|

سحر قریشی و رسوایی عکس جنجالی بعد مهمونی؛ عیش و بزم خانوم تو کشور پُررر پولاا

sahar ghoreyshi shayanews

همچنان حاشیه پیرامون سحر قریشی زیاد است و ههر از گاهی یک عکس یا استوری از خانوم بازیگر منتشر می شود و دوباره اسمش بر سر زبان ها میوفتد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سحر قریشی این روزها در دبی است و گویا دیگه قصد اومدن هم به ایران رو نداره چرا که با پست و استوری هایی که منتشر می کنه یه جورایی داره هیزم میریزه تو آتش اعتراضات اخیر و با این اقدامات عملاً دیگه شانسی برای بازیگری تو سینما و تلویزیون ایران براش باقی نمیمونه.

چندی پیش سحر قریشی در امارات تصاویر جدید از خود منتشر کرده که خب یکی از این تصاویر که از طریق فن پیجاش پخش شد حالتی از خانوم بازیگر بود که در مسجد امارات حضور داشت. همین لوکیشن و استایل سحر باعث شد تا خیلی از کاربران بگن سحر قریشی برای ازدواج چندمش مرد عرب رو انتخاب کرده و رفته برای عقد! اما ظاهرا اینجوری نبوده و این عکس سحر خانوم بازنشر یه عکس قدیمی بوده که جالبته چندان هم از ایشون بعید نیست برای بار چندم به سرعت ازدواج کنن!

unknown_25025607_1793610914269680_2092055724950552576_n

سحر قریشی و ماجرای عکس لو رفته اش

تصویر حضور خانوم بازیگر تو مسجد تنها حاشیه این روزهای خانوم بازیگر نبود و به تازگی یک تصویری ههم از سحر قریشی منتشر شده است که او را در اتاق خواب و در حال استراحت نشان می دهد که خیلی جعل نویسان اعلام کرده اند این عکس متعلق به بعد میهمانی عرب ها در دبی برای خانم بازیگر ایرانی است درحالیکه عکسش قدیمی بوده و حتی قبل از سفر به ترکیه و جنجال هایش با تتلو این عکس منتشر شده است.

سحر+قریشی

وقتی سحر قریشی فیزیکش رو به رخ میکشه!

امیر تتلو زمانی که با سحر قریشی دعواش شده بود و باهم قهر بودند افشاگری های عجیبی درباره خانوم قریشی کرد و صحبت های رو به زبون آورد که برای خیلی ها جای تعجب داشت. مثلاً تتلو گفته بود که سحر اعتیاد شدید داره و قرص مصرف می کنه و هیچ چیزی جز مواد و قرص اون رو خوشحال نمی کنه. البته سحر قریشی هم چه زمانی که با تتلو بود و چه حالا که ازش جدا شده هیچ وقت این صحبت های تتلو رو صراحتاً تکذیب نکرد. حالا اما خانوم قریشی ویدیویی از حضورش تو باشگاه و وزن کم کردنش منتشر کرده که خیلی ها اون رو پاسخی به تهمت های تتلو می دونن و معتقدند سحر با ویدیو ورزش کردنش عملاً صحبت های تتلو رو رد کرد.

میلیاردها تومن پول؛ رهاورد رابطه چند ماهه سحر قریشی و تتلو 

از همون ابتدا که خبر ازدواج تتلو و سحر قریشی منتشر شده بود خیلی ها به ایران رابطه مشکوک بودند و می گفتند اینا همش سیاه بازی و این دو نفر می خوان از این طریق بودن در کنار هم کسب ثروت کنند حالا یا از طریق تبلیغ برای شبکه قمار یا ساخت کلیپ و جذب مخاطب در بستر یوتیوب. اما هر چه بود دو سه ماهی می شود که رابطه سحر و تتلو به خط پایان رسیده و حالا صحبت های عجیبی درخصوص پشت پرده رابطه این دو نفر در فضای مجازی منتشر می شود.

آرامه اعتمادی یکی از منتقدان سینما اخیراً در توییتر خود نوشته بود:

ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چند صد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او‌ از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد.

لازم به ذکر است این دو چهره که قبل از نوروز امسال باهم ازدواج کرده و به شدت خود را شیفته یکدیگر نشان می دادند، بعد از مدت کمی شروع به حاشیه سازی های عجیب کردند. هر دوی آنها به تازگی در صفحات مجازی خود اعلام کرده اند که از یکدیگر جدا شده و از این رابطه پشیمان هم هستند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی