|

"اکرم محمدی" خانوم بزرگ ستایش یادته؟ با کُلی بوتاکس چفت دخترش رفت رو اَبرا، پیر نشیااا!

akram mohammadi shayanews

اکرم محمدی بازیگر نقش خانوم بزرگ ستایش اخیرا با میکاپ و عملای جورواجور چهره جذابی ساخته واسه خودش که حسابی دیدن داره هااا!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکرم محمدی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با تغییرات عجیب و غریبی که تو چهره اش داده، رسما شده یه دختر چهارده ساله. اکرم محمدی اولین بار با سریال "پدر سالار" به شهرت رسید و پس از اون با نقش آفرینی فوق العاده اش در سریال مرد هزار چهره و شوق پرواز تبدیل شد به یه سلبریتی تموم عیار. اما نکته جالبی که درباره اکرم محمدی وجود داره اینه که خانوم خانوما آخرین بار که تو سریال ستایش بازی کرد، یه جوری تغییر کرده بود که وقتی میدیدیش باید دو ساعت فک میکردی ببینی خانوم چطوری اینجوری شده!

اکرم خانوم چند وقت پیش عکسی در کنار دخترش منتشر کرد که او و دختر خانومش رو غرق در میکاپ نشون میداد. البته شما وقتی دارین به این عکس نگاه میکنین نمیشه اصلا تشخیص داد که کدوم مادرن و کدوم دختر و اکرم خانوم چند پله از دختر خانومش جلوتره تو خوشگلاسیون. این موضوع فقط تو میکاپ و استایل نیست و خانوم خانوما تو ژست گرفتن هم رودست نداره و دیگه واقعا جاشه که بره اونور و بزنه تو کار مدل شدن!

ew

اکرم محمدی با این اَداهاش شده کُپ مدلای اونور آبی!

اکرم محمدی از همون اوایل همیشه تو نقش هایی بود که خیلی او رو مایه دار و خفن نشون میداد و گویا این ویژگی در ذات خانوم بازیگر بوده. چرا که یه مدتی میشه بدجور زده تو فاز اینکه با عکسای جینگولش کرک و پر اینستا رو بریزونه. خب میشه گفت تا حد زیادی تو این کار هم موفق بوده و تونسته طرفدارای ریز و درشت زیادی پیدا کنه.

البته که همین طرفدارا هم باعث شدن خانوم بازیگر حسابی عنان از دست بده و با میکاپایی ظاهر شه که شاید صرفا جهت تبلیغات باشه، یعنی اینطوری به نظر بیاد ولی میشه گفت تا حد زیادی فیس خانوم رو زیر و رو کرده و ازش یه آنجل بی بال کشیده بیرون که واقعا دیدن داره!

mohammadi-akrami-bio-photokade-com-4

gt

همه تو سلب شدن جلو اکرم محمدی لُنگ میندازن!

اکرم محمدی شاید زمان حال و قدیمش زمین تا آسمون با هم دیگه فرق داشته باشه، اما نکته ای که دربارش وجود داره اینه که هرگز دنبال حاشیه سازی نبوده و هیچوقت هم تمایل نداشته که خودش رو توی مشکلات و مسائلی که خیلی از بازیگرا دوست دارن از اون طریق خودشون رو بولد کنن شرکت کنه و همواره به عنوان یه سلبریتی تموم عیار حواسش بوده چه بکنه و چه نکنه!

البته که همین موضوع شاید باعث شده مدت های زیادی از بازیگری دور بمونه و این روزا هم درگیر باشه با تغییراتی که تو ظاهرش انجام میده و همچنین بزنه تو کار تبلیغات راه و بیراه!

kk

jh

اکرم محمدی اول عروس شد بعد معروف!

اکرم محمدی متولد 6 مرداد ماه سال 1337 در شهر تهرانه. او تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و پس از اون وارد عرصه تئاتر شد و بازیگری رو از این راه آغاز کرد. اولین نقشی که باعث شد او توانایی هاش رو به سینمای ایران بشناسونه، نقشی بود که در سریال بی نظیر "مادر" به نمایش گذاشت و پس از اون با نقش عروس در سریال "پدر سالار" شهرتی فوق العاده کسب کرد.

اکرم خانوم چندین سال قبل با مجید جعفری ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام مرواریده که او هم در حرفه بازیگری مشغول فعالیته. البته زندگی زناشویی اکرم محمدی سرانجام به جدایی ختم شد.

akram-mohammadi

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها