معمولا این موارد صدق نمیکنه و کاربر و یا مخاطب از ریز تا درشت اون چهره رو مورد قضاوت قرار میده، گاهی قضاوت خوب و گاهی بد.

cover-1x1_4 (1)

الهام پاوه نژاد بعد انقلاب تو چه کارایی اولین نفر بوده! عجیبن غریبا

برخی از هنرمندان هستند که شاید تنها هنرشون همون بازیگری باشه همانند خانوم سحر قرییش اما برخی از چهره ها هم هستند همانند الهام پاوه نژاد که تنها بازیگری نیست که هنرشونه بلکه تو موارد دیگری مثل نمایش نامه نویسی و شعرخوانی نیز فعالیت داشته و دارد.

الهام پاوه نژاد می گوید: در سال 1380 من اولین نفر بعد از انقلاب بودم که برای خواندن اشعار فروخ فرخزاد مجوز گرفتم ولی خب تلاشم برای عرضه شعرخوانی به بازار به نتیجه نرسید.

در سال های بعد همکارانی مانند مرحوم خسرو شکیبایی و نیکی کریمی به سراغ شعر فروغ رفتند.

362214_265

الهام پاوه نژاد دختری داره شاه نداره!

الهام پاوه نژاد دختری به نام کُردیا دارد که مدتها پیش اخباری در رابطه با ظلاق این بازیگر منتشر شد اما صحت آن هنوز مشخص نیست. نکته جتلبی که وجود دره شباهت زیاد کردیا به مادرشه به طوری مکه انگاری این مادر دختر رو همچون سیب از وسط نصف کرندند اما خب یکیشون تازه تر و دیگری کهنه تر!

2C167CD2-5A93-47E8-84E5-61CBAA5C54B2

گفت و گو با الهام پاوه نژاد و دخترش کردیا

کردیا کنار مادر احساس امنیت میکنه ولی دختر مستقلی می باشد. وی برای اینکه مادرش رو خوشحال کنه، تمرین پیانو رو با همه سختیاش جدی می گیره و مامان خانوم هم سعی میکنه تا به پاس تلاش کردیا وقت بیشتری رو با او بگذرونه. کردیا وابسته نیست مثل خودش فکر میکنه و دوست داره یک طراح دکور داخلی بشه تا بتونه برای مادرش خانه ای طبق علایقش طراحی کنه.

Screenshot_20190825-203150_Instagram_01

روابط نافرم الهام پاوه نژاد با آقای منوتویی!

خب میدونیم که این روزا احسان کرمی خواننده، بازیگر و صداپیشه ایرانی به شبکه منوتو جوین شده و خلاصه که انگاری دیگه قید ایران اومدن رو زده که البته از نگاه برخی این حرکت وی ماهی از آب گل آلود گرفتن بود و از نظر برخی دیگر هم انتخابی شخصی!

اما از حال حاضر آقای کرمی که بگذریم و یکم برگردیم به عقب همون دوران وحشتناک کرونا، باید بگیم که ایشون با خانوم الهام پاوه نژاد بارها و بارها تصاویر بسیار نزدیک و دوستانه ای منتشر کردند و خب به دلیل نمایش لاموزیکا حسابی چفت تو چفت شده بودند. 

اما انگاری این ارتباط در حد همون کار و نمایش و هنر نبوده و این دو چهره روابط نزدیک تری هم داشتند که خب عکسشونم در فضای مجازی هست! مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که الهام خانوم البته کاملا بی حجاب هستند و سوال اینجاست که چرا؟!!

Untitled

تبریک+تولد+الهام+پاوه_نژاد+به+سبک+احسان+کرمی++عکس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها