|

وقتی مینا وحید با استایلای ژذابش یه اینستا رو پوکوند؛ خانوم یا رومی رومه یا زنگی زنگ!

mina vahid shayanews

مینا وحید بازیگر خوش استایل که داره با تیپای ژینگولش اینستا رو آتیشی میکنه، اخیرا استوری با فیس زیرو رو شده از خودش منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مینا وحید بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که اخیرا حسابی واسه خودش حاشیه سازی میکنه و میخواد تو فضای مجازی و حقیقی همیشه تو چشم باشه. مینا وحید اولین بار با بازی در فیلم "دوران عاشقی" تونست به شهرتی باورنکردنی برسه و در کنار سلبریتی های فوق العاده ای همچون شهاب حسینی حسابی دیده شه. اما این روزا مینا وحید تبدیل شده به یه بمب ساعتی که هر لحظه ممکنه بترکه و علتش هم تریپای اروپایی و خفنیه که تو پیجش برمیداره و همه رو مگسی میکنه.

مینا خانوم به تازگی استوری منتشر کرد که او رو با یه فاز عجیب و غریب نشون میده که کمتر کسی او رو تابحال اینجوری دیده. البته اون اوایل مینا وحید همیشه عادت داشت با میکاپ از خودش فوتو بذاره که خیلیا گویا شاکی شده بودن و واسه همین هم این بازیگر تصمیم گرفت دیگه با آرایش در حالت عادی ظاهر نشه تو پیجش. ولی آخه این چهره ای که تو استوریش گذاشته به قدری یه جوریه که اصلا آدم نگاه کردنشو ندوست!

df

وقتی مینا وحید با یه فاز ناجور کل اینستا رو مگسی کرد!

مینا وحید تو این مدت اخیر نشون داده که علاقه زیادی داره هی واسه خودش حاشیه بسازه تا بتونه بیشتر از قبل تو چشم باشه. به عنوان مثال چند وقت پیش یه لایوی منتشر کرده بود که حسابی اینستا رو ترکوند بس که وایرال شد و به نحوی میشه گفت باعث شهرت بیشتر این بازیگر هم شد.

مینا خانوم تو این لایو خیلی راحت و ریلکس به سیگاری بودن خودش اعتراف میکنه که خب این مدل حرف زدن واسه بازیگرای ایرانی خیلی بعید به نظر میرسید که مینا وحید ثابت کرد چندان هم دور از ذهن نیست. اما نکته دیگه ای که باعث شده بود این بازیگر خیلی بیشت تو ذوق آدم بزنه این بود که حال و هواش کلا نامیزون بود و باعث شد خیلی از کاربرای فضای مجازی فکر کنن که این بازیگر اصلا تو حال خودش نبوده که این حرفا رو زده!

لات بازیِ مینا وحید با استایلایی که اروپا رو زمین میزنه!

مینا وحید در کنار حاشیه سازیایی که با حرف زدنش واسه خودش میسازه، کلا زیر بار هیچ حرفی نمیره و همیشه دوست داره هر کاری یبه میل خودشه انجام بده. واسه همین تو وقتی وارد پیجش میشین یه جا خیلی ساده تیپ زده و یه جای دیگه طوری به خودش رسیده که انگاری خانم پرنسس تشریف دارن و تو اروپا هم زندگی میکنن.

البته از این مدل بازیگرا زیاد داریم که عادت دارن خودشون رو متفاوت از اون چیزی که تو فیلم یا سریال ها بازی میکنن نشون بدن که خب یکی از اونا هم مینا وحیده که با تیپای به ظاهر لاکچری و ژستای اونور آبیش سعی داره اینستا رو به هم بریزه.

jk

d

کمی بیشتر مینا وحید رو بشناسیم!

مینا وحید متولد 17 مرداد سال 1366 در شهر رشته و همچون اغلب بازیگران با تئاتر وارد این حرفه شد، ولی او از ابتدا مدرک کارشناسی ارشد تئاتر داشت که نشان میدهد در حوزه تئاتر و سینما تنها به تجربه اکتفا نکرد و دلیل درخشش و البته پرکار بودن مینا خانوم تو این حوزه تحصیلات او نیز هست.

او در مصاحبه ای اعلام کرد که هنوز هم دوست داره چیزای بیشتری راجع به بازیگری یاد بگیرد و عاشق رفتن به کلاس های زبان بدن و فن بیان است. او به واسطه حرفه ای بودن در کارش تونسته در طی این سال ها در سریال های موفقی همچون "افرا"، "برف بی صدا می بارد" و "جزیره" بازی کرده و شهرت بیشتری نسبت به قبل کسب کرده.

as

kk

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها