|

ست جواهر‌نشون "گلشیفته فراهانی" غرب منور کرد؛ خوشگلام که روش کاربن انداختن!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی سوپراستار ایرانی که اخیرا داره با فیلمای خفنش سینمای جهان رو میترکونه، تبدیل شده به یه الگوی تمام عیار واسه سلبریتیای اینور!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گلشیفته فراهانی بازیگر خوش چهره و محبوب ایرانیه که سالهای زیادی میشه مهاجرت کرده و داره تو فضاهای مختلف سینمایی جهان تجارب بی نظیری کسب میکنه که او رو تبدیل کرده به یه اسطوره خارق العاده. گلشیفته فراهانی اولین بار با بازی در فیلم "سنتوری" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و یه پس از اون تجربه فیلم "درباره الی" چیزی ورای تصورات ایرانی ها برای گلشیفته فراهانی رقم زد.

و اما بشنویم از نظری که متین ستوده یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون درباره گلشیفته خانوم داده که میشه گفت نود درصد مردم ایران با این نظر خانوم ستوده موافق هستن. از نظر متین ستوده، گلشیفته فراهانی یه بازیگر بی نظیره که از او به عنوان یک نابغه یاد کرده.

متین ستوده اذعان کرده: "گلشیفته فراهانی یک نابغه است؛ چرا که به چند زبان زنده دنیا تسلط کامل داره، پیانو رو به صورت حرفه ای مینوازه و با کارگردان هایی کار کرده که 99 درصد بازیگران ایرانی حتی اونا رو از نزدیک هم ندیدن، چه برسه که بخوان باهاشون کار کنن!!!"

ii

گلشیفته فراهانی تو دشت و دَمن عجیب حالی داره!

گلشیفته خانوم از اون دسته بازیگراییه که علاقه بسیاری به طبیعت داره و میخواد همیشه و گل و گیاه باشه. همین موضوع هم باعث شده بخش زیادی از عکس و ویدیوهایی که تو اینستاش میذاره، اختصاص داشته باشه به دشت و دمنی که توش رها شده و با ژست و استایلای مخصوص خودش، یه ترکیب شاهکار رو رقم میزنه که کمتر کسی تابحال این مدلی به چشم دیده. دقیقا نکته جالبی که در این زمینه وجود داره، اینه که گلشیفته فراهانی یه همه چی تموم اعظمه که خیلی خوب میدونه و بلده که باید چی رو با چی ست کنه و چطور همه چی رو کنار هم بچینه.

r

563

a

ژستای خفنِ گلشیفته فراهانی که کرک و پر اینستا رو ریزوند!

گلشیفته فراهانی رو شاید تابحال فقط به عنوان یه بازیگر بی بدیل در سینمای ایران و جهان میشناختین. ولی الان این بازیگر خوش چهره دیگه داره به ستاره عرصه مدلینگی تبدیل میشه و تا حد زیادی این پیشرفت رو مرهون چهره فوق العاده خاص و خدادادیشه که تبدیل شده به یه مدل آرتیست جذاب با ژست هایی که اگه قطعا به کس دیگه ای بگن اینطوری فرم بگیر، صد سال نمیتونه اینقدر بی همتا و تو دل برو باشه.

hgt

q

وقتی گلشیفته فراهانی شده الگو واسه عجیب غریبای این روزگار!

گلشیفته فراهانی از دید بسیاری از افراد یه دختر تحسین شده اس که کمتر سینمایی میتونه به خودش ببینه. حالا اما این بازیگر خوش چهره و مستعد تبدیل شده به یه آدم تموم عیار که خیلیا سعی دارن ازش الگو برداری کنن تا بلکه بیشتر از قبل به چشم بیان و شااااید بتونن کمی به کاریزمای درونی گلشیفته فراهانی نزدیک بشن. به همین دلیل بهتره یه سری بزنیم به بازیگر مملو از حاشیه این روزا که اون کسی نمیتونه باشه جز ریحانه پارسا!

ریحانه که اخیرا با تیپای حالی به هولیش کل اینستا رو قُرق کرده و تبدیل شده به کسی که هیچ جوره نمیشه به قبل برگردوندش، بعضی اوقات فازایی برمیداره که به گفته خودش برای اینه که بتونه کمی به گلشیفته خانوم نزدیک بشه. او چندین سال پیش که از ایران رفته بود تو صحبت هاش گفته بود که الگوش در بازیگری گلشیفته فراهانیه و سعی داره شبیهش بشه؛ ولی از شباهت تنها چیزی که داره فقط اَدا اصولاییه که تو عکس گرفتن درمیاره و خانوم فراهانی روز به روز داره بیشتر از قبل با فیلماش پیشرفت میکنه که تفاوت میون این دو نفر واقعا بدیهیه!

 

gt

ww

گلشیفته فراهانی با ظاهر جواهر‌نشان غرب رو نورانی کرد!

شاید اونوقتا که گلشیفته قصد رفتن از ایران رو داشت، فکر نمیکرد که اینقدر بخواد از هر لحاظ مورد استقبال خارجیا قرار بگیره. البته که با بازی های درخشانی که داشت خیلی از ایرانیا محوش میشدن و مدام هم میگفتن که سینمای ایران فقط یه گلی داره و اون هم کسی نیست جز گلشیفته فراهانی! اما این روزا حسابی زندگی بر وفق مرادِ گلشیفته خانوم شده و از تیپای خاص و البته جنجالیش گرفته تا تبلیغات اعیونیش واسه برندای خفن خارجی چیزی از این بازیگر ساخته که کمتر کسی فکرش رو میکنه بتونه یه روزی بهش دست پیدا کنه.

برند کارتیه جزو بهترین برندهای جواهر در دنیا به شمار میاد، همیشه دنبال یه مدل خیلی خفن که بتونه شرقی طور باشه و حسابی هم هوش از سر آدم بپرونه، سراغ گلشیفته خانوم رفت. او هم الان مدتی میشه که داره با این برند خیلی خفن کار میکنه و حالا شده سلطان هر چی جواهراته و کسی به گرد پاش هم نمیرسه.

bbb

hy

e

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها