|

الهام حمیدی با هفتاد رقم آرایش کسی به گردش نمیرسه؛ خانوم بوتاکسی و مژه افشونه!

Elham hamidi shayanews

الهام حمیدی از جمله بازیگر های محبوب و خوش چهره است که این روزها با کلی فیلر و ژل و این داستانا به جای پرده سینما تو صفحه اینستا دیده میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگر های به نام سینما و تلویزیون است که به خاطر چهره معصوم و دوست داشتنی ای که داره تا حالا با رها در نقش های مثبت بازی کرده و یه جورایی مخاطبین الهام حمیدی رو به عنوان همسر پیامبر ها در فیلم و سریال ها میشناسند، الهام خانوم هم که با بازی در سریال یوسف پیامبر در کنار مصطفی زمانی تونست خوب هنر خودش رو نمایش بده این ذهنیت رو برای همه تثبیت کرد؛ البته همه این ها مال گذشته هاست و این روزها دیگه خانوم خانوما به تنهای چیزی که اهمیت نمیده چهره نچرال و بی شیله پیله ایه که قدیم ندیما داشته و الان، با خروار خروار ژل و بوتاکس دیگه چیزی از اون آسنات، همسر یوزارسیف باقی نمونده.

الهام حمیدی اگرچه خودش مثل خیلی دیگه از سلبریتی ها انجام هرگونه کار زیبایی بر روی چهره اش رو انکار میکنه اما ابروهایی که رو ابرا قرار گرفتند و فرسنگ ها با پلک خانوم فاصله دارند ثابت می کنه که دیگه صورت ایشون بیشتر از این ظرفیت بوتاکس رو نداشته و گرنه باز هم به این کار ادامه میدادند. در ادامه هم تصویری از خانوم بازیگر رو میبینیم که مژه های سرندی پیتی وار و ابروهای کمونی اش زیر یه من آرایش تو چشم میزنه.

الهام حمیدیالهام حمیدی

الهام حمیدی طرفدار پر و پا قرص آرایش های هفت قلم که کسی به گرد پاش نمیرسه

بله همون طور که در تصاویر بالا هم مشاهده کردید خانوم الهام حمیدی همیشه با دو کیلو آرایشه و هیچ وقت هیچ عکسی بدون آرایش یا با آرایش ملیح از خودش منتشر نمی کنه یه جورایی که انگار همیشه تو راهه تالار عروسیه. از حق نگذریم با توجه یه این که الهام خانوم حمیدی چهره جذابی داره ظرفیت صورتش برای آرایش خیلی بالاست همین هم باعث میشه که آرایش ها خوووب رو صورتش بشینند و الهام خانوم هم به یکی از پایه ثابت های سالن مریم رهنما تبدیل بشه.

الهام حمیدیالهام حمیدی

به گزارش شایانیوز، مریم رهنما از میکاپ آرتیست های درجه یک ایران است که سالنش با حضور بازیگر ها قرق شده و تا یه مراسم مهم و فرش قرمزی به راه میشه هر چی خانوم سلبریتیه تو سالن ایشون حضور پیدا می کنه حالا این که مریم رهنما چطور میرسه همه این خانوم هیا بازیگر رو انقدر حرفه ای و بی نقص آرایش کنه خودش یه سوال صد امتیازیه. اما جدای از این مراسم های مهم همون طور که گفتیم الهام حمیدی از پایه ثابت های آرایشگاه ایشونه به حدی که حتا برای مراسم ازدواجش هم خانوم سالن مریم رهنما رو انتخاب کرد و ایشون هم چنان آرایشی برای الهام حمیدی ترتیب داد که هنوز بعد چند سال یکی از جذاب ترین آرایش هاست و بین همه مثال زدنیه.

الهام حمیدی

الهام حمیدی و تبلیغات راه و بی راهش که امون نمیده

الهام حمیدی هم مثل خیلی دیگه از سلبریتی ها با وجود این که اخیرا بدجوری کم کار شده اما بیشتر از همیشه تو چشمه دلیلش هم معجزه ای به نام اینستاگرام و حضور پر رنگ خانوم در این فضای مجازی و البته تبلیغات راه و بی راهش در اونجاست. این طور که به نظر میرسه چهره، استایل و قد و قواره الهام حمیدی خیلی باب میل مزون دار ها و طراحاست به خاطر این که راه و بی راه خانوم برای کار های مدلینگی و تبلیغاتی ای دعوت میشه و البته که ایشون هم به هیچ کدوم دست رد نمیزنه کیه که از یه پول قلنبه اونم با دردسر کم بدش بیاد. در ادامه چند نمونه از تبلیغات خانوم رو میبینم که برای مزون های مانتو و لباس انجام داده.

الهام حمیدیالهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها