|

وقتی ریحانه پارسا تتوهای معنادارشُ میکوبه تو لنز دوربین؛ خانوم چرا ژستاش سر و ت شده!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا که این روزا حسابی داره عکس و فیلم از خودش منتشر میکنه اینبار یه عکسی از تصویر زمینه گوشیش شد سوژه خاص و عام!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه و عجیب غریبیه که قبلا تو سریال "پدر" بازی کرد و وقتی خیلی دیده شد و به چشم اومد، چند تا نقش دیگه هم  بازی کرد که تقریبا میشه گفت همه کپ هم بودن و ریحانه پارسا رو یه دختر خیلی چیتان پیتان کن که کلی هم هواخواه داشت نشون میداد. البته ریحانه پارسا که اوایل همه میگفتن یه دهه هفتادی موفقه، اخیرا بدجوری زده تو جاده خاکی و با تریپ برداشتنای غربتیش سعی داره هی واسه خودش مخاطب جذب کنه و واسه این کار هم به هیچ آتیشی نیس که دست نزده باشه!

البته با وجود اینکه ریحانه خانوم خیلی فاز بدجوری داره، ولی خب برخلاف انتظارات یه سری طرفدار هم داره که میشه گفت چون حال و هول ریحانه پارسا رو با هر چیزی دوست دارن و او رو یه جورایی آزاد و رها میبینن خوششون میاد. ولی خب واقعیت اینه که همین طرفدارای ها باعث شده ریحانه پارسا بزنه به در بیخیالی و با فازای دیوونه طوری که میگیره، همه اینستا رو به هم بریزه.

در همین زمینه هم چند وقت پیش عکسی منتشر کرد از خودش که او رو با یه فیگور بچه گانه و ژیگول نشون میداد که بیشتر مخاطباش بر این باورن که خانوم خانوما یه کودک درون فوق العاده زنده و پر جنب و جوش داره که هیچ جوره هم نمیشه از دستش در رفت!

REYHANE-PARSA-VAGHTESOBH-4

ژستای سرواته ریحانه پارسا که به درد معبد شائولین میخوره!

ریحانه خانوم از اون دسته اینستابازاییه که هر چی بیشتر پیش میره بیشتر هم پل های پشت سرش رو خراب میکنه. اولین روزهایی که خبر مهاجرت او در فضای مجازی پیچیده بود، همه منتظر بودن ببینن خانوم به کجا قصد سفر داره که یهو سر از ترکیه و خونه آقای پرحاشیه و قمارباز درآورد.

گفتن که با همدیگه حسابی رفیق شفیق تشریف دارن و میخوان کلی پروژه رو با همدیگه پیش ببرن که بعدش یهو از هم جدا موندن و فهمیدیم که فقط برای جلب فالوور بیشتر دست به این کارا زدن. بعدش ولی ریحانه خانوم که همه فکر میکردن از اینور مونده و از اونور مونده اس زد تو کار عکس گرفتنای آتلیه ای و با مدل شدن و فازگیریای مخصوص خودش چنان حاشیه سازی شده که اگه یکم دیگه پیش بره رسما میره تو لیست یکِ مرتاض های هندی!

reyhane

reyhaneparsaj_1663306325

کلیپ مورد داری که روایت زندگیه ریحانه پارساس!

ریحانه پارسا تابحال شغل های زیادی رو امتحان کرده، از کارگردانی گرفته تا بازیگری و مدل شدن و با انجام هر کدوم از اینا در تلاشه تا بتونه بیشتر از قبل به چشم بیاد. البته که ریحانه خانوم یه دختر دهه هفتادیه بسیار مستعده که نباید از این قضیه چشم پوشید، ولی واقعیت اینه که راه رو داره اشتب میره.

این بازیگر پرحاشیه همواره تو مصاحبه ها و استوریاش گفته که علاقه زیادی به گلشیفته فراهانی داره و دلش میخواد یه زندگی توپ و مملو از موفقیت مثل او داشته باشه که خب میشه گفت تا حد زیادی از اون چیزی که میخواد دور افتاده. اما برای اینکه بتونه کمی به راه بیاد چند وقت پیش یه کلیپی منتشر کرد که او رو به عنوان کارگردان یک فیلم نشون میده که گویا از روی زندگی واقعی خودش ساخته شده. البته ریحانه پارسا این فیلم رو گویا به چندین جشنواره بین المللی هم فرستاده، ولی نکته ای که وجود داره درباره اش اینه که اصلا خیلیا فکر میکنن او ظاهر مرد این فیلم رو شبیه به همسر اولش یعنی مهدی کوشکی درست کرده.

yf

وقتی ریحانه پارسا تتوهای معنادارشُ میکوبه تو لنز دوربین!

ریحانه پارسا خب جدیداً هم ظاهر و هم باطنش تغییر کرده و خانوم کلاً با اون چه که ایران بود زمین تا آسمون فرق داره! ریحان خانوم جدیداً کلی تتو رو بدنش خالکوبی کرده و طوری هم می پوشه که اون ها همه نشون داده بشه.

ریحانه خانوم در کنار تتوهای عجیب و غریبش که او رو شبیه فراماسونرها نشون میده بعضی اوقات یه مدلی میشه که انگاری واقعا میخواد خودش رو به یه گروه خاص وابسته نشون بده که البته اون گروه چندان نمیشه راجع بهش چیزی گفت. از نمادهایی که در عکس هاش داره تا تتوهای خاص و الگوبرداری شدش همه سوژه ای هستن که کاربران فضای مجازی رو گنگ کردن!

reyhaneparsaj_1663232735

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها