|

وقتی زنِ سپهر حیدری با چشاش یه دنیا رو حریفه؛ خانوم با بالاپوش چرمش عجیب فاز گرفته!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده زنِ سپهر حیدری که تو اینستا یه بلاگر قهار و ژیگول تشریف دارن، اخیرا از استایل چرمش با یه کلیپ خیلی بی رَمق رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سپهر حیدری بازیکن اَسبق پرسپولیس که کمتر کسی هست نشناسدش، این روزا تو اینستا با خانومش حسابی داره میترکونه. سپهر حیدری بعد از اینکه از فوتبال جدا شد مهاجرت کرد به دبی و چند سالی میشه که اونجا مشغول گردوندن آکادمی فوتبال خودشه. البته زنِ سپهر حیدری یعنی آرام جوینده مدت زیادیه که در زمینه بلاگری مشغول فعالیته و تبلیغات بی شماری هم بهش پیشنهاد میشه که همگی از شهرت ایشون نشئت میگیره که همین موضوع بعضی اوقات باعث میشه حسابی این خانوم بلاگر حرف بخوره و یه جورایی حالا دیگه واسش عادت شده شنیدن این مدل حرفا!

واسه همین هم اخیرا عکسایی از خودش منتشر میکنه که همه رسما میریزن تو پیجش و حسابی از خجالتش درمیان. حالا شاید بپرسین چرا باید این حرفا رو بهش بزنن؟ بخاطر اینکه خانوم خانوما اصلا رعایت نمیکنه که شاید یه بچه ای چیزی داره این پیج رو نیگا میکنه و هر چی دم دستش میاد میندازه تو پیج اینستاش. مثلا همین چند وقت پیش یه فیلم منتشر کرد از خودش که فوق العاده بی محتوا بود و فقط واسه چشم و ابرو اومدن الکی تو فضای مجازی گذاشتش و البته شاخ بازی سر استایلی که داره با ورزش های لاکچری خودش انجام میده!

وقتی زنِ سپهر حیدری با چشاش یه دنیا رو حریفه!

آرام جوینده علاقه زیادی داره به اینکه مدام تو اینستا بخواد از خودش عکس و فیلم بذاره و اینجوری خودش رو بودل بکنه و دم چشم بیاره. البته که این کارا شاید اعث کسب شهرت بشه، ولی قطعا از طرف دیگه سبب افزایش اعتماد  به سقف امثال آرام جوینده میشه که با فوتوهای خفن و سوپر اروپاییشون بیان تو اینستا و رسما پیجشون رو بکنن عین آلبوم عکس. خب حالا کافیه این وسط یکی چشاش رنگی باشه و زنِ سپهر حیدری، بازیکن معروف ایرانی هم باشه که دیگه حسابی کار فضای مجازی ساخته است.

واسه همین هم هست که آرام جوینده با تریپای خفن برداشتن هی از چشماش در حالت های مختلف عکس میندازه و حسابی هم فیلتری میکنه فیسش رو که دیگه به معنای واقعی کلمه یه عروسک خوش بر و رو از خودش میسازه که بیا و ببین!

t

hg

جولون دادن زنِ سپهر حیدری با تیپای رنگارنگش عجیب رومُخه هاااا!

آرام جوینده از زمانی که رفته دبی و زندگی جدیدی رو شروع کرده، به کل اینکه قبلا کجا زندگی میکرده رو فراموشیده و یه جوری تیپ میزنه که انگاری مال نافِ تگزاسه.

البته که سپهر حیدری هم در این زمینه اصلا توجهی به اینکه خانومش چجوری میگرده و چه عکسای ژیگولی از خودش منتشر میکنه نداره و همین موضوع هم باعث شده که کاربران فضای مجازی مدام بخوان زیر پستای شاخ طورِ خانوم بنویسن، مگه آرام جوینده شوهر نداره بهش بگه یکم کمتر خودتو رها کن! ولی خب هیچ کدوم این حرفا روی آرام خانوم تاثیری نداره و او بعضا به استایلایی دیده میشه که باید با چشمای بسته نیگاشون کرد!!! 

oi

ll

قبل و بعد زنِ سپهر حیدری فیونا رو گذاشته جیب بغلش!

شاید فکر کنین که سپهر حیدری تو عکسایی که خانومش منتشر میکنه نبوده و کلا درگیریش با کارای خودشه، در حالی که اینطور نیست. اتفاقا برعکس؛ سپهر خان خیلی هم پای عکس گرفتنای راه و بیراه خانومشه و هر طوری که شده سعی میکنه در کنار همسرش قرار بگیره و پُز ارتباط خیلی خفنشون با همدیگه رو بده که خب تو اینستا این مدل عکس گرفتنا خیلی هم طرفدار داره.

به همین دلیل هم آرام جوینده گهگداری یه فوتوهایی با آقاشون میندازه که کنارش حسابی تغییر کرده و میشه گفت خانوم خانوما تو هر عکسی یه طور خاصیه که جای دیگه نیست. تازه شما قبلا این خانوم رو ندیدین که چیجوری بوده و حالا بعد کلی عمل و زیر و رو کردن فیسش تبدیل شده به یه آنجل بی بال!

ooi

r

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها