|

وقتی مهشید جوادی با تیپاش داره از اونور بوم میفته؛ خانوم اول جوونی چه خوش میکاپه!

mahshid javadi shayanews

مهشید جوادی بازیگر بچه مهندس که این روزا داره با میکاپا و استایلای اروپاییش همه رو شوکه میکنه، به تازگی با سیس جدیدی از خودش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهشید جوادی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین ولی قطعا اگه سریال پرمخاطب "بچه مهندس" رو دیده باشین، با بازی فوق العاده او در نقش مرضیه آشنا شدین. مهشید جوادی اولین بار با نقش آفرینی بی نظیرش در سریال جذاب "آنام" اسم خودش رو سر زبونا انداخت و بچه مهندس برای مهشید جوادی تجربه جدیدی بود که سبب شهرت بی بدیل او شد.

yy

مهشید خانوم که موفق شد در زمان اندکی پس از این سریال یهو به عنوان ستاره ای درخشان در سینما و تلویزیون به شمار بره، تو اینستا هم حسابی مشغول کاره و با تریپای جینگولی که داره سعی میکنه از همکارای خودش عقب نمونه. البته که این بازیگر بخاطر طرفدارای بسیاری که تونست پس از محبوبیتش به دست بیاره، یه اعتماد به نفس فوق العاده ای هم پیدا کرده که اگه به پیجش سر بزنین این موضوع خیلی مشهوده!

اما به تازگی مهشید جوادی یه عکسی از خودش منتشر کرد که تو اون از پروفایلی که برای اولین بار در پیجش گذاشته بود رونمایی میکنه و خانوم خانوما رو در سن بیست سالگی نشون میده. از اونجایی که مهشید خانوم علاقه زیادی به شهرت داره، همیشه میخواد به طرق مختلف خودش رو دم چشم بیاره که مبادا از ستاره های نوظهور دیگه در این حرفه عقب بمونه و این هم یکی از روش هاشه.

Untitled

فازگیریای رومُخی مهشید جوادی که همه اینستا رو مگسی کرد!

مهشید جوادی همواره سعی کرده شبیه بقیه بازیگرا و حتی شبیه نقش هایی که خودش قبلا بازی کرده هم نباشه و بعضی اوقات همین موضوع سبب میشه با چنان فازگیریایی تو اینستا بیاد که همه شوکه بشن. البته که مهشید خانوم ظاهر خیلی جذاب و دوست داشتنی داره، ولی تو مدت اخیر ثابت کرد که علاقه چندانی به اینکه بخواد یه دختر ساده و ملیح مثل نقش مرضیه در سریال "بچه مهندس" باشه نداره و سعی میکنه همیشه از تیپای پسرونه استفاده کنه.

خب از اونجایی که دهه هشتادیا و نودیا هم به این مدل استایلی رو آوردن، این خانوم بازیگر هم حسابی خوشش میاد که این دسته از طرفدارا رو به سمت خودش بکشونه و چه راهی بهتر از این! ولی خب از طرف دیگه این حجم از خفن بازی و استایلای گنگ دیگه از یه بازیگر ایرانی انتظار نمیره، ولی خب چه میشه گفت!

e

ut

سکانس بامزه بچه مهندس که مهشید جوادی رو گولید بدجور!

مهشید جوادی تو سریال بچه مهندس سکانس های خیلی جالبی همراه با روزبه حصاری بازیگر نقش اصلی این سریال بازی کرده که تعدادیشون هم به دل مردم نشست.

یکی از این سکانس ها مال زمانیه که آقای حصاری میخواد از مهشید خانوم خواستگاری کنه و میره سراغ یه ترفند عجیب و غریبی که قاطی چک کردن سیگنال های کوادکوپترش میشه و یهو وسطش وقتی از خانوم خانوما درخواست ازدواج میکنه ناگهان همه شوک میشن و این موضوع باعث شد یه ترفند جدیدی باز بشه تو دیالوگ نویسی سریال ها و کلی این کلیپ وایرال بشه! در این ویدیو اظهار نظر مهشید جوادی رو درباره این سکانس میشنویم.

وقتی مهشید جوادی با تیپاش داره از اونور بوم میفته!

مهشید جوادی از زمان کرونا تو فیلم یا سریال ها بازی چندانی نکرده، ولی برعکس تو اینستا حسابی بیش فعاله و داره تبدیل به یه ستون خفن واسه فضای مجازی میشه! مهشید خانوم به تازگی عکسی منتشر کرد که او رو با یه استایل خیییییلی اروپایی طور نشون میده و انگار نه انگار که خانوم بازم میخواد تو این مملکت فیلم بازی کنه.

شلوار بدجور شل و ول مهشید جوادی با یه مشت زرق و برقی که تو عکس تارش به چشم میاد خانومو عین یه مدل خفن کرده و این بازیگر هم گویا میخواد مثل خیلیای دیگه بزنه تو خط تبلیغات رنگ و وارنگ و از اولش با تیپی شروع کرده که فک آدمو می چسبونه به زمین!

gf

kj

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها