|

لباس عروس عجیب و تاج شیش متریه ساره بیات چه ناناش کرد؛ انگار یه طاقه پارچه تَنیده!

sareh bayat shayanews

ساره بیات از بازیگرای جذاب و مایه داریه که تا به جال نقشای بسیاری بازی کرده و هوادارن بسیاری هم شیفته خودش نموده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ساره بیات رو همه ما می شناسیم که خب برخی از شما عاشق و شیفته این هنرمند جذاب کشومون هستید و برخی هم چندان دل خوشی از بازیگران ندارین و ساره بیات هم روش! اما اگه بخوایم بازیگران سینما و تلویزیون رو دسته بندی کنین باید بگیم ساره بیات از جمله چهره هایی محسوب میشه که هم هنر و استعداد بازیگری رو داره و هم اهل حاشیه سازی و بالا رفتن از این راه نیست.

خیلیا اولین بار ساره بیات رو در فیلم "جدایی نادر از سیمین " دیدن و شناختن و خیلیا هم بازی خانوم خانوما رو در سریال عاشقانه دیدن و ساره بیات براشون شد یه هنرمند منفور! میپرسین چرا؟ چون این بازیگر دهه پنجاهی در عاشقانه نقش خانومی بسیااار پولدار رو ایفا میکرد که به شدت مغرور بود و سگش رو بیشتر از شوهر خانش دوست داشت!

البته که سبک پولدار بودنه و غرور رو ساره بیات به خوبی بلد بود چرا که دقیقا خودشم همینه اما چیزی که متفاوته اینه که ساره بیات در واقعیت عاشق و شیفته همسرشه و کلی براش احترام قائله که خب با کاراکتر عاشقانه که بازیش کرد حسابی متفاوته! 

059E77CF-D01F-4DFB-9248-9BD0E23D9D02

ساره بیات و افتضاح ترین نمره کارنامه بازیگریش!

البته که اگه از مخاطبین سریال های شبکه خانگی باشید قطع به یقین میدونید که تصویر بالایی برای عاشقانه نبود و خانوم خانوما در سریال "دل" لباس عروس به تن کردند!

اما ساره بیات همونطور که میدونید یه هنرمند تواناست که نشون داده هم میتونه در نقش هایی طنز همانند فیلم "رحمان 1400" به خوبی دیده شه و هم در کارهایی جدی مثل دل و عاشقانه و زرد و اتاق تاریک!

اما شاید بتوان گفت در میان موارد گفته شده سریال دل از همه بیشتر مخاطب رو نسبت به دیدن سریال دلسرد کرد چرا که منوچهر هادی اونطور که باید، نتونست این سریال شبکه خانگی رو جذاب از آب دراره.

Sareh-Bayat3-vaghtesobh

وقتی ساره بیات افتاده به جون گوشیش بَددد!

ساره بیات علاوه بر حرفه ای بودن در بازیگری بخاطر سبک پوشش عجیب و خاصش هم  هست که حسابی معروف شده. ساره خانوم بخاطر قد کوتاهی که داره همیشه یه تیپای خفن و خاصی داره که فقط مخصوص خودشه.

البته ناگفته نمونه که شاید تو ظاهر ساره خانوم چندان علاقه ای به عکس گرفتن نداشته باشه ولی در واقعیت اصلا اینطور نیست. خانوم خانوما تو پیجش به قدری از خودش سلفی میگیره که دیگه ته هر چی سلفیه رو درآورده. خانوم بس دیگه چی میخوای از جون گوشیت آخه!

hjl

ساره+بیات

ساره بیات با بساط خونشون همرو میخکوب کرد!

ساره بیات در کل از هنرمندای بسیار مایه دار و شاخیه که تنها برای شهرت و علاقه اش به این حرفه وارد بازیگری شد نه پول و درآمد! ساره بیات بعد از ازدواجش از زنی مغرور تبدیل به دختری ظریف تر و نرم تر شد که لطافتش حتی در عکس ها هم به خوبی مشخصه!

ساره خانوم بیات اما حالا به نسبت قبلش خودنمایی بیشتری داره و گهگاهی دقیقا مثل همون عکس گرفتن از خودش، از موارد دیگه ای هم که میخواد عکس منتشر کنه زوایایی عجیب رو انتخاب میکنه و خلاصه انگاری خانوم خانوما به زاویه های معمولی و یا هنری علاقه چندانی نداره و شاید هم هنری بودن رو در این زاویه میبینه!

ساره بیات همونطور که گفتیم لایف استایل مرفهی داره و بعضی اوقات از وسایل خونه و یا حیاط و ... تصاویری به اشتراک میذاره. در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید که دلیل و مفهومش این عکس ها چیه خدا داند!

Untitled

ساره بیات همسرشو رو سرش میذاره، مثل تاج!

ساره بیات از دسته خانومایی بود و همچنانم کمی هست، که خودشیفتگی زیای داشت به طوری که انگاری از غرور زیاد لطافت زنانه اش را از دست داده بود و همیشه او را با چهره و حرکاتی خشک و به دور از نرمی میدیدیم! 

اما خیلی وقته که خانوم بازیگر تغییراتی کرده و درست بعد از ازدواجش به مرور نرم تر از پیش شد و حالا کاملا واضح میشه عشق و خاکی بودن رو کمی درونش دید. وی تصاویر بسیاری همراه با همسرش منتشر میکنه اما اینبار عکسی بلور شده و هنری از آقای شوهر رونمایی کرد که همراه با یک دسته گل بود و چنین احساس خود را بیان کرد.

Untitled (4)

sarehbayat__1663089643

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها