|

"فریبا نادری" با مانتو بادکنکی مدلا رو کشوند جاده خاکی؛ ژست لَمیده تو شاه نشین چی میگه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر محبوب این روزا با فیلترای جورواجور داره اینستا رو میترکونه و اخیرا از مانتو فویل پیچ شدش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با فیلترای رنگ و وارنگ در هر ثانیه سعی داره چهره های جدیدی برای خودش بسازه. فریبا نادری آخرین بار با بازی در مجموعه "ستایش" نام خودش رو دوباره بر سر زبونا انداخت، ولی پس از اون تا مدت ها دیگه دیده نمیشد. فریبا نادری جزو بازیگران پرطرفداره و همراه با حرفه اصلیش تو فضای مجازی یه پیج پر و پیمون هم داره که کسی به گرد پاش هم نمیرسه.

فریبا خانوم که عادت داره با تیپای عجیب غریبش همه رو کیش و مات کنه، اخیرا زده تو کار تریپ برداشتن با مانتوهایی که خیلی تو چشمن و شبیهشون هم هنوز نیومده. از اونجایی که فریبا نادری کلی هواخواه داره، همه با کلی کامنتای خفن از خانوم هواداری میکنن و همین موضوع هم باعث شده که حسابی اعتماد به نفسش برسه سقف آسمون و کسی نباشه که جلودارش باشه. به همین دلیل هم اخیرا از یه مانتوییش رونمایی کرد که رسما شبیه بادکنک های موقع تولده و همه رو با همین استایلش گذاشت تو کف!

yy

وقتی فریبا نادری فوتو میذاره با تم خواب و همه رو مگسی میکنه!

شاید تصور کنین که فریبا نادری فقط و فقط عادت داره از چهره اش یا استایلای متنوعش تو اینستا عکس بذاره و چندان تو کار عکس خانوادگی گذاشتن نیس، در حالی که اشتباه میکنین.

خانوم خانوما چند وقت پیش یه عکسی منتشر کرده بود که او رو با همسر و دختر کوچولوشون نشون میداد، اونم خیلی صمیمی یه طوری که انگاری تو اتاق خوابشون بودن. همین عکس تا اونجا پیش رفته بود که همه فکر میکردن خانوم بازیگر دیگه نمیخواد به حرفه اش ادامه بده و زده به در بیخیالی که خب البته تابحال هم او در هیچ فیلم یا سریال جدیدی دیده نشده.

rr

فریبا نادری با فیلتر هر چی برنزه اس رو گذاشت جیب بغلش!

فریبا خانوم که به تازگی حسابی زده تو کار اینستابازی و داره کل پیجش رو با فوتوهای غرق شده در فیلترای جورواجور پر میکنه، اخیرا یه مقداری داره زیاده روی میکنه و فیلتراش دیگه رسما شدن همه برنزه و میگه به جای اینکه برم کلی زیر دستگاه سولاریوم بمونم بذار با همین فیلترا کارو دربیارم که خب میشه گفت تا حد زیادی هم موفق بوده.

البته که این مدل کارا همه واسه فریبا نادری به عنوان تفریح محسوب میشه و نکته جالبی که درباره این بازیگر وجود داره اینه که چندان علاقه ای به میکاپ نداره و دوست داره همچنان ساده و ژَذاب به چشم بیاد!

edf

e

کم نیاوردن فریبا نادری جلو زندگی به اینجا رسوندش!

فریبا نادری متولد  23 فروردین سال 1363 در شهر تهرانه. این بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون تحصیلاتش رو تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و در میون سردرگمی هایی که برای ساختن آینده اش داشت، به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سِمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

او زمانی که برای کلاس های بازیگری نزد مسعود رسام میرفت، با ارتباطی احساسی میونشون روبه رو شد و با وجود اینکه بالای بیست سال اختلاف سنی داشتن ولی یه زندگی فوق العاده رویایی رو با هم شروع کردن تا اینکه آقای رسام، کارگردان معروف بر اثر بیماری از دنیا رفت و فریبا خانوم تنها موند. اما در نهایت 8 سال بعد از فوت مسعود رسام، فریبا نادری که قبلا گفته بود با هیچ مرد سینمایی ازدواج نخواهد کرد در سال 96 با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج تاکنون یک دختر جذاب و زیبا است به اسم یارا.

naderifariba-photokade-com-1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها