|

وقتی پیمان قاسم خانی و زنش اینستا رو با اتاق خواب اشتب گرفتن؛ بیاین پایین سر جَدتون!

mitra ebrahimi shayanews

میترا ابراهیمی زن پیمان قاسم خانی که اخیرا یه شاخ اینستا به حساب میاد حالا مدتیه افتاده رو دور با همه گردی و داره خوشبختیش رو به رخ میکشه!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی نویسنده کمدی و بازیگر درجه یک سینما و تلویزیونه. میترا ابراهیمی در طی چند ماه پیش با خبر ازدواجش با این نابغه نویسندگی در زمینه طنز تونسته حسابی اسم خودش رو بر سر زبونا بندازه و تبدیل بشه به یک اینستاباز قهار! البته که میترا ابراهیمی دکترای روانشناسی داره و در این زمینه کلی هم مقالات ویژه و محبوب انجام داده. ولی چیزی که بیشتر در این روزا از او یک خانوم معروف ساخته، فعالیت های خاصش در فضای مجازیه!

s

میترا خانوم یه جنجال بپا کنِ تموم عیاره!

میترا خانوم پیش از ازدواج با پیمان خان فقط در زمینه روانشناسی در پیجش فعالیت میکرد، ولی از زمانی که به شهرت رسیده داره کلی کارهای خیرخواهانه انجام میده و تعداد زیادی از کاربران رو هم به این راه دعوت میکنه. اما همین موضوع باعث میشه بعضی ها فکر کنن که خانوم خانوما از همسرش دور افتاده و واسه همین با چند تا عکس عجیب و غریب سعی میکنه علاقه و احساس میون خودش و شوهرش رو به نمایش بذاره.

البته در این میون خیلی از کاربران به او معترض شدن که رابطه خوبی با دختر پیمان و بهاره رهنما یعنی پریا خانوم نداره، که همین موضوع باعث شد کفر این خانوم دربیاد و با انتشار یه عکسی که چفت به چفت شوهرش بود و تو کپشن هم نوشته بود که این عکس رو پریا گرفته، حجت رو تموم کرد!

Untitled

w

زنِ پیمان قاسم خانی بی هیچی یه نچرال فیس ژَذابه!

پیمان قاسم خانی همونطور که میدونین اولین ازدواجش که به جدایی ختم شد با بازیگر محبوب و معروف بهاره رهنما بود و جداییش با سروصدای زیادی همراه بود. از اونجایی که پیمان خان همیشه سعی داره از حاشیه به دور باشه، هیچ کس فکر نمیکرد که با ازدواجش با چنین خانوم جوون و نچرال فیسی بتونه اینجوری تو اینستا وایرال شه.

البته که میترا خانوم هم هر چند ازدواجش حسابی با حاشیه های عجیب غریب روبه رو شده بود، ولی با فوتوهای جینگولش تونسته کلی از طرفدارای فضای مجازی رو تبدیل کنه به طرفداراش، ولی خب همیشه برخی از افراد هم هستن که دوست دارن فضا رو متشنج کنن که در ادامه به یکی از اونا اشاره می کنیم!

ee

mitraebrahimi_1613173020

mitraebrahimi_1606331505

زنِ پیمان خان با همه بدجور فاز رفیق بازی برمیداره!

شاید اون زمانی که تازه پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی ازدواج کرده بود همه فکر میکردین که این خانوم دکتر رو اصلا کسی نمیشناسه، در حالی که باید بگیم اشتباه فکر میکردین.

چرا که خانوم دکتر حسابی با همه سلبریتیا رفیق شده و همینطوری پیش بره رسما خودش رو به عنوان یه سلبریتی جا میزنه. چرا که کلی با همه جوره و حتی چند وقت پیش که مارال فرجاد پس از مدت های طولانی از مجارستان برگشت، اولین جایی که رفته بود خونه زنِ پیمان خان بود!

rr

jj

میترا ابراهیمی چی جوری با آقاشون آشنا شد؟!!

میترا ابراهیمی که این روزها نام آشنایی برای دنبال کنندگان فضای مجازی است، دکترای روانشناسی کودک و نوجوانه. میترا خانوم از زمانی که با پیمان قاسم خانی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون ازدواج کرده، موفق به جذب فالوورهای بسیاری شده که برای پیشرفت کارش خیلی کمک کننده بود. جالبه بدونین خانوم دکتر در حوزه کارگردانی سینما هم فعالیت دارد و باب آشنایی او با پیمان قاسم خانی نیز از همین طریق بود.

q

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها