|

الیکا ناصری بعد یاغی شده یه ژست بگیرِ اعظم؛ چه تو برّ بیابون چه تو قلب طهرون!

elika naseri shayanews

الیکا ناصری بازیگر اَبرای سریال یاغی این روزا داره با شهرتش حسابی حال میکنه و جدیدا با یه عکس خفن از نچرال فیسش با تیپی متفاوت رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الیکا ناصری ستاره نوپا و محبوب بازیگری در سینما و تلویزیونه که شاید او رو به اسم نشناسین، ولی قطعا اگر سریال پرمخاطب "یاغی" رو دنبال کرده باشین، نقش اَبرا رو هیچ گاه از یاد نخواهید برد. الیکا ناصری جزو بازیگراییه که از سنین کودکی وارد این حرفه شد و تونست تجارب زیادی به دست بیاره. اما این تنها دلیل دیده شدن ناگهانی الیکا ناصری نبود، بلکه داشتن یه چهره معصوم و ژَذاب در میون بازیگران هم نسل او باعث شد توجه تعداد زیادی از سینماپردازان به سمت او جلب بشه.

الیکا خانوم که تونست یه شبه ره صد ساله رو طی کنه و به شهرتی باورنکردنی برسه، گویا این مدل دست یافتن به محبوبیت باعث شده خیلی یهو طرفدار واسش پیدا شه و تعریفای اونا یه اعتماد به سقف باورنکردنی به خانوم ببخشه. همین موضوع هم باعث شده که خانوم خانوما حسابی بره تو فاز و تو یه حال و هواهایی از خودش عکس منتشر کنه که حسابی همه شوک بشن. مثلا اینکه یه فوتو گذاشته با موهای ژینگولش که یعنی یه آقایی داره کفشش رو واکس میزنه!

e

وقتی الیکا ناصری یه ژست بگیرِ اعظمه اونم وسط برّ بیابون!

الیکا ناصری رو شاید توی سریال خیلی شیطون و بامزه حس کرده باشین و از اونجایی که خیلی تونستین ارتباط خوبی باهاش بگیرین، فکر کنین که همیشه همینطوره، در حالی که در اشتباهین. هنر بازیگری الیکا خانوم که باعث شده تبدیل شه به یه ستاره بی برو برگرد در این عرصه دقیقا همین موضوعه که شما نقش بی بدیل او رو در یاغی باور میکنین. ولی حالا کافیه بیاین این بازیگر رو تو فضای مجازی ببینین که چه شاخی تشریف دارن و ما نمیدونستیم!

الیکا ناصری درواقع از اون بازیگرای خیلی با حساب و کتابه که یهویی دل به دریا نمیزنه تا با تریپ برداشتنای غربی خودش رو سر زبونا بندازه و خیلی شیک و پیک تو فضای مجازی جولون میده و همین موضوع باعث شده طرفداراش هر روز بیشتر از روز قبل بشن و او خیلی زود فن های پر و پاقرصی پیدا کنه!

hu

fru

الیکا ناصری پای داوینچی رو هم کشوند میون عکسای خفنش!

این روزا بازیگرای زیادی از قدیمیا و جدیدا زدن حسابی تو کار عمل و تزریقای جورواجور و خودشون رو تبدیل کردن به یه جذابی که دومی نداره که البته دیگه اسم نچرال بهشون تعلق نمیگیره و این خب باعث میشه تعدادی از فالووراشون بپرن و برن سراغ کسایی که سعی کردن فیسشون رو دست نخورده نگه دارن و با جذابیت های خدادایشون گنگ بالایی تو فضای مجازی داشته باشن که بی تردید یکی از بهترینا و جدیدتریناشون همین اَبرا خانوم سریال یاغیه.

البته این فقط گفته ما نیست و زمانی که الیکا خانوم یه عکس جادویی که کپ مونالیزا کردش منتشر کرد، صحه ای گذاشت بر این موضوع! حتی این نچرال بودن واسه اَبرا خانوم اینقدر ویژگی جذابیه که قبل و بعد گریمش رو هم تو سریال یاغی گذاشت تو پیجش که ثابت کنه واسه ژَذاب بودن نیازی به میک و این حرفا نداره!

q

یعنی الیکا ناصری سوپر استار آینده سینماس؟!!!

الیکا ناصری نمونه یک دهه هشتادی موفق در زمینه بازیگریه که شاید تصور کنین این همه تجربه و بازی جذابش رو برای اولین بار در سریال یاغی تجربه کرده، ولی آیا شک نمیکنین  به این همه حرفه ای بودن تو اجرای نقش اَبرا که مو نمیزنه با ستاره های بزرگ سینما؟

الیکا خانوم خیلی سال پیش وقتی تقریبا هفت سالش بود تو یه سریالی به اسم "میان ماندن و رفتن" بازی میکرد که اگه ببینینش باورتون نمیشه همین اَبرا خانوم بوده که اونجا بازی میکرده. البته بازی در کنار سلبریتیایی همچون علی شادمان و پارسا پیروزفر خودش یه پا تجربه خفن به حساب میاد که با کشف بزرگ محمد کارت، کارگردان یاغی این شانس پر و پیمون در خونه این بازیگر رو زد!

ydtrs

s

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها