|

چیتان پیتان واویلای زنِ سپهر حیدری تو ویلاشون؛ آبجیای خانومش چه همگی چشم رنگین!

aram jouyandeh shayanews

خیلی از چهره ها مثل سپهر حیدری هستند که حالا همسرانشون از خودشونم مشهورترن چرا که فیلم و تصاویری رو به اشتراک میذارن که چندان متعارف نیست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگه شما یک فوتبالی باشید قطعا سپهر حیدری رو می شناسید اما با توجه به حواشی و جنجالاتی که سپهر حیدری و همسرش آرام جوینده دارن، احتمال اینکه اهل فوتبال نباشید و این دو چهره رو بشناسیدم هست! چرا که سپهر حیدری از زمانی که در دهه نود ازدواج کرد وارد یه دنیای جدید شد که خب هم براش جالب بود و هم فحش خور آقای فوتبالیست حسااابی ملس شد!

حالا میپرسین چرا و چجوری؟ اینجوری که مثلا به طور مثال آقای حیدری مدتی همسرشون رو میبردن داخل زمین چمن تا بالا سر بچهایی که در مدرسه فوتبالش تو تمرینن وایسته که خب شاید اصلا تا این جای کار هم بگیم کمی تا قسمتی مشکلی نیست، اما مشکل اصلی دقیقا از جایی شروع میشه که آرام خانوم جوینده با لباس و استایل هایی نامتعارف و بسیار جذب حضور پیدا میکرد که خب خیلی هم جنجالی شد.

از این مسائل گذشت و گذشت تا اینکه سپهر حیدری به همراه همسرش و دوتا پسر کوچولوش رفتن امارات تا ادامه زندگی لاکچریشون رو در دبی داشته باشند. همین شد تا آرام خانوم تصاویر یونیک خود را هم پشت به پشت هم منتشر کرد که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید و بعد هم بیشتر با این زوج آشنا میشیم!

آرام-جوینده

ابراز علاقه سپهر حیدری به همسرش تو ملا عام

اصلا ممکنه شما بازیکن پرسپولیس و یا استقلال بوده باشید چه در گذشته و چه در حال حاضر، بعد مثل بنز حساب بانکیتون پر پول نباشه؟ من که فکر نمیکنم!

سپهر حیدری نیز به مانند همه هم صنفاش این چنین بود و خب بعد از اینکه پیشکسوت هم شد دو مدرسه فوتبال یکی در ایران و دیگری در دبی باز کرد و حالا منبع درآمد هایی شاخ دارد.

سپهر حیدری تونسته یکی از بهترین شرایط ها رو برای همسر و فرزندانش مهیا کنه که البته مهم ترین دلیلش عشقه به خونوادشه. سپهر خان حیدری عاشقانه آرام جوینده رو دوست داره و دائما در حال قربون صدقه رفتنه بچهاشه!

آقای فوتبالیست سابق گهگاهی هم از اونها تصاویری منتشر میکنه که هر بار سر عکس خانومش که میرسه کلی الفاظ رکیک بارش میشه که اصلا جالب نیستند. ناگفته نمونه در اینکه برخی از کاربران همیشه در صحنه به شدت بی ادب هستند نیز شکی نیست اما اینکه سپهر خان نیز همیشه و همیشه سکوت کرده هم جای تعجب داره!!

ac-image-gq1648639326iY

Untitled

وقتی سپهر حیدری شیرجه زده تو خونواده چشم رنگیا

در اینکه آرام زن زیبایی شکی نیست و به نظر می رسد این جذاب بودن در در خانواده جوینده موروثی باشد. تصاویری که چندی پیش سپهر حیدری از خواهر زن های خود منتشر کرد گواه این ادعاست. اصلا همین جذابیت آرام در باعث شد که سپهر خان حیدری در نگاه اول عاشق او شود. سپهر درباره آشنایی اول با همسرش گفته بود: 

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

آرام+جوینده

آرام جونیده مثل مایل جکسون 250 تا عمل زیبایی کرده!

خب تصاویر خواهران آرام خانوم رو دیدن؟ قطعا ایشون زیبا هستند اما تا به حال تغییر چهره بسیاری داشته اند. شاید بعد از دیدن تصویر بالایی بگین واوووو چه فِیس جذابی چه چهره همه چی تمومی! اما همونطور که می بینید خانوم خانوما تماما عمل جراجی و پروتز هستن و چهره و ظاهر اصلیشون چی بوده خدا داند! 

قطعا شما هم متوجه حجم بالای تغییرات و عمل های زیبایی و فیلر و ژل و بوتاکس و .... شدید! واقعا این حجم از کمبود اعتماد به نفس از کجا میاد؟!

البته که آرام خانوم انگاری مثل مایکل جکسون میمونه. حالا جدا از اینکه کلا فیس اولیه اش یه چیز دیگه بوده! با عملای مختلف و متعدد هی چهرشم تغییر هم کرده و حالا به این ظاهر رسیده. مثلا در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که گویای این موضوع هستش و نشون میده همسر سپر حیدری از خیلیا زده جلو تو این کاراااا.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها