|

وقتی مژه بال بالی ساره بیات الانه که خانومو از زمین جدا کنه؛ با آقای فوتبالی چه راحته!

sareh bayat shayanews

ساره بیات از بازیگرای جذابیه که میدونه چجور استایلی بزنه تا هم زیبایی خاص خودش رو داشته باشه و هم ابهتی خاص تر که هرکسی نداره!!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساره بیات از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی و البته مغرور سینماست که یکراست هم راهش رو از همون پرده نقره ای شروع کرد، البته راه شهرت! چرا که ساره بیات با بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین" بود که به شدت دیده شد و بعد هم سریال شبکه خانگی عاشقانه. ساره بیات رو میشه یکی از هنرمندان کاربلد و با ابهتی دونست که میدونه دقیقا چیکار کنه و خودش رو با توانایی که داره اثبات میکنه نه مواردی حاشیه ومنفی! این هنرمند سرشناش کشورمون در استایل و ظاهرشم غرورش رو همیشه و همیشه حفظ میکنه تا ظاهرو باطنش یکی باشه. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که ساره خانوم رو با دو متر مژه اما تیپی خانومانه نشون میده.

ساره+بیات (2)

سیس عهد قجری ساره بیات با افکار امروزی!

خب موهای ساره بیات رو در تصویر بالایی مشاهده کردین؟ میدونیم که قبلنا بیشتر رسم بر این بود که دختر خانوما وقتی ازدواج کردن تازه موهاشون رو از رنگ طبیعی دربیارن و خب متداول ترینشون هم بلوند بود!

ساره خانوم بیات هم اومد و از این راه وارد شد. حالا یعنی چی؟ یعنی ساره بیات یکسالی میشه که با علیرضا افکاری ازدواج کرده اما اگه یه سرچ ریز انجام بدید راحت متوجه این موضوع میشید که این بازیگر جذاب کشورمون قبلنا موهایی کاملا مشکی داشت اما درست بعد از ازدواجش به بلوهای خونوادش پیوست و خب این در حالی بود که هم مادرش هم خواهرش و حتی مادربزرگش، بلدند بودند و حالا ساره نیز این چنین شد.

290607_469

زندگی لوکس و لاکچری ساره بیات و علیرضاشون!

ساره بیات تقریبا یک سالی میشه که با آهنگساز معروف علیرضا افکاری ازدواج کرده و زندگی خوش و خرمی رو کنار هم میگذرونن. از اونجایی که هر دو این زوج خیلی وضع خفنی دارن و دستشون به کم نمیره، از زمان وصلتشون با هم یه جوری از فاز عجیب و خارجکی طورشون رونمایی میکنن.

ساره خانوم گویا قصد داره دل طرفداراشو حسابی آب کنه وگرنه چه دلیلی داره مثلا شما از نمای خونه عکس بزاری و یا مثلا از ظروف شیک و دسر خوشمزه و مایه داری که دارید استوری کنی!!!

11-1

ساره بیات و رضا قوچان نژاد و بغل کردن هم!

همونطور که میدونید ساره بیات خواهری داره به نام سروین که چند سالی میشه با رضا قوچان نژاد ازدواج کرده. در طی یک مصاحبه بعد از پیروزی تیم ملی ایران که با رضا قوچان نژاد و ساره بیات انجام شد، در پایان مصاحبه ساره بیات و رضا قوچان نژاد همدیگر را مانند محرم بغل کرده و عکس یادگاری گرفتن که این کار آنها با واکنش های زیادی همراه بود. ساره بیات بعد در جشن تولد ۳۸ سالگی خود در این مورد توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

در تاریخ ۱۴ مهر سال ۱۳۹۶  در مراسم اکران عمومی فیلم زرد که در سینما قدس و با حضور ساره بیات در حال برگزاری بود که پدر ساره بیات، رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی او را غافلگیر کردند و برایش جشن تولد ۳۸ سالگی گرفتند.

او در این مراسم غافلگیرانه دیگر قوچان نژاد را بغل نکرد و گفت فقط او تو تشکر می کنم. او گفت که رضا برای من مثل پدر، مثل برادر محرم است. او گفت که همه می گویند شوهر خواهر مثل برادر است اما به نظر من مثل پدر است چون خواهرت را که پاره تنت است به او می سپاری و فقط یک حس پدرانه است و نه برادرانه. رضا مثل پدر بالای سر خواهرم است و من او در عکسی که با هم گرفتیم واقعا احساس محرمیت به هم دارم و نه هیچ چیز دیگر!

CAiNquUB5dZ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها