|

تیپای زن سپهر حیدری که مثلش تو اروپا هم یافت نمیشه؛خانوم با چشای رنگیش حسابی عزیز دله

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری است که این روزا با تریپای خفن و اروپاییش کلی طرفدار پیدا کرده، جدیدا از استایل عجیب و رهاش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سپهر حیدری بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که اکنون در امارات سکونت داره و به قولی داره زندگیش رو با آموزش علم فوتبال به خارجیا میگذرونه، همواره تو فضای مجازی حاشیه ساز بوده. البته این حواشی توسط خود سپهر حیدری به وجود نمیاد و خانوم او یعنی آرام جوینده برای اینکه کل زندگی و امور روزانه خودش و سپهر حیدری رو آورده تو اینستا، دیگه شده شهره خاص و عام. اما اصلا اینطوری تصور نکنین که فقط قضیه از این قراره که خانوم جوینده میگه چی میخوره و چی میپوشه، نه خیر... ایشون یه عالمه فوتوهای خفن تو پیجش گذاشته که میشه گفت مدلای اروپایی باید بیان و جلوی خانوم لُنگ بندازن!

در همین رابطه باید به عکسی که اخیرا آرام خانوم تو پیجش گذاشته اشاره کنیم که حسابی همه اینستا رو به خاک و خون کشونده که چطور سپهر حیدری اجازه میده همسرش این مدلی عکس منتشر کنه آخه! ولی خب این روزا که اغلب همسران فوتبالیستا دارن تو اینستا واسه خودشون میترکونن و با فوتوهای جینگولشون کلی طرفدار ریز و درشت پیدا میکنن، میشه گفت یه جورایی از زنِ سپهر حیدری تقلید میکنن. چونکه اولین بار آرام خانوم بود که این مدل عکسا رو از خودش رو کرد.

البته در اعتماد به نفس بالایی که در عکس پایین هم خیلی مشهوده، بوتاکس و ژل های راه و بیراه هم بسیار دخیلن که رسما تو این عکسه انگاری داره از فیسش شره میکنه. خانوم جوینده با این فوتو رسما سوربا رو از مزه برد!

ll

آرام خانوم با چشم رنگیش قاپ آقاشونو دزدیده بدجور!

اما نکته جالبی که درباره زنِ سپهر حیدری وجود داره اینه که خانوم خانوما کلا هر جایی یه طور خاصیه و هیچ دو عکسیش نیست که به نحوی توش فرق نکرده باشه. البته خیلیا بر این باورن که کلا خانوم به خاطر چشمای رنگیش همیشه خاطرش واسه سپهر خان عزیزه و از طرف دیگه برخی کاربرا میگن اگه چشاش رنگی نبود هیچ وقت نمیتونست اینقدر فاز خفن برداره و واسه بقیه سلبریتیا شاخ شه.

ولی خب نباید از رابطه احساسی که میون این دو نفر وجود داره هم غافل شد. درواقع سپهر خان چندین سال پیش یه مصاحبه ای کرده بود و توی اون با ابراز احساسات به همسرش اذعان میکنه که خانومش یه نعمته تو زندگیش و فوق العاده هم بهش علاقه داره. تازه این مال زمانیه که خانوم خانوما اینقدر هم تو کار خوشگلاسیون نبود، حالا باید ببینیم راجع بهش چیا میگه؟!!!

ooi

یواش یواش پایان خوشیای سپهر و زنش سر رسیده؟!!

چند روز پیش سپهر حیدری به همراه همسر و فرزندانش به ایران اومده بودند که خب به گفته خودش سپهر برای انجام برخی کارهای شخصی بوده اما انگاری بیشتر از این سپهر خان مایل به توضیح نبودن و خلاصه که آرام خانوم نیز در حال حاضر تو ایران گیر کرده!

حالا چرا میگیم گیر کرده؟ چون چهره هایی مثل آرام جوینده و یا ستاره معصومی همسر مهدی قائدی اینطور که تا به اینجای کار نشون دادن چندان علاقه ای به موندن تو ایران ندارند و بیشتر سبک زندگی و ظاهر دبی رو میپسندند و البته لاکچری بازیا و آزادی در پوششی که اونور هست!

sphr_hydry_1

وقتی زنِ سپهر حیدری از هیچ آینه ای نمیگذره حتی در ملا عام!

سپهر حیدری در حال حاضر دو تا پسر به اسم های دیاکو و آرکو داره که هر دوشون فوق العاده بامزه و ناز هستن و طرفدارای زیادی هم تو فضای مجازی دارن و البته بعضی اوقات هم همسر سپهر خان حسابی از حضور این دو بریا بیشتر دیده شدنش استفاده میکنه. اما یکی از چیزایی که باعث شده آرام جوینده همواره تو چشم باشه، اینه که آقاشون حسابی پایه همه کاراش هست و هیچوقت نشده که بخوان یه استایل و ژست حتی نامناسب بگیرن و سپهر خان دست رد بزن به خواسته زنش.

اما دیگه بعضی اوقات این موضوع خیلی آدمو یه جوری میکنه چون همه جا این دو نفر دوست دارن واسه علاقه خاصشون به همدیگه پز بدن و با همین فرمون هم اگه برن جلو چیزی نمونده که رسما هر چی عکس بذارن سانسور لازم باشه. مثلا اینکه اخیرا یه استوری آرام جوینده منتشر کرده بود که او رو در کنار همسرش داخل یه فروشگاه نشون میداد که خیلی فاز رِله ای با همدیگه داشتن و یه بومرنگ لاس وگاس طور با هم ساختن که بیا و ببین!

tre

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی