|

ریحانه پارسا

وقتی ریحانه پارسا بدل داره میشه اونم از نوع مرغوبش؛ خانوم با مذکرااا چپ افتاده ناجور!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا به تازگی یه عکس شگفت انگیز منتشر کرد که حسابی همه رو انگشت به دهن کرد. خانوم گویا یه همزاد واسه خودش پیدا کرده؟

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر دَم دَمی است و همین ویژگی باعث شد که از ایران دل بکند بره ترکیه و یه جورایی به همه اون چیز هایی که تقریباً بی زحمت بهشون رسیده بود پشت پا بزنه و به قول معروف همه پل های پشت سرش رو خراب کنه. این ویژگی تنوع و تغییر خواهی تو ظاهر ریحانه پارسا هم نمود داره و تو تازه ترین عکسی که منتشر کرده، تیپی مردانه و عجیب و غریب دارد و باعث شده کاربران به این تیپ نامتعارف ریحانه پارسا بپردازند.

در این تصویر که به نظر می رسد در لابی آپارتمان محل زندگی اش به ثبت رسیده باشد، او با دوربین مقابل یک آینه قرار گرفته و نمایی از تیپ جدیدش را به نمایش گذاشته است.

250

حمله توهین آمیز ریحانه پارسا به برزو ارجمند و احسان کرمی

ریحانه پارسا از وقتی که از ایران رفت به خیلی از اهالی سینما تاخت و حسابی از خجالت خیلی هاشون دراومد. از مرحوم امین تارخ بگیرید تا داماد سابق مهدی هاشمی و حالا هم خانوم بازیگر حسابی از برزو ارجمند و احسان کرمی انتقاد کرده و یه جورایی این دو نفر رو شست گذاشت رو بند! خانوم با انتشار یادداشتی، اتهاماتی را بر علیه احسان کرمی و برزو ارجمند مطرح کرده است.

ریحانه پارسا احسان کرمی و برزو ارجمند را جایزه بگیر خطاب کرده و نوشته است:

خوب شد اینستاگرام قابلیت دریافت پول اضافه کرد، جیبتون خالی نشه یه وقت وسط غربت.

جایزه بگیرهای لعنتی

200

البته ریحانه پارسا به پدر و مادرش که اون جور زشت و بی پروا توهین کرده دیگه اهالی سینما خیلی نباد از ایشون دلگیر بشن و زیاد جدیش بگیرن.

وقتی ریحانه پارسا یکی پیدا کرده کُپ خودش!

ریحانه پارسا با انتشار ویدیویی تازه، از همزاد و نسخه کپی شده ای از خودش رونمایی کرده است. این فرد که آرمیتا براتی نام دارد گویا تو فیلم کوتاه زمان یک ماهگی جای ریحانه پارسا بازی کرده و اینقدر که شبیه خود ریحانه است کسی نفهمید! ریحانه پارسا نگفته است که این فرد چه نسبتی با او دارد، اما بیشتر کاربران مدعی شده اند که این شخص تنها دوست ریحانه پارسا است.

گروهی از کاربران نیز در واکنش به ویدیوی او و همزادش گفته اند که واقعا از دیدن این همه شباهت متعجب و شوکه شده اند و خطاب به ریحانه نوشتند اینو از کجا پیدا کردی؟

ریحانه پارسا

وقتی ریحانه پارسا داره کم کم میشه نی قلیون!

ریحانه پارسا چند ماهی میشه که زندگیش سرو سامون گرفته و حالا یه جورایی برای آینده اش هدف پیدا کرده. خانوم بازیگر داره تو ترکیه فیلم می سازه و باشگاه میره و تازه نامزد هم کرده. البته این ورزش کردن ریحانه پارسا خیلی از طرفدارای خانوم رو نگران کرده و اومدن تو پیج خانوم نوشتند که بسته اینقدر لاغر شدی و داری کم کم از ریخت و قیافه میوفتی!
 
چرا  که خانوم خانوم با قد 1.78 که بین دخترا قدی بسیار بلند محسوب میشه، اونقدری وزن کم کرده که در برخی از عکساش شبیه به نی قلیون شده!
reyhaneparsaj_1659130710

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها