|

"نیکی کریمی" با فیس مومیایی شدش جلو اونور آبیا چه شاخی شده؛ لباس تَنیدی یا جارو برقی؟!

niki karimi shayanews

نیکی کریمی بازیگر محبوب که جدیدا با استایلای خفنش داره دنیا رو میترکونه، جدیدا تو یه مراسم اکران خارجکی با تیپ جینگولش سنش رو به چالش کشید!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نیکی کریمی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که این اواخر با نقش آفرینی متفاوت و جذابش در سریال یاغی تونست بار دیگه هنرهای بی نظیر خودش رو در حرفه بازیگری به نمایش بذاره. نیکی کریمی اولین بار با بازی در فیلم "عروس" به شهرتی زاید الوصف رسید و حالا داره تبدیل میشه به یه بازیگر همه فن حریف که حتی میتونه فیلم های بی بدیلی همچون آتابای رو بسازه. نیکی کریمی این روزا خارج از بحث بازیگری و کارگردانی، داره یه سلبریتی تموم عیار بودن رو معنا میکنه و از اونجایی که از هر نظر شیک و پیک و جذابه، دیگه جای هیچ حرفی باقی نمیذاره.

نیکی خانوم که همواره با تیپ و استایلای خاصش تو مراسمای خارجی حرف اول رو میزنه، به تازگی عکسی منتشر شده که او رو در یکی از فستیوال های خارجکی نشون میده و چیزی که در این سبک تریپ برداشتن بانو حرف اولو میزنه، نچرال فیس بودنشه که بی میکاپ و با میکاپ اونو خاص و محبوب نشون میده. اما این بار نه تنها میکاپ شیکو مجلسیش، بلکه نوع پارچه ای که برای لباسش انتخاب کرده بود حسابی سوژه شد و به جایی رسید که خیلیا اونو با پارچه پرده ای مقایسه میکردن!

نیکی+کریمی

خوشگلاسیونِ اروپایی نیکی کریمی که رقیب نداره!

نیکی کریمی در سینمای ایران نه تنها به خاطر بازیگری فوق العاده اش، بلکه به دلیل استایل و چهره خاص و دوست داشتنیش طرفدارای پر و پیمون زیادی داره. به همین دلیل خیلی اوقات کافیه یه عکس ساده منتشر کنه تا همه دنیا رو تحت تاثیر خودش قرار بده.

البته این فوتوهای ژینگول بیشتر زمانی طرفدار پیدا میکنه و همه او رو با سلبریتیای خفن اونور آبی مقایسه میکنن که خانوم خانوما یه مقداری میک هم بخوابونه رو فیسش و کل فضای مجازی رو ارتشی کنه تمام قد واس خاطر ژَذابیتای خاص و نایابش! در این میون نکته ای که همواره درباره نیکی کریمی ورد زبون همه هست اینه که نیکی خانوم از اولین باری که تو فیلم "عروس" دیده شد تابحال تغییرات آنچنانی نکرده و با وجود اینکه سنش از 50 سال رد کرده، ولی همچنان زیبایی های بی نظیری که تو چهره اش داره نظر همه رو به سمت خودش جلب میکنه!

kariminiki-photokade-com-3.jpg0125

61b5be80c0771

nikikarimi-photokade-com-3

خانواده سوپر لاکچریِ نیکی کریمی ته خفنای دنیاس!

شاید تابحال فکر میکردین که نیکی کریمی تنها فرد جذاب تو خونوادشونه و بقیه چندان چنگی به دل نمیزنن و اینقدر ویژگی های چشمگیر تو چهره شون ندارن، در حالی که بهتون پیشنهاد میدیم بیاین و آقا داداش نیکی خانومو ببینین که با فیس رسما اروپاییش دیگه هیچ جایی برای برد پیت نذاشته!

البته چند وقت پیش که نیکی کریمی به نیویورک دعوت شده بود تا برای جشنواره فیلم رابرت دنیرو به داوری بپردازه، یه سری هم به خانواده اش که اونجا سکونت دارن زد و با مدلی که از داداشش عکس گرفت، نشون داد که نمیخواد اونو دم چشم بیاره و این ثابت میکنه اعتماد به سقف خانوم بازیگر و برادرش حد و حصر نداره!

5705349

i

fr

اسمِ نیکی کریمی تو خفن بودن باس گینسی شه!

نیکی کریمی متولد 19 آبان سال 1350 است که در شهر تهران متولد شد و تونست با بازی در فیلم "عروس" برای اولین بار هنرهای خاص خود رو به نمایش بذاره و این فیلم مقدمه خارق العاده ای برای موفقیت های آینده خانوم شد. نیکی کریمی بازیگر بسیار معروف در سراسر جهانه که به تازگی برای فستیوال رابرت دنیرو راهی نیویورک شد و حتی فیلم خود او یعنی "آتابای" هم در شمار این فیلم ها قرار داشت.

نیکی خانوم دو جایزه مهم رو برای فیلم "دو زن" در جشنواره تائورمینا ایتالیا و فیلم "سارا" در فستیوال نانت فرانسه و سن سباستین اسپانیا به دست آورد. همچنین برای فیلم "نیمه پنهان" موفق شد در جشنواره مصر که در قاهره به عنوان بیست و سومین فستیوال در آن شهر برگزار شد، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن بشه.

kariminiki-photokade-com-2

nikkarimi_1656012756_3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها