|

نیوشا ضیغمی یه جنگل پاشوند رو مانتوش و با کفش پاشنه صَدش کشید بالا؛ فیسش بَد ژله ایه!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره این روزا با تیپای ژیگولش همه رو مگسی کرد و اخیرا هم از یه استایل جدیدی رونمایی کرد که انگاری اصلِ اروپاس!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیوشا ضیغمی بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا حسابی تو اینستا مشغول فعالیته و داره با تریپای خفنش کلی طرفدار جمع میکنه. نیوشا ضیغمی اولین بار با فیلم "اخراجی ها" دیده شد و از همون موقع یه خانوم خفن بود که با فرم خاص چهره اش و حرف زدنش مجید سوزوکی رو هوایی کرده بود. نیوشا ضیغمی در کنار حرفه اصلیش یه پیج پر و پیمون هم داره که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد توشه و همه جوره سعی داره خودش رو به کاربرای فضای مجازی غالب کنه.

نیوشا خانوم در همین راستا یه عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با تیپی متفاوت که سر تا پاش رو پوشونده و کلی هم گل واگلی به نظر میاد، حسابی تو اینستا به چشم اومد. البته تصور نکنین که خانوم خانوما این ژست و اَدا رو واسه خاطر گل حضور طرفداراش گرفته ها، نه خیر... ایشون مدتیه که زده تو کار گرون پوشی و با مانتوهای خفن و سوپر لاکچریش سعی داره حسابی همه رو آتیشی کنه. حالا این بار با یه مانتویی که معلومه حسابی روش کار شده، رُخ اومده که بیا و ببین!

ff

عملای فانتزیِ نیوشا ضیغمی که عین ماکت ژلدار شد!

سال های زیادی میشه که بازیگرای نچرال فیس تو سینمای ایران به ندرت وجود داره و همه کمِ کم یه عمل بینی یا تزریق ژل به لب و اینا رو داشتن. اما بعضیا جزو سردمداران این قضیه بودن. یعنی زمانی که هیچکی تو این مسیرا نمیرفت و از رفتن زیر تیغ جراحی واسه مثلا ایجاد تغییرات تو فرم صورت و بینی واهمه داشت، اونا رفتن و راه رو برای بقیه باز کردن.

یکی از این افراد نیوشا ضیغمی به حساب میاد که با تزریقات راه و بیراه و عملای مختلف، یه فیسی برای خودش ساخته که میشه گفت کاملا یه قالب دیگه ای رو به چهره اش اضافه کرده، طوری که وقتی ببینینش با خودتون میگین یعنی ایشون همون نیوشا خانوم معروفه؟! اما نکته جالب توجهی که درباره این بازیگر وجود داره اینه که در کنار تمام این عمل های زیبایی، علاقه زیادی داره که هی از کلینیک هایی که رفته تبلیغات مختلف بذاره و این مدلی یکم پولایی رو که تو مسیر تزریقات و عملای مختلف خرج کرده، جبران کنه که خب واقعا آدم نمیدونه چی باید بگه!

 

weo

وقتی نیوشا ضیغمی با تیپای گرون و جینگول پُز میده در حد بنز!

نیوشا ضیغمی همچون همکارای دیگه اش مثل بهاره رهنما چند سالی میشه که بعد از دور موندن از فضای بازیگری، زده تو کار مدل شدن و چیزی نمونده که به جای حرفه اصلیش بره اونور آب واسه اینکه هی با حالی به هولیاش پز بده که چه خوش استایلم و از این حرفا!

نیوشا ضیغمی که همیشه تو فیلم و سریالایی که بازی کرده، چهره ها و تیپای متفاوتی از خودش رو میکنه، مدتی میشه که تو اینستا تبدیل شده به یه مدل اروپایی که با مانتوهای گرون و چشم گیر داره خیلی از کاربرای فضای مجازی رو کشونده سمت خودش. البته این کارا از همون اول هم از نیوشا ضیغمی بعید به نظر نمیرسید و به قولی آب نمیدید وگرنه شناگر قهاری تشریف دارن!

re

rr

newshaaaaaaa

نیوشا ضیغمی جلوی ویلای اروپاییشون چه رُخی اومده!

نیوشا ضیغمی متولد متولد 18 تیرماه سال 1359 در شهر تهرونه. این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی تونست مدرک لیسانس رو دریافت کنه. پدر او محسن ضیغمی که معلم شیمی فوق العاده معروفی در شهر تهران بود در سال 1395 بر اثر بیماری از دنیا رفت و مادر نیوشا خانوم، فهیمه رستم پور جزو همراهان همیشگی دخترشون به حساب میان. نیوشا ضیغمی یه خواهر 32 ساله داره که در حوزه گرافیک فعالیت میکنه.

این بازیگر در انتخاب همسر شانس توپی آورد، چون یه تاجر نقره با او ازدواج کرد و به کل زندگیش از این رو به اون رو شد. همسر نیوشا خانوم یعنی آرش پولاد خان یک سال به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شد که باعث شد بیش از پیش دیده بشه. این زوج در سال 97 صاحب دختری به نام لِنا شدن و حالا زندگی خیلی خفنی دارن که همه تو کفِشونن.

zeghame09

eew

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها