|

مریم مومن فیسشو چه کُپ نقاشی باب راس آرایشیده؛ لباسش برعکسه و سوراخ سوراخ!

maryam momen shayanews

مریم مومن رو میشه از بازیگرای جذابی دونست که داره زودمسیر موفقیت رو میره اما اینبار خانوم بازیگر با استایل عجیبش یه تکون اساسی به نظرت داد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن از بازیگرای نوپا و جذابیه که البته کارنامه کاری  خوبی داره و تازه کار نیست ولی خب اولای راهه! حالا شاید بگین چرا گیج کننده حرف میزنه! اما بهتره بدونید که مریم مومن از جمله هنرمندانی می باشد که با بازی تو همون سریال اول مشهور شد اما مشکل اینجاست که مریم مومن اون مدلی نیست که مثلا همانند خانوم سحر قریشی آوازَش همه جا بپیچه و جنجالی و البته پر طرفدار بشه، بلکه خانوم خانوما خیلی ریز و مورچه طور مسیر شهرت رو داره میره جلو و حالا این بازیگر ده هفتادیمون 200 هزار دنبال کننده در صفحه اینستاگرامش داره.

مریم مومن از خوبیاش اینه که با سختی و البته تلاش خودش تا به این مرحله از کارش رسیده و همانند همون خانوم قریشی نبود که با عوامل عزیز پشت صحنه برنامه داشته باشه و هر بار حاشیش با یکی در بیاد! مریم مومن از دیگر خوبیایی که داره اینه که اهل عمل های زیبایی و عروسک کنون هم نیست و چهره خودش رو نچرال نگه داشته! البته با اعتماد به نفسی بالا.

مریم مومن تصاویر بسیاری در اینستاگرامش به اشتراک میذاره که خب بعد از بازی در سریال شبکه خانگی "جادوگر" تعداد زیادی هم به فالووراش اضافه شد. در ادامه نمونه ای از تصاویر این بازیگر دوست داشتنی رو مشاهده می کنید که البته با ظاهری خاص می باشد!

مریم مومن

گاف عجیبی که مریم مومن تو لباس پوشیدنش داد! یعنی بقیه هم ندیدنننن؟

ناگفته نمونه انتقادات بسیاری از استایل خانوم بازیگر در تصویر بالا شد چرا که انگاری مریم مومن با عشوه و اطوارهای فراوونش قصد جلب توجه داشته چرا که این پست هم چندین تصویر داشت که اگر قصد دیدنشون رو دارید بهتره به پیج این بازیگر جوانمون مراجعه کنید.

از اون گذشته خیلی از کاربران به این نکته اشاره کرده بودند که مریم مومن برقع بلوچی رو برعکس گذاشته رو صورتش که خب اینم خودش یه گاف عجیبه که آیا اگه خودشون نمیدونستن نحوه استفادش رو، اطرافیانشون هم نمیدونستن؟! گوگل برای همین مواقعه دیگه!!

مریم مومن 2

وقتی جناب باب راس میره سراغ فیس مریم مومن و حسابی آرایشش میکنه!

خب در ابتدا اونهمه از خوبیای مریم مومن گفتیم پس بهتره یکمم از موارد منفی در این بازیگر سینما صحبت کنیم چرا که امکان نداره یکی صددرصد خوب باشه! مریم مومن مثلا از اون دسته بانوانی هستش که سن و سال بالایی نداره اما با آرایش های به شدت غلیظی که میکنه سنش رو راحت چند سالی میبره بالا که این اصلا جالب نیست!

حالا میگیم شخص سلیقش اینه که دوست داره تا بزرگتر دیده بشه اما این موضوع که تا خرخره آرایش کنید اصلا جالب نیست و باعث میشه تا به مرور خیلی ها این حرکت وی رو نبود اعتماد به نفس کافی ببینند!

میدونیم که دیگه تو این چند سال اخیر میکاپ های نچرال طور بیشتر مد شده اما انگاری مریم مومن تو همون ترند قبلی مونده و یه مدلی مواد آرایشی رو با صورتش یکی میکنه که انگاری جناب باب راس دارن نقاشی میکنن رو فیس خانوم خانوما! در این حدددد غلیظ و رنگی و نقطه ای!

مریم مومن 3

مریم مومن و مانتویی که انگاری فرشه!

مریم خانوم به تازگی یه عکس جدیدی منتشر کرد که او رو با یه استایل خاص و عجیب غریب دیگه نشون میده. این بازیگر تو تمام مدتی که به محبوبیت زیادی نزد مردم رسیده، ثابت کرده که علاقه بسیار زیادی به استایلای متفاوت و چشم گیر داره و همیشه یا با تیپ هاش میخواد تو چش باشه و بگه من با همه فرق دارم، یا با ژستای خفنی که میگیره.

ولی این بار دست گذاشته روی یه مانتو عبایی گل گلی که اگه بببینینش واقعا یاد قندون گل سرخیای قدیمی خونه مادربزرگا میفتین. اما در همین شرایط هم مریم مومن به قدری میکاپ کرده و رهایی در استایلش دیده میشه، که گویا خانوم اومده یه تیپ فوق العاده اروپایی و ژذاب زده و بس! البته میکاپ های پرملات خانوم همیشه سوژه خیلیا بوده که البته کاربرا رو به سمت این فکر برده که حتما واسه بالاتر نشون دادن سنش این کارا رو انجام میده!

a

بیوگرافی جالب مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

کار دندانپزشکی در سن پایین

خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد بعنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول بکار بود.

مریم+مومن

cinema_ladies_1567074337_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها