|

ژست پَت و پهن "سمیرا حسن پور" رو سقف خونشو نیگا؛ خاتونای جیران همه دَدری شدن!

samira hasanpour shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر جیران و بی همگان که تو مدلینگی دستی بر آتش داره، اخیرا از استایل جدیدش رونمایی کرد و همه اینستا رو ترکوند!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سمیرا حسن پور بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال "بی همگان" مهمون خونه های مردمه. سمیرا حسن پور تاکنون بازی های درخشانی در فیلما و سریالای مختلف داشته و اولین بار با سریال "دلدادگان" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه. البته سریالی که سمیرا حسن پور در این ایام باهاش درگیره، در کنار بی همگان، سریال "جیران" هم هست که حسابی پرطرفداره و نشون داد این بازیگر تو سریال های تاریخی هم میتونه به خوبی هنرهاش رو اثبات کنه.

سمیرا خانوم چند وقت پیش عکسی منتشر کرد که او رو در تراس خونشون نشون میداد که با یه لباس خیلی راحتی لم داده رو صندلی و فازی گرفته که اروپاییا رو هم تو کف میذاره. این بازیگر خوش چهره که هیچ وقت این مدلی عکس نذاشته بود یه کوچولو حاشیه ساز شد، چون خیلی ریلکس تیپ زده بود که خب کمتر بازیگری با این مدل سبک استایلی فوتو میندازه و میذاره تو اینستا. البته نکته دیگه ای که تو این عکس توجه خیلیا رو به خودش جلب کرده بود، چهره فوق العاده غمگین و ناراحت سمیرا حسن پور هست که چندان کسی از اینکه چرا این مدلیه اطلاعی نداره.

wre

سمیرا حسن پور نچرال فیسیه که همه واسش سر و دست میشکونن!

همونطوری که میدونین و تو فضای مجازی تا حالا دیدین، بسیاری از بازیگران این روزا تبدیل شدن به یه ماکت پر از عمل های جراحی که هر چی نگاشون میکنی چیزی به جز پستی و بلندی های راه و بیراه روی فیسشون نمیبینین که دیگه رسما اونا رو به شخص دیگه ای مبدل کرده. اما در این میون بعضی دیگه از بازیگرا هستن که از چنین کارایی به دورن و خوششون نمیاد رو چهره نچرال و جذاب خودشون تغییراتی اعمال کنن. سمیرا حسن پور از همون دسته بازیگراس!

سمیرا خانوم یه چهره فوق العاده دوست داشتنی و جذاب داره که شاید فکر کنین فقط تو فیلما بقیه رو شیفته خودش میکنه، ولی اینطور نیست. در واقعیت هم کارگردان معروف ایرانی به اسم سامان سالور که حتما اگه اهل تماشای فیلم و سریال های مختلف باشین، اونو میشناسین رو هوایی کرد و حالا چند سالی میشه که زن و شوهر تلقی میشن.

ac-image-2g1662782246bE

eer

شیرین و خوش استایل به سبک سمیرا حسن پور!

سمیرا حسن پور از اون دسته بازیگراییه که علاقه ای به حاشیه سازی نداره و در عوض با کارهای فوق العاده ای که در اون بازی میکنه، تونسته طرفدارای فراوانی برای خودش دست و پا کنه. واسه همین هم خیلیا معتقدن که سمیرا خانوم لایق اسم سلبریتی بودنه.

ولی بهتره بدونین این موضوع باعث نشده که از همکارای خودش که دارن حسابی تو حوزه مد فعالیت میکنن و الان یه پا مدلینگ شدن، عقب بمونه. واسه همین هم مدتی میشه که زده تو کار مدل شدن و با استایلای بی نظیرش کل اینستا رو داره میترکونه و بعضی اوقات یه جوری فاز میپرونه که اگه ببینین قطعا فکر میکنین که خانوم خانوما از اول مدل بوده و بعد تبدیل شده به یه بازیگر تموم عیار!

hh

f

hg

کمی بیشتر با سمیرا حسن پور آشنا شیم!

سمیرا خانم متولد آذر ماه در سال 1363 در تهرانه. وی فارغ التحصیل رشته نمایش و در خانواده پدرش مجسمه سازی میکنه و جزو بازیگراییه که واسه اومدن به این راه خیللی توسط خانواده اش حمایت شد. سمیرا خانوم دو برادر داره که یکی مهندس عمرانه و دیگری مهندس برق.

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد. خانوم خانوما این روزا داره دو تا سریال پرمخاطب "جیران" و "بی همگان" رو همزمان پیش میبره!

igh

ihih

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها