|

نیکی نصیریان بازیگر بلبل زبون بزنگاه رو یادته؟ شده یه مدلینگ سوپر اروپایی پَررر ریزون!

niki nasirian shayanews

نیکی نصیریان بازیگر سریال بزنگاه حالا واسه خودش خانومی شده و با انتشار عکسای ژینگول از خودش در اینستا شده یه مدل خفنی که کلی طرفدار داره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نیکی نصیریان بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی اگه سریال جذاب و پرمخاطب "بزنگاه" رو دیده باشین، قطعا نقش درسا رو هیچوقت از یاد نخواهید برد. نیکی نصیریان پس از این سریال دیگه چندان دیده نشد تا اینکه دوباره در سریال "بانوی عمارت" نقش تقریبا پررنگی رو ایفا کرد. اما نیکی نصیریان در کنار بازیگری خفن و بی نقصش حالا یه پیج زده خفن و بترکون که وقتی نگاش میکنین انگاری دارین آلبوم عکس یه مدل اروپایی رو ورق میزنین! البته این همه خفن بازی از زمانی شروع شد که خانوم بازیگر تصمیم گرفت بزنه به دل دریا و بره اونور آب زندگی کنه.

Untitled

نیکی نصیریان گرد و خاک اینستا رو با میز هفتاد رنگش تِکوند!

نیکی نصیریان شاید خیلی تو کار حاشیه سازی و این حرفا نباشه و مثل امثال ریحانه پارسا یهو تمام پل های پشت سرش رو خراب نکنه، ولی واقعا اعتماد به سقف عجیب و غریبی داره که هیچکس تو این زمینه نمیتونه رو دستش بیاد. حالا چرا اینو میگیم؟

به این خاطر که خانوم بازیگر بعضی اوقات از جاهایی که میره یه طوری عکس میذاره که انگاری فقط اون تو ایشون میتونه اینقدر خفن باشه. مثلا همین چند وقت پیش عکسی تو کافه منتشر کرد پشت میز هفتصد رنگ اونم یه جوری که رسما کرک و پر اینستا رو ریزوند و نشون داد در عین سادگی اگه بخواد خفن باشه کسی به گرد پاش هم نمیرسه!

g

فوتوهای سوپر لاکچری نیکی نصیریان مدلا رو کشوند پایین!

نیکی نصیریان برخلاف بسیاری از بازیگران که به محض اینکه یکم دیده شدن حسابی زدن تو کار میکاپای آنچنانی و از خودشون یه آدم دیگه ای ساختن به این مدل کارا اصلا علاقه ای نداره و با وجود اینکه رفته اروپا ولی خیلی شیک و پیک و ساده از خودش عکس منتشر میکنه. البته هیچوقت اروپایی شدنش باعث نشده که از تیپ زدنای خف و مدل شدن دور بمونه!

بله درست متوجه شدین این خانوم خوش استایل حالا اونور آب شده یه مدل تموم عیار که بازیگریش رو هم قاطی این کارا کرده و در کمترین زمان ممکن تبدیل شده به یه خوش تیپ تموم عیار!

p

gt

kp

وقتی نیکی نصیریان با نچرال بازیاش یه ژَذابی میسازه از خودش که نگووو!

نیکی نصیریان در پی علاقه زیادی که به انتشار عکسای رنگ و وارنگش تو اینستا که او رو تبدیل به یه مدل خفن و جذاب کرده، شیفته رفتن به طبیعته و دوست داره از حس و حالش توی فضای باز هم کلی عکس جینگول منتشر کنه که او رو در مواقعی غیر از تریپ برداشتن با تیپای خفن هم بولدش کنه و دم چشم بیاره.

واسه همین هم گهگداری یه سری عکس از خودش میذاره که او رو با حال و هوای اروپایی نشون میده و ثابت میکنه که خانوم خانوما کلا در ذاتش یه سری تمایلات این مدلی داشته و با نچرال فیس جذابش یه جوری رُخ میگیره که بیا و ببین!

q

gg

یکم بیشتر نیکی نصیریان رو بشناسی بَدک نیس!

نیکی نصیریان متولد 20 مرداد 1382 در شهر تهرانه و تا دیپلم رو گرفت شروع کرد به کارای بازیگری و البته به واسطه آقای نصیریان بزرگ با سن کمی که داشت تونست در یکی از ماندگارترین سریال های رضا عطاران اسطوره کمدی ایران بازی کنه و همه ازش یه خاطره خوبی داشته باشن.

نیکی خانوم به تازگی یه برند جدیدی از عطر رو برای خودش راه انداخته و گهگداری هم کارای مدلینگی انجام میده که خب میشه گفت به واسطه نچرال بودنش طرفدارای زیادی هم داره.

ii

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها