|

تولد بازیِ غلیظ شاهرخ استخری واسه آبجیش با یه عالم سیس خصوصی؛ سانسوراش چه توپه!

sepideh bazmipour shayanews

شاهرخ استخری که دیگه فقط بازیگر نیست و همراه با خانومش از طریق بلاگری کلی درآمد داشتند حالا همچون قطره ای ریز به زمین فرو رفته اند!!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شاهرخ استخری از بازیگرای مشهوریه که این روزا انگاری آب شده رفته زیر زمین! سپیده بزمی پور نیز همسر شاهرخ استخری می باشد که از قضا ایشونم آب شدن و الان زیر زمین تشریف دارند! حالا چرا به این دو چهره گیر دادیم؟ چون این زوج از فعااال ترین کاربران مشهور فضای مجازی بودند و راه به راه از خودشون و خونه زندگیشون و بچهاشون عکس و فیلم بود که روانه اینستاگرام میکردند! اما انگاری شاهرخ استخری این روزا ترجیحش بر این بوده که چیزی نگه و سکوت پیشه کنه که خب به شدت باعث شد تا از چشم بسیاری از کاربران بیوفته.

شاهرخ استخری قدیم ندیما بر این باور بود که کسی نباید همسر بنده رو ببینه و حتی خانومش رو برای مراسمات سینمایی و مصاحبه و ... هم نمیبرد تا مبادا تصویری از ایشون منتشر بشه! اما حالا آقای بازیگر همراه با خانوم بچها از وزنه های سنگین اینستاگرام هستند که بلاگری و شهرت رو گذاشتن جیب بغل و حسابی دارن فیضشو میبرن!!

شاهرخ استخری دو دختر به نام های پناه و نبات داره که نبات خانوم کوچولوعه هستن و کلی طرفدار دارن چرا که لوووس باباشونن و قرتیه مامانشون. در ادامه نبات و شاهرخ رو مشاهده می کنید که در نوع خودش جالب بود و کلی احساسات کاربران رو برانگیخته کرد. (میدونید که این روش یه راه فالوور بگیییر بین بلاگرا و کسایی هستش که میخوان مشهور بشن و از بچهاشون استفاده می کنند)

پست غلیظی که شاهرخ خان واسه آبجیش گذاشت و ترکوند!

البته که این شهرت و مشهور شدن تنها مختص شاهرخ استخری نیست و ایشون نه تنها همسر و دختراشون، بلکه خانوادشون رو هم تبدیل به چهره هایی معروف کردن طوری که هر جا تو کوچه و خیابون دیده بشن انگشت اشاره به سمتشون روانه شه!

مثلا شاهرخ استخری خواهری به نام نیلوفر داره که راه و بی راه از نیلو خانوم رونمایی میشه، حالا یا توسط خود شاهرخ و یا توسر سپیده همسرش!

آقای بازیگر مدتی پیش هم با انتشار ویدیو و البته کپشنی بلند بالا تولد آبجی خانوم رو تبریک گفت و کلی هم به شیفته های نیلو خانوم افزوده شد!! ناگفته نمونه این حرکات اهدافی هم داره که خب برای سپیده بزمی پور و نیلوفر استخری به بلاگری تبدیل شد و حالا درآمدی بالا از این طریق دارند. 

unknown_274758361_452714216592147_2435965791668707802_n

شاهرخ استخری با همین پولا چه خونه زندگی لوکسی به پا کرد!

انتشار تصاویر و لحظات جذاب هنرمندان و خانوادشون برای مردم جالب و دیدنیه اما اینکه راه به راه از هر لحظه چیزی برای انتشار داشته باشی و دائم در حال فخر فروشی باشی حتی برای طرفدارا هم کم کم خسته کننده میشه و صداشون درمیاد.

به قول برخی از کاربران ظاهرا آقای استخری و خانم بهاره رهنما برای نشون دادن و کلاس گذاشتن مسابقه گذاشتن!

مثلا در ادامه ویدیویی از منزل لوکس آقای بازیگر را مشاهده می کنید که همسرشون برای همین قرتی بازی های مجازی گرفته و به اشتراک گذاشته اند.

unknown_274364924_1178919516180304_3123573923588644521_n

سپیده خانوم چه کرده همرو دیوونه کرده! سانسور لازمیاااا

همسر شاهرخ استخری از اون دست خانوم های لاکچری پسند و اهل بریز به پاشیه که به این راحتی ها کسی به گرد پاش نمیرسه. خانوم خانوما که نه می تونه از قر و فرش بگذره و نه می خواد چیزی از باقی بلاگر ها کم بیاره گاهی عکس و استوری هایی از خودش منتشر می کنه که رسما سانسور لازمن و خودش هم این رو خوب میدونه برای همین به روش های گوناگون که اصلا هم جذاب نیستند سعی میکنه تا خودش عکسش رو سانسور کنه. یکی نیست به آقای شاهرخ استخری بگه نه به اون همه پنهان کاریت و نه به این همه عکس های سانسور لازمه سپیده خانوم. در ادامه چند نمونه از تصاویر سانسوری سپیده بزمی پور رو باهم مشاهده می کنیم.

سپیده بزمی پور و مامی سپیده بزمی پور و مامی

شاهرخ جلو روی کلی آدم خانومشو خیت میکنه سَمیییی!

اما کمی هم از نظریه شاهرخ استخری درباره همسرش و ورود به فضای مجازی بگیم. مدتی پیش ویدیویی از لایو شاهرخ استخری منتشر شد که به همراه همسر و دخترانش نشسته و در جوان سوال یکی از کاربران که میگه (چرا قبلا عکس همسرت را نمیذاشتی؟ شاهرخ استخری ؛جنبه نداشت!)

البته که شاید چندان جالب نباشه برای یک سلبریتی که جلوی دوربین و جلو روی کلی چشم اینجوری در رابطه با خانومش بگه. همه ما میدونیم که چهره های مشهور فققط کافیه تکون بخورن تا هزار تا حرف براشون ساخته شه!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها