|

پردیس پورعابدینی با یه میک خفن رفت قاطی برنزه ها؛ خانوم با این تیپ چه گردوخاکی کرده!

pardis pourabedini shayanews

پردیس پورعابدینی بازیگر آقازاده که با استایلای باورنکردنیش سعی داره گردوخاکی تو اینستا راه بندازه، به تازگی با تیپ جدیدش همه رو شوک کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پردیس پورعابدینی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که شاید نام او چندان براتون آشنا نباشه، ولی قطعا اگه سریال جذاب "آقازاده" رو دیده باشین، نقش مانلی یا همون راضیه رو هیچ گاه از یاد نمی برین. پردیس پورعابدینی که یه دهه هفتادیِ خیلی موفق و شیکول به حساب میاد، هنوز از گرد راه نرسیده، حسابی واسه خودش طرفدار جمع کرده در حد تیم ملی! البته پردیس پورعابدینی اخیرا بدجوری داره فاز میترکونه با تیپای خفن و اونور آبیش و ثابت میکنه یه ایطور چیزایی واسه رسیدن به شهرت در خودش داره!

پردیس خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو خیلی ملوس و بامزه نشون میده که با یه ترکیب خاکی و کرم رسما شده یه عروسک اونم بی برو برگرد! این بازیگر که برخلاف بسیاری از بازیگران امروزی دوست داره همیشه نچرال به نظر بیاد، شاید تو سریال آقازاده خیلی غرق در میکاپ بود، ولی تو اینستا حسابی صاف و ساده است و علاقه ای نداره بخواد خودش رو سن بالاتر از چیزی که هست نشون بده و با همین عکس ساده شما دیگه تا ته قضیه رو بخون!

bazigaran_.cinema_1643986408_4

پردیس پورعابدینی با یه میک خفن رفت قاطی برنزه ها!

پردیس پورعابدینی جزو بازیگرانی به حساب میومد که تا مدت ها کلا بدون میکاپ پیش میرفت و علاقه زیادی داشت به اینکه بخواد خودش رو بالاتر از بقیه نشون بده اونم خیلی نچرال طور. ولی یهویی با چنان فازی تشریف آورد تو فضای مجازی که آرایش سوسکیش همه رو شوکه کرد.

خانوم خانوما که نشون داد تو خفن بودن چیزی از بازیگران دیگه کم نداره، یه تِم خاکی پاشوند رو فیسشو چنان آرا ویرایی کرد که رسما همه آنجلینا جولیای دنیا رو گذاشت جیب بغلش! درواقع وقتی شما پردیس خانوم رو توی این عکس میبینین، به خوبی در می یابین که حسابی واسه این فوتو جینگولش وقت گذاشته و با خاص بازیاش همه خفنا رو کشونده جاده خاکی!

iu

پردیس+پورعابدینی

طرفدارای پر و پیمون پردیس پورعابدینی چه خفنی ساختن ازش!

شاید اینجوری فکر کنین که پردیس خانوم فقط و فقط زمانی که تو سریال آقازاده بازی می کرد، طرفدارا داشت و حالا دیگه محبوبیت آنچنانی نداره.

اگه واقعا بر این باورین بهتره بهتون پیشنهاد کنیم برین سراغ مراسمای اکرانی که این بازیگر توشون شرکت داشته و از حجم بالای افرادی که تو سنین مختلف غش و ضعف میرن واسه اینکه بخوان با پردیس پورعابدینی عکس بگیرن، آگاه بشین. البته پردیس خانوم هم در این زمینه کم نذاشته و با چنان آرا ویرایی تشریف آورده و شاخ بازی درمیاره و میره تو فاز که نگو و نپرس!

c

یکم بیشتر پردیس پورعابدینی رو بشناسی بدک نیستا!

پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران، بازیگر تلویزیون و تئاتر می باشد. دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد و با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی آقازاده به اوج شهرت رسید. او با اشاره به چند بازیگر سابق می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم.

او در مصاحبه ای گفت: سریال آقازاده بزرگترین اتفاقی بود که می توانست در زندگی من بیفتد، با حضور در این سریال بزرگترین آرزوی من در اولین گام بازیگری برآورده شد. با این حال دوست ندارم در همین مرحله باقی بماند، می خواهم انتخاب های بعدی ام هم گزیده و درست باشد، دوست دارم این مسیر طولانی را که انتهایش را هم نمی دانم آهسته و پیوسته طی کنم.

pardis.pourabedini_1610136165

pardis.pourabedini_1603056193_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی