|

خصوصی ترین نقطه خونه شاهانه فریبا نادری بد توجه همرو جَلبید؛ آبجیش نچرال چه یونیکه!

fariba naderi shayanews

یکی از بازیگرای مطرح و باحال ایرانی رو میشه فریبا نادری نام برئ که البته ایشونم دیگه یاد گرفتن با تصاویری خصوصی برای خود فالوور جذب می کنند!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای جذاب و باحال ایرانیه که ظاهر و باطنی کاملا دو وجهی داره! البته که این موضوع رو هیچکس تا قبل از دیدن سریال ستایش نمیدونست و همه فکر می کردند خانوم بازیگر تنها یک رو دارن اونهم مثبته مثبت، تا اونجایی که نقش پری سیمای ستایش رو فریبا نادری بازی کرد و برگای همه ریخت!

حالا چرا اینو میگیم چون فریبا خانوم در این کاراکتر به شدددت منفور بود تا به حدی که حتی مخاطب وقتی ایشون رو در کوچه ای خیابانی چیزی میدید، به شدت خشونت نشون میداد و خلاصه که حسابی رفته بودن تو فاز نقش پری سیما جون!! اما فریبا نادری در واقع این مدلی نیست و شخصیتی آروم اما کمی زیرک داره. خانوم بازیگر از اون دسته بانوان ساده ای هستش که البته ظاهرش این مدلی اما در اصل با انتشار برخی تصاویر نشون داد قصد داره تا خیلی ریز شاخ مجازی بشه که در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد اما بهتره ابتدا با خانوم خانوما در تخت خوابشون آشنا بشیم که البته اولین بارشون نیست این سبکی عکس میذارن و معمولا نصف تصاویر فریبا نادری تو تختشه که چندان هم جالب نیست!

ناگفته نمونه که فریبا نادری به لطف همسری پولدار لایف استایلی بسیار مرفه و پولدار دارد!

فریبا+نادری

جلب توجه فربیا نادری با استفاده ابزاری از خودش!

خب همونطور که گفته بودیم فریبا نادری با مواردی سعی داره تا شاخ مجازی بشه! این بازیگر جوان مثلا مدتی رفته بود تو فاز و نول انتشار تصاویری که در اون لبهایی غنچه طور داره، اونم نه فقط حالتش بلکه کاملا این مدل ژست رو میگرفت و چیک چیک عکس رو به ثبت میرسوند!

و یا مثلا مدتی هم یاد گرفته بود چشمان خود را حالتی خمار نشون میداد که البته برخی هستند هماند خانوم روشنک گرامی که واقعا مدل چشماشون خدادادی اینجوریه اما فریبا نادری متاسفانه این حالت چشم رو نداره و از قصد و با زور این حرکت رو میزنه که خب چندان جالب نیست و خیلی از کاربران بر این نظر بودند که خانوم بازیگر قصد داره تا با این موارد و البته زدن هشتگ های جورواجور و عجیب جذب فالوور کنه!

558888_361

243438151643795587

The-charming-new-series-of-beautiful-photographs-of-rare4

فریبا نادری خوشگلتره یا آبجی خانومش؟!

فریبا نادری یک برادر و یک خواهر داره و گویا حسابی هم بهم وابسته هستند و جونش واسه هم درمیره. البته که با توجه به تصاویر و گفته ها فریبا نادری خانوم خانوما با داداش جانش بیشتر احساس راحتی داتشه و داره و در کلی با بردرش بیشتر بزرگ شده تا خواهراش! خانوم بازیگر چندی پیش در توصیف خواهر و برادرش نوشته بود:

خواهر یعنی یک لبخند واقعی گوشه لب؛ برای همیشه خواهر یعنی: مهربون بودن خواهر یعنی: درد دل خوب گوش دادن خواهر یعنی: تو هر شرایطی کنارت بودن که من از خوبِ روزگار دوتا خوبش رو دارم و یه برادر که مثل کوه کنارمونه...

khahare-fariba-naderi-1

تصویری که فریبا نادری به مناسبت تولد آبجی فائزه اش منتشر کرد

شایان ذکر است فائزه خانوم که آبجی کوچیکه خاناده هستند گویا وکیل دادگستری تشریف دارن.

یکم بیشتر در رابطه با خونواده و شوهران فریبا نادری بدونیم!

اما اگه بخوایم بیشتر از خانواده این بازیگر مشهور و جوانمون بگیم باید اشاره کنیم به این موضوع که فریبا نادری وقتی که 19 ساله بود عاشق مردی میشه که از خودش سالها بزرگتره به طوری که فاصله ای پدر دختری داشتن اما در نهایت و با وجود مخالفت خانوادش فریبا خانوم نادری به عشقش میرسه و ازدواج میکنه.

همسر اول این بازیگر مسعود رسام کارگردان مشهور می باشد که البته بعد از چند سالی کوتاه زندگی، به دلیل سرطان آقای شوهر این عشق پایان یافت و زوج عاشق از هم جدا شدند! فریبا نادری البته که مجرد نموند ازدواج کردن و اینبار با فردی پولدار که انگاری به اصرار خود فریبا هم بوده اما حالا زندگی خوبی در پیش دارند.

در ادامه تصاویری از فریبا نادری در مراسم مسعود رسام مشاهده می کنید.

فریبا+نادری+(1)

irs01_s3old_10531453534995181905

وقتی اینستاگرام در برابر فربیا نادری به غلط کردن افتاده!!

فربیا خانوم نادری حالا کاربری فعااال در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام است که انگار رقابت سختی با مهناز افشار داره حالا چرا؟ چون این دو بازیگر زن هر دو صفحات خود را در این برنامه آسفالت کردن اونقدر که دم به دقیقه عکس های جورواجور از خود به اشتراک میذارن.  البته که صد رحمت به مهناز افشار که حداقل یه تکونی به ژستاش و لباسش میده و عکس میذاره اما فریبا نادری یه زاویه از صورتو گرفته و مدام از همون حوال سلفی میگیره میذاره!

خانوم تبلیغ میکنه کرور کرور اینبارم با خانومای بازیگر ژیگول

ناگفته نمونه که اکتیو بودن فریبا نادری همچین بدم نبوده و خانوم بازیگر در حال حاضر بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارند که دوست دار وی هستند. فریبا نادری همانند بسیاری از همکاران جیگول خود گهگاهی به مزون ها جهت تبلیغات دعوت میشه اما اینبار ویدیویی از او و چند بازیگر خانوم دیگر منتشر شد که همگی به مغازه ای بسیار بزرگ در بالاشهر تهران دعوت شده بودند. فریبا خانوم نادری هم بیشتر از همه تو چشم بود و خب به بهونه تشکر پیج رو تگ کرد که تبلیغ جذابی هم برای این مغازه شد!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها