|

استایلای ناب و سحر دولتشاهی که مخصوص خودشه؛ عروس شجریان با میکاپش چه غوغایی میکنه!

sahar dolatshahi shayanews

سحر دولتشاهی بازیگر خوش چهره که این روزا درگیر مسائل امنیتی شده، به تازگی از حال و هوای عجیبش تو هواپیما رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سحر دولتشاهی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با نقش آفرینی در سریال طنز "مسافران" تونست توانایی هاش در بازیگری رو به اثبات برسونه. سحر دولتشاهی پس از اون در نقش های متفاوت که البته بیشترشون هم جدی بودن نه طنز، بازی کرد و شهرتی باورنکردنی به دست آورد. اینقدری که مدتی میشه صحبت ازدواج سحر دولتشاهی با سنتی خونِ محبوب ایرانی ها یعنی همایون شجریان اینستا رو زیر و رو کرده.

سحر دولتشاهی آخرین بار با نقش آفرینی در فیلم پرمخاطب "آتابای" که به کارگردانی نیکی کریمی بود، تونست بار دیگه راه به دل مخاطبان باز کنه، چند وقت پیش استوری به همراه نیکی خانوم و البته امیرخان آقایی در هواپیما منتشر کرد که گویا توی ارومیه هستن.

سحر خانوم که در طی این سالها نشون داده رابطه فوق العاده خوب و باحالی با همکارانش یعنی سلبریتیای دیگه در حوزه سینما داره، اخیرا با انتشار این عکس ثابت کرد که حسابی با نیکی خانوم عیاقه! اما نکته جالبی که در این عکس وجود داره، ماسک هایی هستن که همشون زدن و انگاری میخوان فیسشون رو حدس بزنیم!!!

ee

استایلای ناب و جذابِ سحر دولتشاهی که مخصوص خودشه!

سحر دولتشاهی همواره از حاشیه دور بوده و هیچ دوست نداره که بخواد خودشو مشغول این کارا کنه و از این راه به چشم کاربرای فضای مجازی بیاد. اما این موضوع هیچ وقت باعث نشده که سحر خانوم بخواد به تیپ زدنای خاصِ خودش که فوق العاده جذاب و تو دل برو هستن، اهمیتی نده.

حتی برعکس این بازیگر با استایل هایی بی بدیل تو مراسم های اکران ظاهر میشه و بیشتر یه مدل افتادگی تو تیپاش هست که  به نظر میاد مخصوص خودِ خانوم خانوماس و یه جور سبک استایلی ابداعی سحر دولتشاهیه که قطعا به هر کسی نمیاد.

bazigaran_zan.ir_1638274613

ddd

bazigaranirani0_1640291736

سحر دولتشاهی چییی جوری تونسته آدم معروفا رو هوایی کنه!

سحر دولتشاهی از اون دسته بازیگراییه که علاقه چندانی به عمل های زیبایی نداره و همیشه دوست داره خودِ خودش باشه. واسه همین هم با وجود اینکه در دوره ای بوده که حسابی همکاراش زدن تو کار عملای مختلف و تزریقات ریز و درشت، اما این بازیگر هیچوقت به این سمت و سوها نرفته. فقط بعضیا معتقدن سحر خانوم یه کمی گونه گذاشته که اگه واقعیت داشته باشه هم در میون این حجم از زیر و زبر شدن بازیگرایی همچون بهاره رهنما اصلا این به حساب نمیاد.

اما نکته جالبی که درباره این بازیگر وجود داره اینه که با همین چهره خوب و دوست داشتنیش تونسته سال ها پیش با رامبد جوان ازدواج کنه و حالا هم که همایون خان شده حامی چِفت و محکمش! این همون قدرت واقعیِ نچرال بودنه که در سحر خانوم بولده حساااابی. البته خانوم خانوما بعضی اوقات هم روی فیس نابش میکاپایی پیاده میکنه که حسابی به چشم میاد و طرفدارای بیشتری واسه خودش جمع میکنه.

tt

sahardolatshahi.lover_1645182267_1

licensed-image

کمی بیشتر با سحر دولتشاهی آشنا شیم!

سحر دولتشاهی در 16 مهر 1358 در تهران به دنیا اومده و در رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه تحصیل کرده است. مادرش نایب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعاله.

سحر خانوم با نقش آفرینی در نمایش "نیمروز خواب آلود" که به کارگردانی آیت نجفی آماده شده بود، نخستین تجربه خود رو در زمینه بازیگری تئاتر کسب کرد. پس از اون این بازیگر توانمند در فیلم هایی همچون "عرق سرد"، "مستانه"، "طلا و مس" و این اواخر با سریال "می خواهم زنده بمانم" تونست توانایی های بی نظیرش رو به نمایش بذاره و به عنوان یک سلبریتی تمام عیار به حساب بیاد.

مستانه،-فیلم-پرحاشیه-سحر-دولتشاهی-ویدیو

rr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها