|

زنِ شاهرخ استخری و سانسورای شاخ دارش؛ خانوم خانوما لاکچری پسنده و خفن!

sepideh bazmipour shayanews

شاهرخ استخری و خانومش سپیده بزمی پور که رسما اینستا رو قرق کردند دیگه به خاطر سانسورهای جورواجور خانوم خانوما حسابی سوژه شدند

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- شاهرخ استخری از جمله بازیگران سینما و تلویزیون است که تو دهه 80 و اوایل 90 حسابی محبوب و پر طرفدار بود یه جوری که خیلی ها فکر می کردند آقا اگه یکم رو حرفه خودش بیشتر تمرکز کنه محبوبیتش میشه یه چیزی تو مایه های محمدرضا گلزار که همین جوری کرور کرور کشته مرده میده و طرفدار هاش شیفته آقا هستند اما پیش بینی طرفدار های شاهرخ خان استخری غلط از آب دراومد و ایشون تصمیم گرفتند که از فضای باز و آزاد اینستاگرام نهایت استفاده رو ببرند و این جوری رو محبوبیت و شهرت خودشون کار کنند. ظاهرا روند این کار هم به قدری خوب پیش رفت و در آن چنان درآمد خوبی نصیب شاهرخ استخری و خانواده اش شد که آقای بازیگر تصمیم گرفت کلا حرفه بازیگری رو ببوسه بگذاره کنا رو با خانومش اینستا رو از پا در بیارن.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری که در گذشته آقا اجازه نمی داد حتا یه عکس از خانومش منتشر بشه حالا یه پا بلاگر لایف استایل پر کار و پر مشغله است که با عکس های راه و بی راهی که از بچه هاش منتشر می کنه دیگه حسابی صدای کاربران و طرفدار هاشون رو در آورده که چه خبره این بچه ها دچار ضربه روحی میشند و دست از سرشون بردارید؛ اما ظاهرا خانوم و آقای پدر گوششون به این حرف ها بدهکار نیست و حتا از روز تولد بچه ها هم بی تفاوت نگذشتند و نگذاشتند نبات و پناه در آرامش باشند.

شاهرخ استخریشاهرخ استخریشاهرخ استخری

سپیده بزمی پور و سانسور های شاخ دارش

همسر شاهرخ استخری از اون دست خانوم های لاکچری پسند و اهل بریز به پاشیه که به این راحتی ها کسی به گرد پاش نمیرسه. خانوم خانوما که نه می تونه از قر و فرش بگذره و نه می خواد چیزی از باقی بلاگر ها کم بیاره گاهی عکس و استوری هایی از خودش منتشر می کنه که رسما سانسور لازمن و خودش هم این رو خوب میدونه برای همین به روش های گوناگون که اصلا هم جذاب نیستند سعی میکنه تا خودش عکسش رو سانسور کنه. یکی نیست به آقای شاهرخ استخری بگه نه به اون همه پنهان کاریت و نه به این همه عکس های سانسور لازمه سپیده خانوم. در ادامه چند نمونه از تصاویر سانسوری سپیده بزمی پور رو باهم مشاهده می کنیم.

شاهرخ استخریشاهرخ استخری

به گزارش شایاینوز، این طور که به نظر میاد سپیده خانوم کلا خیلی به مسئله سانسور علاقه داره و برای همین هم خیلی راحت هر عکسی که دوست داره رو با یکی دو تا استکیر سانسور و بعد هم منتشر می کنه حالا چه عکس خودش باشه چه عکس دخترش باشه یا هرکس دیگه ای.

شاهرخ استخری

اما سپیده بزمی پور کیه که انقدر رخ میاد واسه همه

سپید بزمی پور متولد آبان ماه سال 1367 است که دو برادر دارد و در سن 14 سالگی به همراه خانواده اش به بلژیک مهاجرت می کنه. ایشون با توجه به این که به سه زبان زنده دنیا صحبت می کنه حرفه مترجمی رو دنبال کرده اگرچه که دارای مدرک مهندسی حسابداری هم هست. با همه این اوصاف این طور که به نظر میرسه بلاگری و فضای اینستاگرام بیشتر به مزاج خانوم خوش اومده با توجه به حجم بالای تولید محتوایی که ایشون انجام میده احتمالا این روزها دیگه کمتر میرسه تا به کارهایی مثل ترجمه رسیدگی کنه.

شاهرخ استخریشاهرخ استخری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها