|

زیر و زبر شدن الهام حمیدی چِفت آرایشگر ژیگول بُردش تو مرکز توجهات؛ لنزَ باخ!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر خوش استایل که این روزا تو اینستا داره با تیپای اعیونیش جولون میده، وقتش رسیده بیاین ببینین قبلا چی بوده و حالا چی شده!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الهام حمیدی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این روزا با تیپای ناب و جذابش داره حسابی اینستا رو به هم میریزه. الهام حمیدی در طی این سال ها از بازیگری عقب افتاده، ولی باز هم در فضای مجازی کلی طرفدار داره و خیلیا همچنان او رو به عنوان یک سلبریتی تموم عیار میشناسن که از هر لحاظ رودست نداره. البته که همین موضوع هم باعث شده الهام حمیدی توپش پر باشه و با اعتماد به نفسی باورنکردنی بره زیر بار میکاپای غلظت دار و خفن!

الهام خانوم یه بازیگر با چهره فوق العاده معصوم بود که به ناگاه بعد از اینکه تو برنامه دورهمی حضور پیدا کرد، دیده شد که کلی وزنش افزایش پیدا کرده و همین موضوع سبب پدید اومدن حواشی زیادی برای این بازیگر شد. البته کمی نگذشت که الهام حمیدی زندگی زناشوییش رو آغاز کرد و یهو از این رو به اون رو شد. یعنی اینقدری که ازدواج روی الهام حمیدی تاثیر گذاشت و خانوم خانوما رو یه شبه به اوج رسوند تو خوشگلاسیون، با هیچکس حتی آنجلینا جولی هم این کارو نکرده بود که تازه ایشون شوهرش هم برد پیت بود!

ttt

جولون دادن راه و بیراه الهام حمیدی تو عملای زیبایی!

الهام حمیدی نه تنها در حوزه لاغری و ساخت استایل، بلکه با عملای خفن و برگ ریزون زیبایی هم حسابی عیاقه و اگه همینطوری پیش بره دیگه شوهرش هم نمیشناسش.

تازه نکته جالبی که وجود داره اینه که خانوم خانوما در کنار تمام این عملای رنگ و وارنگ عادت داره هی کلیپ تبلیغاتی هم میگیره که او رو چِفت دکتر خیلی باریک و اروپاییش نشون میده که رسما الهام حمیدی پیش اون هیچ حرفی برای گفتن نداره!

r

آرایشگر ژیگولِ الهام حمیدی شب عروسیش چه کرد باهاش!

الهام حمیدی این روزا خودش رو وارد یه چالشی کرده که البته امثال نیوشا ضیغمی و بهاره رهنما هم حسابی افتادن تو این راه و مثل اینکه الهام خانوم رو هم به همین راه کشوندن. واسه همین هم هر چی تو پیج این بازیگر بالا و پایین میشین تنها چیزی که خیلی به چشم میاد، میکاپای غوغا کن و خفن این بازیگره که به جرات میشه گفت چنان در هر کدومشون این خانوم بازیگر تغییر پیدا کرده که نگو و نپرس!

اما از همه مهم تر تحولات عجیب و غریبیه که ایشون واسه عروسیش رو خودش پیاده کرد. البته برای آرایش عروسیالهام حمیدی رفت پیش یه آرایشگر ژَذاب و خوش چهره که بیشتر سلبریتیا هم پیشش رفت و آمد دارن و با یه لنز خفن و چهره ای که رسما داره تو لوازم آرایشی غَلت میزنه چیزی ساخته در حد بنز!

hgt

 

jy

وقتی الهام حمیدی هم شیفته آقایون جنتلمنه!

در سینمای ایران سلبریتیای بی شماری وجود دارن که برخی ها به دلیل بازی حرفه ای و فوق العاده شون و برخی دیگه به دلیل تیپ و ظاهر خفنی که دارن، همواره پرطرفدار بودن و هستن. به عنوان مثال محمدرضا گلزار و بهرام رادان جزو بازیگران و سوپر استارهایی به شمار میرن که هم طرفداراشون میلیونیه و هم اینکه سبک بازی هاشون خیلی طرفدار داره.

اما بعضی اوقات تعدادی از بازیگرای خانوم همچون الهام حمیدی تو مصاحبه هاشون میگن که اونا هم خیلی از این مدل سوپراستارها خوششون میاد. همچنین الهام خانوم با اشاره به آقایان گلزار و رادان و خانوم نیکی کریمی رسما خودش رو کنار کشید و به نحوی تواضعش رو در مقابل واقعیتی که در میون سلبریتیا میگذره، یعنی هماهنگی تیپ و استایل بازیگری با سبک جذابی که موقع نقش آفرینی دارن، نشون داد. شاید هم به همین خاطره که خودش همواره غرق در میکاپ و عمل های زیبایی بوده!!!

o

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها