|

الیکا ناصری جوری تیپ زده دل آدم غَنج میره؛ چشِ شهلا یعنی ابرا خانوم یاغی!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری بازیگر اَبرای سریال یاغی این روزا در حال و هواهای متفاوتی ظاهر میشه و اخیرا یه عکس خیلی ژَذاب کُپ مونالیزا از خودش منتشر کرده!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الیکا ناصری بازیگر خوش چهره و نوپای سینماست که شاید او رو با اسم نشناسین، ولی قطعا اگه سریال پرمخاطب و جذاب "یاغی" رو دیده باشین، بازیگر نقش اَبرا رو هرگز از یاد نمیبرین. الیکا ناصری از اون دسته بازیگراییه که از سنین کودکی این حرفه رو شروع کرد و تونست در یاغی به خوبی توانایی های فوق العاده اش رو به نمایش بذاره. از اونجایی که الیکا ناصری بازیگر بسیار جوون با فیس دوست داشتنی به شمار میاد، همین یه سریال کافی بود تا بتونه نام او رو حسابی سر زبونا بندازه.

الیکا خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو غرق در یه حس و حال خیلی بامزه و خوب نشون میداد. درواقع پس از اینکه این بازیگر خوش چهره تو سریال یاغی بسیار به چشم اومد، ورود طرفدارانش به پیج اینستاش با چنین عکسی مقارن شد که فوق العاده به دل همه کاربرای فضای مجازی نشست. چون الیکا ناصری همواره تو عکساش نشون داد که دوست داره حس و حالی متفاوت رو توی عکساش به بقیه القا کنه، این بار زده تو کار تابلوهای داوینچی و با عکسی که منتشر کرده ثابت کرد که مونالیزای داوینچی اصلا خوشگل نیست و این جذاب خانوم از مونالیزا کُلی سرتره!

q

تیپ زدنای خاص و تو دل برو الیکا ناصری غَنج میندازه به دلمون!

الیکا ناصری بازیگر خوش چهره ای هست که در کنار ساختن یه ظاهر جوون و جذاب سعی داره تیپای جوون پسند و شیکی داشته باشه و اصلا تفاوتی به سن و سال واقعیش ایجاد نکنه. این در حالیه که بعضی از بازیگرا همچون مریم مومن با وجود اینکه دو سه سالی از این بازیگر بزرگتره ولی یه طوری میکاپ میکنه و تیپ میزنه که انگاری هزار سال بزرگتره. ولی به جاش الیکا ناصری به اندازه ای ملیح و جینگول تیپ میزنه که اگه ببینینش قشنگ متوجه میشین یه دهه هشتادی بامزه اس!

gf

167304

وقتی الیکا ناصری یا میکاپ نمیکنه یا یه چی میشه خوراکِ اروپا!

الیکا ناصری رو شاید توی سریال یاغی خیلی ساده دیدین که البته تو پیجش هم تقریبا میشه گفت به همین شکله. ولی چند مدت قبل ویدیویی گذاشته بود که او رو موقع گریم شدن برای یاغی نشون میداد و پس از گذشت مدت زمانی متوجه میشین که چقدر تغییرات روی فیس این دختر بامزه به وجود اوده که شاید در نگاه اول چندان به نظر نیاد.

البته این اولین موضوع تعجب آفرین درباره الیکا ناصری نیست و باید بیاین عکسای جیجی باجی خوشگل خانومو تو پیجش ببینین. این بازیگر با تریپایی که در طبیعت برداشته ثابت کرد که اگه بخواد خودش رو خاص و با چیتان پیتان نشون بده، هیچ کس نمیتونه جلودارش باشه و گرد و خاکی بپا میکنه که نگو و نپرس!

uy

hu

وقتی شانس و اقبال درِ خونه الیکا ناصری رو میزنه!

الیکا ناصری متولد 1381 در شهر تهرانه که اولین تجربه حرفه ایش در سال 1388 در فیلم میان ماندن و رفتن به کارگردانی بهروز شعیبی بود. بازیگر خوش آتیه سینما و تلویزیونه که اولین تجربه حرفه ایش از شانس خوبش در کنار یکی از محبوب ترین بازیگرای ایرانی قرار گرفت که اون کسی نمیتونست باشه به غیر از علی شادمان!

درواقع محمد کارت کارگردان این سریال اولین بار خانوم ناصری رو در تئاتری که داشت بازی میکرد میبینه و یهو متوجه میشه که میتونه این بازیگر رو برای نقش اَبرا انتخاب کنه. از اونجایی که الیکا خانوم خیلی علاقه زیادی به خفن بازی داره و مشخصه که خیلی هم با علی خان عیاقه، چند وقت پیش با همون تریپ یاغی و اَبرا از خودشون فیلم گرفتن و چنان با هم شوخی میکردن و کفِته بازی داشتن که بیا و ببین!

ydtrs

s

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها